Wspominka.

Data: 2012-07-27 08:19:25
Autor: BudyƄ
Wspominka.
UĆŒytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:jusc4n$csp$1news.icm.edu.pl...
Witek.
PorządkowaƂem dziƛ skrzynkę pocztową i trafiƂem na coƛ co popeƂniƂem w 2004 r i wysƂaƂem nieodĆŒaƂowanemu Krzyƛkowi Wydrzyckiemu ĆŒeby zamieƛciƂ jako opowiadanko w ƚM. Mam nadzieję, ĆŒe przeczytanie tego sprawi Wam trochę przyjemnoƛci ;) Najbardziej ubawiƂem się ze wstępu, bo sam mam teraz motocykl tej kategorii :)))

byƂy takie czasy ze zbieraƂem co lepsze grupowe teksty - do poczytania na www.budyn.riders.pl

b.

Data: 2012-07-27 09:31:58
Autor: Magic
Wspominka.
W dniu 2012-07-27 08:19, BudyƄ pisze:
[...]

Heh, nie zaƂapaƂem sie ...

Ale przegląd autorów ? Ɓezka w oku normalnie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-27 12:02:54
Autor: tomekgs
Wspominka.
Budyń wrote:
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
Witek.
Porz±dkowałem dzi¶ skrzynkê pocztow± i trafiłem na co¶ co popełniłem
w 2004 r i wysłałem nieodżałowanemu Krzy¶kowi Wydrzyckiemu żeby
zamie¶cił jako opowiadanko w ŠM. Mam nadziejê, że przeczytanie tego
sprawi Wam trochê przyjemno¶ci ;) Najbardziej ubawiłem siê ze
wstêpu, bo sam mam teraz motocykl tej kategorii :)))

były takie czasy ze zbierałem co lepsze grupowe teksty - do
poczytania na www.budyn.riders.pl

:)

t.

Data: 2012-07-27 12:55:32
Autor: Grzegorz Rogala
Wspominka.
W dniu 27-07-2012 12:02, tomekgs pisze:

były takie czasy ze zbierałem co lepsze grupowe teksty - do
poczytania na www.budyn.riders.pl

:)
Myhyhy,
Szanowny Interlokutorze :)

--
pozdr
Rudy102

Data: 2012-07-27 13:43:03
Autor: Budyń
Wspominka.
Użytkownik "tomekgs" <tomek@jotte.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5012670e$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

o jaki z-cicha-czytacz :-)))

b.

Data: 2012-07-27 13:09:16
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Wspominka.
BudyƄ napisaƂ(a):
byƂy takie czasy ze zbieraƂem co lepsze grupowe teksty - do poczytania na www.budyn.riders.pl

kurde, co z Karwikiem?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-08-07 10:35:37
Autor: Viking
Wspominka.
BudyƄ napisaƂ(a):
byƂy takie czasy ze zbieraƂem co lepsze grupowe teksty - do poczytania
na www.budyn.riders.pl

kurde, co z Karwikiem?

WƂaƛnie teĆŒ,przyjemnie się go czytaƂo;

Za to teraz mamy;/ sikaczowe wynurzenia;/

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2012-07-27 14:23:45
Autor: tango
Wspominka.
  Budyń napisał:

były takie czasy ze zbierałem co lepsze grupowe teksty - do poczytania
na www.budyn.riders.pl

Ale foto nie wszystkie dzialaja :(

--
tango

Data: 2012-07-27 16:27:12
Autor: Budyń
Wspominka.
Użytkownik "tango" <tango@wytnij.rzeszuf.com> napisał w wiadomo¶ci news:juu18j$140$1inews.gazeta.pl...
Ale foto nie wszystkie dzialaja :(

bo m±max sie kiedys (daaawno, również) zdziwil objêtosci± i musialem sie ograniczyæ :-) I wygl±da na to ze nie mam nawet kopii :/

b.

Data: 2012-07-28 20:43:14
Autor: ErneST
Wspominka.
W dniu 2012-07-27 14:23, tango pisze:

Ale foto nie wszystkie dzialaja :(

Ta jedna działa znakomicie: http://www.easy.riders.pl/old/moto/pic/galm02.htm :)

ErneST

Data: 2012-07-29 02:54:07
Autor: T.F.
Wspominka.
"ErneST" ...

http://www.easy.riders.pl/old/moto/pic/galm02.htm :)

dzieki za linka
stare, fajne czasy

"Magic" ...

PS. Demonos - podziwiam Twój upór

A ja nigdy nie moglem tego zrozumiec

--
T.F.
i pozdrowienia dla Mlodej Pary :-)

Data: 2012-07-30 20:54:17
Autor: Magic
Wspominka.
W dniu 2012-07-29 02:54, T.F. pisze:
"ErneST" ...

[...]

Wiesz, jak sie ma 400 km do domu to czasem nie bardzo jest wybór ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-29 12:32:46
Autor: ErneST
Wspominka.
W dniu 2012-07-27 08:19, Budyń pisze:

były takie czasy ze zbierałem co lepsze grupowe teksty - do poczytania
na www.budyn.riders.pl

A gdzie dyskusja na temat siły od¶rodkowej? ;)

ErneST

Data: 2012-09-12 14:33:52
Autor: zuzka600f
Wspominka.
  Czesc :)
W dniu niedziela, 29 lipca 2012 12:32:46 UTC+2 użytkownik ErneST napisał:
W dniu 2012-07-27 08:19, Budyïżœ pisze:

A gdzie dyskusja na temat siïżœy odïżœrodkowej? ;)

Brakuje jeszcze paru innych:
Wayne kontra 234 np.
O wyzszosci H nad S (Damiano i Kuczu? - nie pamietam ;) )
no i niesmiertelny kiedys problem z "dekielkiem" ;P

Ale link wart dodania do "ulubionych" :) Dzieki Budyn :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek Znowu bez stopki, bo przez gugla :-/

Wspominka.