Wspomnienia o Krzysiu

Data: 2011-11-03 18:11:33
Autor: boukun
Wspomnienia o Krzysiu
Rocznie podad 50 tysięcy ludzi wiesza się w Polsce z powodów katastrofalnych warunków życiowych i sytuacji finansowej...

Kolegę ostatnio spotkałem ze dwa tygodnie temu w tutjszym markecie "NETTO" (nie
niemiecka sieć) i potem odwiozłem go do nas na osiedle, ponad godzinę
rozmawialiśmy jeszcze  w samochodzie. Mówił, że jedyne, co go jeszcze trzyma
przy życiu, to jego maleńka wnuczka, córeczka jego jedynej córki... Mówiłem do
niego, żeby się nie załamywał, że do samobójstwa trzeba jednak mieć odwagę, on
też to potwierdził... Jednak w końcu znalazł odwagę i skończył z tym swoim cierpieniem nieziemskim...

Był kiedyś celnikiem, wybudował dom, a teraz, w wieku 53 lat został niewolnikiem, fizycznie tyrającym w dziadowskiej fabryce na starych
poniemieckich maszynach za 1100 złotych... W domu siedział przeziębiony, nie ogrzewał go w ogóle. Mówił mi, żebym się nie łudził, nie znajdę tu już żadnej pracy w biurze...

boukun

Data: 2011-11-03 10:23:59
Autor: Marek
Wspomnienia o Krzysiu
On 3 Lis, 18:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Rocznie podad 50 tysi cy ludzi wiesza si w Polsce z powod w katastrofalnych
warunk w yciowych i sytuacji finansowej...

Koleg ostatnio spotka em ze dwa tygodnie temu w tutjszym markecie "NETTO" (nie
niemiecka sie ) i potem odwioz em go do nas na osiedle, ponad godzin
rozmawiali my jeszcze  w samochodzie. M wi , e jedyne, co go jeszcze trzyma
przy yciu, to jego male ka wnuczka, c reczka jego jedynej c rki... M wi em do
niego, eby si nie za amywa , e do samob jstwa trzeba jednak mie odwag , on
te to potwierdzi ... Jednak w ko cu znalaz odwag i sko czy z tym swoim
cierpieniem nieziemskim...

By kiedy celnikiem, wybudowa dom, a teraz, w wieku 53 lat zosta
niewolnikiem, fizycznie tyraj cym w dziadowskiej fabryce na starych
poniemieckich maszynach za 1100 z otych... W domu siedzia przezi biony, nie
ogrzewa go w og le. M wi mi, ebym si nie udzi , nie znajd tu ju adnej
pracy w biurze...

boukun

To mogl sie uczyc...

Data: 2011-11-03 18:29:35
Autor: boukun
Wspomnienia o Krzysiu

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:7d12a2da-15a9-4b5e-95af-7f2fd5e49eads30g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Przeciez sie uczyl jak byl mlody, byl kiedys celnikiem...
Nauka tu juz nic nie pomoze Polakom, czeka ich co najwyzej podcieranie dup starcom na zachodzie...

Albo niewolnicza praca za 1100 zl w zdezelowanej, poniemieckiej fabryce czy innym blaszanym lagrze pracy...

boukun

Data: 2011-11-03 10:32:50
Autor: Marek
Wspomnienia o Krzysiu
On 3 Lis, 18:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:7d12a2da-15a9-4b5e-95af-7f2fd5e49eads30g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

> poniemieckich maszynach za 1100 z otych... W domu siedzia przezi biony, nie
> ogrzewa go w og le. M wi mi, ebym si nie udzi , nie znajd tu ju adnej

To mogl sie uczyc...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Zdaje mi sie, ze na celnikow brali po 3-miesiecznym przeszkoleniu...

Data: 2011-11-03 18:35:16
Autor: boukun
Wspomnienia o Krzysiu

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:7af87127-6e21-4176-8801-7df1fe409591f13g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

> poniemieckich maszynach za 1100 z otych... W domu siedzia przezi biony, nie
> ogrzewa go w og le. M wi mi, ebym si nie udzi , nie znajd tu ju adnej

To mogl sie uczyc...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie ważne, dzisiaj już nie biorą, rządzi naród dobrany i nepotyzm...

boukun

Data: 2011-11-03 18:42:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Wspomnienia o Krzysiu

[...]

Byl celnikiem - nie jest. Dlaczego, jesli mial tak dobrze?
53 lata, to kwiat wieku sredniego. Jesli jest kumaty, cos potrafi, nie ma dwóch lewych rak, a jesli w dodatku zna angielski lub niemiecki, niech szuka szczescia za granica. Narzekac kazdy potrafi.
Chyba, ze ma dwie lewe rece, nic nie potrafi itd. To mu tylko narzekanie zostanie i zap..ol za minimalne wynagrodzenie.

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-11-03 21:13:58
Autor: boukun
Wspomnienia o Krzysiu

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:4eb2d28e$0$2188$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak ma 50 tysiecy samobójców rocznie w Polsce. A 4 miliony tula sie po swiecie i z wyksztalceniem i jezykiem podciera starcom dupy...

boukun

Data: 2011-11-04 04:04:27
Autor: stevep
Wspomnienia o Krzysiu

===============================================>>
[...]

A kilkanaście milionów nieudaczników jak boukun wylewa swoje frustracje z  rękami pod dupą.

--
stevep

Data: 2011-11-04 13:33:57
Autor: boukun
Wspomnienia o Krzysiu

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4eitpqa50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A to wszystko dzięki 460 "udacznikom"...

boukun

Data: 2011-11-04 18:59:37
Autor: stevep
Wspomnienia o Krzysiu

===============================================>>>
[...]

To chociaż opluj jakąś jednączterystasześćdziesiątą.

--
stevep

Data: 2011-11-04 18:55:41
Autor: pluton
Wspomnienia o Krzysiu
Rocznie podad 50 tysięcy ludzi wiesza się w Polsce z powodów
katastrofalnych
warunków życiowych i sytuacji finansowej...

Czekamy na dobre wiesci z twojej strony...

Nullification

Wspomnienia o Krzysiu