Wspólwlasność-prośba o pomoc

Data: 2012-01-17 14:31:51
Autor: mecenas
Wspólwlasność-prośba o pomoc

Użytkownik " maxima" <maxima12.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf3qa7$jir$1inews.gazeta.pl...
Witam, proszę o poradę w następującej sprawie:

- czy w sytuacji ,gdzie na współwłasności jest jedno przyłącze wody,
przypisane do mnie/jestem współwłaścicielem/, a drugi współwłaściciel z
przyłącza korzysta, lecz za wodę nie płaci - można go jakoś zmusić do
pokrywania kosztów za wodę ?
Dodam, że licznik wody jest jeden, nie ma podlicznika dodatkowego.

Współwłaściciel który nie płaci za wodę tłumaczy to tym, że on pokrywa w
całości rachunki za kanalizację, rachunki przychodzą na nazwisko zmarłego
spadkodawcy /ja spadkobiercą nie jestem /

Chciałabym płacić media tylko za siebie, bo w porównaniu z mieszkającym pod
jednym dachem drugim współwłaścicielem - ja oszczędnie z wody korzystam...
Jak to wszystko rozwiązać?

Udać się z osobistą wizytą do zakładu wodociągowo-kanalizacyjnego i porozmawiać.

Pozdrawiam
Michał

Wspólwlasność-prośba o pomoc