Współpraca przerzutki Shimano Acera z gripem "handyshift"

Data: 2009-04-29 12:12:08
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Współpraca przerzutki Shimano Acera z gripem "handyshift"
Dnia 29.04.2009 11:56 użytkownik Abece napisał :
Mam spory problem, otóż mam przerzutkę Shitmano Acera, do tego manetka gripshift - "handy shift" (co to za firma? no name?). I w zasadzie z 8 biegów, działaj± mi 4 - niezależnie od ustawień, napięcia linki itd.
Pytanie: czy zmiana gripa na klamkomanetkę 8 biegow± (Shimano Acera lub co¶ wyżej) przyniesie jakie¶ konkretne rezultaty - poprawę działania?

Je¶li chodzi o próby regulacji - tak były, niestety praktycznie zawsze udawało się uzyskać 4/8 biegów będ±cych na kasecie...

Na pocz±tek sprawdĽ pancerze i linki. Potem my¶l nad zmian± manetek. No chyba, że masz np. krzywy hak.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-29 13:26:00
Autor: Abece
Współpraca przerzutki Shimano Acera z gripem "handyshift"
Mikołaj \"Miki\" Menke wrote:

Jeśli chodzi o próby regulacji - tak były, niestety praktycznie zawsze
udawało się uzyskać 4/8 biegów będących na kasecie...

Na początek sprawdź pancerze i linki. Potem myśl nad zmianą manetek. No
chyba, ĹĽe masz np. krzywy hak.

Pancerze czyste, to jest nówka sztuka rower. Hak raczej prosty, nie zauważyłem na nim żadnych śladów skrzywienia.

Współpraca przerzutki Shimano Acera z gripem "handyshift"