Współwinni są na szczytach władzy w Polsce

Data: 2014-09-25 10:00:19
Autor: Lucjusz
Współwinni są na szczytach władzy w Polsce

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lvvbak$mmk$1mx1.internetia.pl...
Jednego zabrała Merkel pod spódnicę, inny będzie teraz laskę całemu narodowi robił, jeszcze inny de bul dalej podżega...w usiech...

Współwinni to wcale nie znaczy że zaraz współodpowiedzialni.  Te świnie w prawie całym bloku tzw demokratycznym wyrobili sobie bezkarność. Czasem to myślę że między innymi właśnie z tego powodu wzniecili rebelię na Ukrainie, i obalili Janukowycza... żeby eliminować zjawiska odpowiedzialności polityków w Europie.

Data: 2014-09-25 20:04:10
Autor: boukun
"Lucjusz" <lucek@jachu.es> schrieb im Newsbeitrag news:m00i2u$aar$1speranza.aioe.org...

[...]

Dokładnie tak, bydlaki są bezkarni...

boukun

Współwinni są na szczytach władzy w Polsce