[dlugie]Wspomnienia

Data: 2010-05-21 11:47:07
Autor: Robin
[dlugie]Wspomnienia
Witam :)

Użytkownik "Barteq (s.z.t.o.)" <realdex@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hsk32b$ipl$1mx1.internetia.pl...

> "Najdziwniejsze" zdarzenia na grupie, Shiva chcacy obic innego
> grupowicza i bodajze wyjazd do niego, nie pamietam juz dokladnie,
> ale byla taka akcja :)

No to slynna ustawka ze wspomnianym wczesniem majkelem byla ;-) Radze odszukac w archiwum, jest sie z czego posmiac. Shiva w ogole jakis dziwny byl, przez jakis czas maile z pogrozkami mi na priva wysylal. Takie zupelnie na powaznie.

Robin

Data: 2010-05-21 16:40:56
Autor: Piotr Gnyp
[dlugie]Wspomnienia
..::On Fri, 21 May 2010 11:47:07 +0200, in <ht5kr8$hls$1@inews.gazeta.pl>
..::Robin <robin@mago.pl> wrote:
[...]

A jak się nazywał ten koleś, co się mu na konto podobno włamano i przez
tydzień jakieś głupoty wysyłał? ;>

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
() ASCII Ribbon Campaign

Data: 2010-05-23 17:05:55
Autor: KILu
[dlugie]Wspomnienia
A jak się nazywał ten koleś, co się mu na konto podobno włamano i przez
tydzień jakieś głupoty wysyłał? ;>

Okwel! AFAIR to nie byl wlam na konto, tylko to "zydy z serwisu" bawily sie jego kosztem. ;D

--
KILu

Data: 2010-05-23 23:57:07
Autor: Piotr Gnyp
[dlugie]Wspomnienia
..::On Sun, 23 May 2010 17:05:55 +0200, in <htbg8j$94$1@inews.gazeta.pl>
..::KILu <byter@wp.pl> wrote:
Okwel! AFAIR to nie byl wlam na konto, tylko to "zydy z serwisu" bawily sie jego kosztem. ;D

Ech... to se ne wrati ;>

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"Reality is retroactive, retrospective and illusory."-- -Malignowski 'The

[dlugie]Wspomnienia