Wspólny pozew przeciwko pierwszemu kłamcy RP.

Data: 2011-07-05 13:50:33
Autor: lupa-honda
Wspólny pozew przeciwko pierwszemu kłamcy RP.
>  wrote:

>  - W 1989 roku byłem przekonany, że za 20 lat Poznań będzie milionowym,
 kwitnącym miastem. Jednak po drodze coś się stało - mechanizm gigantycznej
 korupcji zniszczył to miasto, podobnie zresztą, jak wiele innych miast i
 przedsięwzięć - mówił Kaczyński w wywiadzie dla "Głosu Wielkopolski".
 Przeprosin za te słowa żąda poseł Jacek Tomczak, dając Kaczyńskiemu na to
 14 dni, inaczej rozważy "kroki prawne".

> Mogą mu naskoczyć, bo nie powiedział, że "korupcja niszczy Poznań", tylko że zniszczyła, a to że korupcja wiele miast w Polsce zniszczyła jest niezaprzeczalnym faktem, niestety.

> Natomiast Libicki na swoim blogu ...

Pan Libicki raczej powinien zająć się samoodnalezieniem, bo najwyraźniej gdzieś się pogubił. Najpierw wypiął się na Jara, czemu się nie dziwię, bo kto wypina się na Jara, ten jest przecież "trendy", a potem na pionków, bo podobno Kluzikowej nie chcieli (zakochał się chłopina bez wzajemności :)))).

> Wcale się nie dziwię, że Platforma go nie chciała, choć tak bardzo na to liczył przebierając nóżkami, co na jego blogach było dość dobrze widać. Platforma takich infantylnych bufonów nie potrzebuje..., już nie. ;)

> Pit

> Dzielni chłopcy w geście rozpaczy chcą pokazać swoje kroki, będzie kolejny festiwal obrzydzenia zwany tęczową paradą. Dali się zwieść Salci Krostkowskiej,
ta za dywersję już urzęduje na rybnickim bidecie, a ci ułani tylko na widecie.
Więc dla was ten piękny tekst:
Stoi ułan na widecie, Obergurt go w plecy gniecie, A szkapina, poczciwina Nie chce nosić już. (ani kro-o-ku) A szkapina, poczciwina Nie chce nosić już . Stoi ułan, nadsłuchuje, A szkapina postękuje: „Tam do licha, stękaj z cicha, Bo Moskale tuż! (tuż przed na-a-mi)”  „Tam do licha, stękaj z cicha, Bo Moskale tuż!” Stoi ułan na okopie, A śmierć pod nim dołki kopie. Granat trzasnął, ułan wrzasnął... Nie ma głowy już! (ani śla-a-du) Granat trzasnął, ułan wrzasnął... Nie ma głowy już!  Niosą trumnę przez dąbrowę, W jednej ułan, w drugiej głowę. Zagrzebali, pochowali, Dobrze jemu tak! (bardzo do-o-brze) Zagrzebali, pochowali, Dobrze jemu tak! (bardzo do-o-brze) Rano, gdy pobudkę grali To ułana odkopali. Zszyli tułów razem z głową
I już ułan jest! (tak jak no-o-wy) Zszyli tułów razem z głową
I już ułan jest!  Będziecie Prezesowi deklamować na klęczkach po odcięciu ryja od koryta.Czuwaj!

--

Wspólny pozew przeciwko pierwszemu kłamcy RP.