Współpracownicy zespołu Laska Smoleńskiego: "politycznie bezstronny" Michał S.

Data: 2017-08-02 18:10:00
Autor: A. Filip
Współpracownicy zespołu Laska Smoleńskiego: "politycznie bezstronny" Michał S.
https://fakty.interia.pl/polska/news-zyczyl-smierci-jaroslawowi-kaczynskiemu-sprawa-w-prokuraturz,nId,2424208
2 sierpnia (11:52) Michał Setlak - były współpracownik zespołu smoleńskiego Macieja
Laska, występujący w roli eksperta lotniczego w jednej z komercyjnych
stacji telewizyjnych - 27 lipca 2017 r. zamieścił na Twitterze
komentarz na temat Jarosława Kaczyńskiego - prezesa Prawa i
Sprawiedliwości o następującej treści: "Z całego serca życzę temu
łajdakowi jak najszybszej śmierci - ten głupi gnój niszczy naszą
Ojczyznę" (pisownia oryginalna - przyp.).

28 lipca Setlak dodał na Twitterze: "Przyjaciele doradzają mi, abym
przeprosił za życzenia śmierci dla Jarosława Kaczyńskiego. NIE!!! To
wróg Ojczyzny, który niszczy Polskę" (pisownia oryginalna - przyp.).

Michal Setlak (@michalsetlak) 28 lipca 2017

--
A. Filip

Data: 2017-08-02 18:21:27
Autor: Miller Artur
W dniu 2017-08-02 o 18:10, A. Filip pisze:
[...]

ach, czyli jak nie jest za pisem, to jest za peło.
brawo beton. na prezydęta.

a.

Data: 2017-08-02 18:33:49
Autor: A. Filip
Miller Artur <nomail@dupa.com> pisze:
[...]

Spór o interpretacje Smoleńska-2010 ne stał się sporem (także) politycznym?
Tak wypowiedź nie może sugerować jak _politycznie_ bezstronny był zespół Laska?

--
A. Filip

Data: 2017-08-02 09:44:56
Autor: japanizer
On Thursday, August 3, 2017 at 1:33:55 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Tak wypowiedź nie może sugerować jak _politycznie_ bezstronny był zespół Laska?

Znaczy się pojawiły się jakieś nowe "dowody" na zamach?

Nowy rozmiar wybuchających puszek po piwie, rozgotowana kiełbasa krakowska w mikserze, cokolwiek, co podważyło ustalenia zespołu Laska? Nie, "Błasiki" i "medale Misiewicza" nie spełniają znamion nowych dowodów.

Macierewicz i jego komisja badają już siódmy rok, w tym drugi za sute budżetowe pieniądze.

I o ile przez pierwsze pięć lat krzyczeli o zamachu, tak po tym, jak komisja Macierewicza stała się najlepiej opłacaną z budżetu komisją w historii państwa polskiego, coś nabrali wodę w usta i przestali się odzywać. A były we wrześniu konferencje Ministra Obrony Macierewicza, w których oskarżał Rosjan o "zamordowanie prezydenta", i że w ciągu miesiąca, najdalej dwóch przedstawi ostateczne dowody. Poźniej konferencja w podobnym tonie w lutym 2017, i obiecane ponownie "ostateczne dowody". Mamy sierpień 2017. Macierewicz kłamał, jak zwykle?

Data: 2017-08-02 19:03:36
Autor: Maurycy Poszepszyński
W dniu 2017-08-02 o 18:33, A. Filip pisze:
[...]

Wyjmij łapę z tego gówna, durniu.
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2017-08-02 19:28:32
Autor: masti
dnia Wed, 02 Aug 2017 18:33:49 +0200, A. Filip napisał:

Spór o interpretacje Smoleńska-2010 ne stał się sporem (także)
politycznym?

nie ma sporu o interpretację Smoleńska. Są fakty i są bajki.
to nie są interpretacje

Data: 2017-08-02 22:57:11
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
[...]

A PO ma problem bo dla za wielu wyborców to PO "fakty"?

Ja osobiście nie sądzę żeby zamach był konieczny do wyjaśnienia
Smoleńska-2010.  Tylko że PO-komisje ni złamanego wuja nie przekonały
mnie że mało prawdopodobna możliwość zamachu (np. "dobicia" przy okazji
naciągania norm bezpieczeństwa) została wykluczona z należytym
pedantycznym profesjonalizmem.  Mi zabrakło także choćby analizy
statystycznej naciągania norm bezpieczeństwa w spec-pułku w ciągu
ostatnich kilkunastu lat.

Miller i Lasek _mnie_ do swojego "pedantycznego profesjonalizmu" nie
przekonali.  Żeby mówić o faktach to trzeba mieć zaufanie do
"oznajmiających fakty".  Bez zaufania nie ma faktów a może być
sowiecka Katyńska komisja Burdenki.

--
A. Filip

Data: 2017-08-02 21:04:15
Autor: masti
dnia Wed, 02 Aug 2017 22:57:11 +0200, A. Filip napisał:

masti <gone@to.hell> pisze:
[...]

zapytaj u źródła.
jak widzę nadal nie doszedłeś do tego gdzie zadawać pytania

Data: 2017-08-02 20:09:30
Autor: Lord Donate
Współpracownicy zespołu Smoleńskiego: Wacus prysnął za ocean z parówkami
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+joqcttu15f-h823@buntownik.pl...
Spór o interpretacje Smoleńska-2010 ne stał się sporem (także) politycznym?
Tak wypowiedź nie może sugerować jak _politycznie_ bezstronny był zespół Laska?

--

Filipku, przestań już pierdolic ambaje, dobrze? Wracaj na pl.soc.prawo ;-)))

CL

Data: 2017-08-02 20:07:40
Autor: Lord Donate
Współpracownicy zespołu Laska Smoleńskiego: "politycznie bezstronny" Michał S. - Wacuś wraca?!!!
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ukqt3jgaaf-h823@buntownik.pl...
[...]

Ma prawo mieć własne zdanie? Zamkniecie go do pierdla czy do psychuszki? Już szukacie na niego haków?

Co sądzisz o kims kto do posłanki mówi "won", posłów nazywa "kanaliami"? To dobry człowiek, kota głaszcze, a mógł zabić!
Oto prawdziwa twarz twego idola.