Współwłaściciel samochodu nie wpisany w DR

Data: 2019-02-24 20:05:20
Autor: J.F.
Współwłaściciel samochodu nie wpisany w DR
Dnia Sun, 24 Feb 2019 09:26:03 -0800 (PST), Adam Klobukowski
napisał(a):
Mam auto z współwłaścicielem. Nie został on dopisany do DR, nie ma prawa jazdy, nigdy go nie miał i raczej nigdy go nie będzie miał. Współwłaściciel nigdy nie kierował samochodem, nie będzie kierować samochodem o którym mowa, ani żadnym innym.

A skad sie wzial ?
Podarowales kawalek, sprzedales ?

Czy za niedopisanie go do DR mogą czekać mnie jakieś negatywny konsekwencje?

Urzad o tym wie ?

Bo konsekwencje braku w DR chyba zadne, ale jesli urzad wie, to przy
sprzedazy, zlomowaniu, drugi podpis potrzebny.

J.

Data: 2019-02-25 01:34:28
Autor: Adam Klobukowski
napisał(a):
> Mam auto z współwłaścicielem. Nie został on dopisany do DR, nie ma prawa jazdy, nigdy go nie miał i raczej nigdy go nie będzie miał. Współwłaściciel nigdy nie kierował samochodem, nie będzie kierować samochodem o którym mowa, ani żadnym innym.

> [...]

Podarowałem.

> [...]

Bo konsekwencje braku w DR chyba zadne, ale jesli urzad wie, to przy
sprzedazy, zlomowaniu, drugi podpis potrzebny.

Na razie żaden urząd nie wie, ale na dniach pójdzie zgłoszenie darowizny do US.

Adam Kłobukowski

Współwłaściciel samochodu nie wpisany w DR