Wspomaganie

Data: 2011-01-15 11:00:47
Autor: ...:::fi$her:::...
Wspomaganie
Cze¶ć,
prawdopodobnie co¶ dzieje się ze wspomaganiem,
wygooglowałem iż Seat Cordoba 1.9 SDI 2003 ma wspomaganie
hydrauliczno elektryczne.Co to oznacza?
mam jaki¶ zbiornik na płyn?bo znajomy niemógł się go doszukać.
pzdr,
czy ewentualna naprawa jest droższa od samego hydraulicznego?
Mirek

Data: 2011-01-15 20:06:30
Autor: Tomasz Pyra
Wspomaganie
W dniu 2011-01-15 20:00, ...:::fi$her:::... pisze:
Cze¶ć,
prawdopodobnie co¶ dzieje się ze wspomaganiem,
wygooglowałem iż Seat Cordoba 1.9 SDI 2003 ma wspomaganie
hydrauliczno elektryczne.Co to oznacza?

To oznacza że maglownica jest hydrauliczna, a pompa napędzana jest silnikiem elektrycznym.
W odróżnieniu od wspomagania hydraulicznego, gdzie pompę napędza paskiem silnik samochodu.

mam jaki¶ zbiornik na płyn?bo znajomy niemógł się go doszukać.

Gdzie¶ ten zbiornik musi być.

Data: 2011-01-15 20:09:54
Autor: Karolek
Wspomaganie
[...]

To oznacza, ze pompa wspomagania jest pedzona silnikiem elektrycznym.

mam jaki¶ zbiornik na płyn?

Tak.

bo znajomy niemógł się go doszukać.

Jest zintegrowany razem z silnikiem elektrycznym napedzajacym pompe i sterownikiem.

pzdr,
czy ewentualna naprawa jest droższa od samego hydraulicznego?

To zalezy, czesto sie zdaza, ze jest drozsza.

--
Karolek

Data: 2011-01-15 22:14:19
Autor: qba
Wspomaganie
[...]

zbiornik jest pod akumulatorem, musisz go wyj±ć zeby dolać.

wspomaganie czesto pada w tych modelach

sa 2 rodzaje przekladni montowane, jezeli masz jedna to nie pasuje druga i odwrotnie

w instrukcji jest zapis zeby nie trzymac kol w pelnym skrecie dluzej niz kilkanascie sekund

Data: 2011-01-17 10:46:13
Autor: Mirosław
Wspomaganie

[...]

A czy awarie wspomagania daj± o sobie znać dĽwiękowo?
Mirek

Data: 2011-01-18 17:35:32
Autor: qba
Wspomaganie
W dniu 2011-01-17 10:46, Mirosław pisze:

[...]

pewnie tak, ale w 6L wspomaganie ma charakterystyczny "cyborgowy" dĽwięk

Wspomaganie