Współpraca w zakresie opracowań strategii kampani i marketingowo-reklamowych oraz wzornictwa przemysłowego

Data: 2009-11-18 05:46:30
Autor: Alicja
Współpraca w zakresie opracowań strategii kampani i marketingowo-reklamowych oraz wzornictwa przemysłowego

Jestem artystą plastykiem - Projektantem Wzornictwa Przemysłowego z
nowatorskimi pomysłami oraz dużym dorobkiem i doświadczeniem.
WYDZIAŁ FORM PRZEMYSŁOWYCH łódzkiej ASP ukończyłam z wyróżnieniem w
1985 roku. Pracę dyplomową zrealizowałam pod kierunkiem profesora
Jerzego Derkowskiego w Pracowni Projektowania Systemów.
W 1986 roku otrzymałam stypendium Ministra Kultury i Sztuki.
W latach 1985-1986 pracowałam w łódzkich Zakładach Radiowych "UNITRA-
FONICA" jako projektant.
W latach 1988-1990 byłam zatrudniona jako kierownik zespołu
dekoratorni PSS "SPOŁEM" w Łodzi.
Od 1991 roku do chwili obecnej prowadzę Autorską Pracownię
Projektowania Wzornictwa Przemysłowego specjalizującą się w zakresie
projektowania wzornictwa przemysłowego, projektowania wnętrz,
projektowania opakowań, opracowuję strategie kampanii promocyjno
reklamowych i kampanii marketingowych, współpracowałam przy budowie
scenografii filmowej.
Więcej o mnie i moim dorobku zawodowym na stronie http://www.pro-art-design.ovh.org

Proponuję Państwu współpracę w zakresie:

- przygotowań strategii kampanii marketingowo-reklamowej integrującej
produkty z segmentami konsumentów;
- przygotowań strategii kampanii marketingowo-reklamowych
integrujących produkty farmaceutyczne z pacjentami i lekarzami;
- przygotowań strategii kampanii marketingowo-reklamowej integrującej
produkty bankowe z klientami;
- przygotowań strategii kampanii marketingowo-reklamowej integrującej
produkty ubezpieczeniowe z klientami;
- przygotowań ciekawych konkursów promocyjno-reklamowych dla marketów,
operatorów sieci komórkowych i innych Państwa produktów;
- opracowania  form zewnętrznych Państwa produktów, zarówno tych nowo
wdrażanych jak i tych modernizowanych;
- opracowania opakowań dla Państwa produktów;
- opracowania ciekawych i inspirujących plakatów, prospektów i
katalogów Państwa produktów;
- opracowania gadżetów reklamowych i elementów graficznych dla Państwa
produktów;
- opracowania i aranżacje wystaw, witryn, etalaży i stoisk Państwa
produktów;

Współpracuję z zespołem najwybitniejszych specjalistów, zapewniamy
profesjonalizm na najwyższym poziomie świadczonych przez nas usług.
W ramach prowadzonej działalności zawodowej wystawiamy faktury.
Jeśli są Państwo zainteresowani moją propozycją współpracy proszę o
informację.

Autorska Pracownia Projektowania Wzornictwa Przemysłowego
mgr.Alicja Jarocińska
90-552 Łódź ul.Kopernika 40/6
tel: 42 661 86 63
faks: 42 209 38 44
mobile: 502 387 072
e-mail: alicjajarocinska@o2.pl
www.pro-art-design.ovh.org

Współpraca w zakresie opracowań strategii kampani i marketingowo-reklamowych oraz wzornictwa przemysłowego