Wspólwlasność-prośba o pomoc

Data: 2012-01-18 01:31:50
Autor: maxima
Wspólwlasność-prośba o pomoc
Witam,

sytuacja jest nieco skomplikowana, ja za to przyłącze nie płaciłam, ale ojciec jak żył - po jego smierci spadek dostał się wnuczkom, natomiast ja jestem współwłaścicielem po mamie.Ponieważ ojciec zmarł, zawarłam ja umowę z Wodociągami na dostawę wody/współwaściciel się nie kwapił/, ale on ma pociagniete rury z tego licznika do siebie na strych.Także sam licznik znajduje się w piwnicy, ktorą on sobie zajął na swoje potrzeby, piwnicę zamyka i ja nie mam tam wstępu, nawet jak chcialabym odczytać licznik...
Obawiam się,że jeśli odetnę mu wodę, to znając go - zakręci zawór...
mam jednak dość płacenia za niego, rachunki rosną a ja muszę oszczędzać, bo jestem sama z dzieckiem.
Rozmawiałam w wodociagach i jedyne co mi zaproponowali to podlicznik, ale nie chcą wystawiać na niego osobnych faktur. To by mi załatwiło sprawę,bo mając osobną fakturę mogłabym podpisać umowę na kanalizację.

On twierdzi,że po śmierci ojca ja sobie przyłącze wody "przywłaszczyłam" i ze jest wspólne, bo jest w domu ktory jest masą spadkową...
ehhh... nie wiem jak to rozwiązać :(

--

Wspólwlasność-prośba o pomoc