[dlugie]Wspomnienia

Data: 2010-05-05 13:36:29
Autor: Catalyst
[dlugie]Wspomnienia

"Barteq (s.z.t.o.)" <realdex@poczta.onet.pl> wrote in message news:hrq4gq$f4v$1mx1.internetia.pl...

Tak czy siak, musze przyznac, ze grupa miala duzy wplyw na moje.. wychowanie? Wiedze? Sam nie wiem. Na pewno odcisnela slad w moim zyciu. Historia troche zatacza kolo (a'propos postu, opisanego w drugim akapicie), bo chcialem wszystkim, ktorzy sie do tego przyczynili, szczerze podziekowac - fajne z Was chlopaki*! :D

Też uwielbiam(łem) prgk i apgku, kupe fajnych chwil tu spędziłem, dużo się głupot pisało ale też ciekawych dyskusji prowadziło. Generalnie zapał do grania opadł i rósł z różnymi okresami życia ale pozostał wysoki do dzi¶, choć czasu znacznie mniej. Bolo mam na li¶cie gg czasem co¶ piszemy jest redaktorem w jakie¶ gazecie (Fakty i Mity chyba), trollowanie było super, ja zawsze niezmiennie miałem polew z tych, co się nim oburzali :D Mi się podobało. Pamiętam dyskusje o piraceniu i ludzi, którzy niegdy¶ piracili a dzi¶ s± piętnuj± to zjawisko ;) Sentinela nie pozanałem IRL ale był jak dobry znajomy z pracy - grupa nierozerwalnie się z nim kojarzyła. Mithos który zawsze chciał mieć oryginalne pogl±dy ale często mu to nie wychodziło oraz Cezar z którym gadam codziennie przez gg od kilku lat. Moorby - tak samo go wspominam i tak samo się cieszyłem - nawet trzymałem za niego kciuki :) Maciu i Piotr teraz razem się polygaymiuj± - pierwsze kroki Poly też pamiętam i muszę przyznać, że nieĽle poszli do przodu - mimo, że ich poziom to sinusoida, to czytam jako jedyny polski blog o konsolach (i apple'u lol). Katanka oczywi¶cie - dalej pozostał skrajn± wersj± gracza :D
Fajne, bardzo fajne chwile na prgk bywały

[dlugie]Wspomnienia