Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze radości.

Data: 2010-10-31 12:28:05
Autor: Kuczu
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze radości.
W dniu 2010-10-31 10:18, Szuwaks pisze:
Witam,

W wolnej chwili zapraszam do lektury wspomnień.

http://www.warszawa.pl/Moto/800,6351,0,1,0,0-Wspomnienie_z_Sokołem_w_tle.html

Opisuje pan Adam M., który dziś po Ontario jeździ motocyklem BSA a po
Warszawie śmigał Sokołem 1000, BMW, Kaśką

Pewnie nie wiesz ale pan Adam M. byl kiedys bardzo aktywnym czlonkiem tej grupy. To bylo jeszcze w czasach przedsikaczowych.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-10-31 18:30:14
Autor: Szuwaks

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:iajjs5$55l$1news.onet.pl...

[...]

No nie wiem, a właściwie nie wiedziałem :)
Czy to źle?
Zapytać o co chodzi z tymi sikaczowymi czasami....
O co chodzi z tymi przed i sikaczowymi czasami? :))

Szuwaks

Data: 2010-10-31 19:08:20
Autor: Kuczu
W dniu 2010-10-31 18:30, Szuwaks pisze:
[...]

Pewnego razu portal pt. Scigacz udostepnil przez swoje wuwuwu grupe pl.rec.motocykle. No i zaczela sie radosna tworczosc roznych pajacykow.

Data: 2010-10-31 19:27:25
Autor: Szuwaks

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:iakbal$b2u$1news.onet.pl...

Pewnego razu portal pt. Scigacz udostepnil przez swoje wuwuwu grupe pl.rec.motocykle. No i zaczela sie radosna tworczosc roznych pajacykow.

No tak, ze ścigacza zrobiliście sikacza :)))
Cóż technologie webowe bardzo źle wpłynęły na jakość grup dyskusyjnych.
Jest to odczuwanie nie tylko, jak sami wiecie, na preclu, ale i na innych grupach.
To przykra konsekwencja rozwoju technologii.

Szuwaks

Data: 2010-10-31 21:54:32
Autor: Glub
Wspomnienia z wczoraj i dzis iejsze radości.
"Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> wrote:
Witam,

[...]

Identycznie rozwój komunikatów typu icq, gg i pozniejsze czaty www na
onecie, skazały IRC na margines.

--
Glub

Data: 2010-11-02 08:48:59
Autor: gildor
Glub pisze:
[...]

to akurat dobrze. tam została elyta :)

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-10-31 19:12:03
Autor: Arni
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze rado¶ci.
Szuwaks pisze:
Witam,

U¿ytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iajjs5$55l$1news.onet.pl...

Opisuje pan Adam M., który dzi¶ po Ontario je¼dzi motocyklem BSA a po
Warszawie ¶miga³ Soko³em 1000, BMW, Ka¶k±
Pewnie nie wiesz ale pan Adam M. byl kiedys bardzo aktywnym czlonkiem tej grupy. To bylo jeszcze w czasach przedsikaczowych.

No nie wiem, a w³a¶ciwie nie wiedzia³em :)
Czy to ¼le?

¼le, bo to by³y dobre czasy :) Ale zawsze masz mozliwosc poszukania w archiwach pl.rec.motocykle, google trzyma to wszytko dla potomnych

Zapytaæ o co chodzi z tymi sikaczowymi czasami....
O co chodzi z tymi przed i sikaczowymi czasami? :))

na preclu histria dzieli sie na t± przed powstaniem sikacza i po. Kiedys ktos wpad³ na pomys³, zeby stworzyc zakamuflowan± bramke www-news która wygl±da jak forum ale nim nie jest. I jak to na forum g³±by masowo pisz± g³upoty a my to musimy czytac. Kiedys naturalnym testem IQ by³o skonfigurowanie czytnika news. Powsta³ scigacz.pl i nic juz nie jest takie jak przedtem

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-10-31 19:32:13
Autor: Szuwaks

U¿ytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iakbfa$kdf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Rozumiem, ¿e ¿le, bo by³ aktywnym uczestnikiem dyskusji.
Tu te czasy okre¶la siê jako przesikaczowe, gdzie indziej przedneostradowe.

Kiedys naturalnym testem IQ by³o skonfigurowanie czytnika news. Powsta³ scigacz.pl i nic juz nie jest takie jak przedtem

Niestety, tak jak napisa³em w odpowiedzi dla Koczu, rozwój technologii webowych otworzy³ drzwi do miejsc wcze¶niej niedostêpnych dla osób nieodpowiedzialnych i niewiele maj±cych do powiedzenia.

Dziêki za wyja¶nienie kwestii sikacza :)

Szuwaks

Data: 2010-10-31 20:19:01
Autor: Grzybol
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze rado¶ci.
U¿ytkownik "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Niestety, tak jak napisa³em w odpowiedzi dla Koczu,

Przypomnia³ mi siê dowcip tak aproposowo:
Facet szuka³ go¶cia o nazwisku Kotas. Inny facet t³umaczy mu, gdzie go znajdzie, ale od razu dodaje: "tylko nie pomyl siê Pan i nie powiedz Pan Kutas bo go¶æ siê mocno wkurwia". Ok, ok, nie jestem debilem, wiem o co chodzi - odpowiada. Znalaz³ go¶cia, podchodzi i wita siê z nim: "dzieñ dobry Panie ... Choj" :-)

--
Grzybol

Data: 2010-10-31 20:34:54
Autor: Szuwaks

U¿ytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iakfoj$7ob$1mx1.internetia.pl...

Niestety, tak jak napisa³em w odpowiedzi dla Koczu,
Przypomnia³ mi siê dowcip tak aproposowo:

Dowcip stary, ale jary :)
Przepraszam za pomy³kê.
Czasem mam takie zdolno¶ci :(

Szuwaks

Data: 2010-11-02 11:01:22
Autor: mmaurycy
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze rado�ci.

Przypomnia� mi si� dowcip tak aproposowo:
Facet szuka� go�cia o nazwisku Kotas. Inny facet t�umaczy mu, gdzie go
znajdzie, ale od razu dodaje: "tylko nie pomyl si� Pan i nie powiedz Pan
Kutas bo go�� si� mocno wkurwia". Ok, ok, nie jestem debilem, wiem o co
chodzi - odpowiada. Znalaz� go�cia, podchodzi i wita si� z nim: "dzie� dobry
Panie ... Choj" :-)

To tak na prawdę była prawdziwa historia i wydarzyła się w Teatrze Ludowym w Nowej Hucie dotyczyła aktora znanego później jako Kotys

mmaurycy
SYM HUSKY już 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2010-11-01 00:01:29
Autor: PawelK vel Pablo
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze rado¶c i.
Dnia 304 roku bie¿±cego, Arni zezna³(a) jak nastêpuje:

na preclu histria dzieli sie na t± przed powstaniem sikacza i po.
Kiedys ktos wpad³ na pomys³, zeby stworzyc zakamuflowan± bramke
www-news która wygl±da jak forum ale nim nie jest.

A to tak dzia³a. Kurde nie mo¿na czego¶ z tym zrobiæ, maila do nich
napisaæ czy cu¶???

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-11-01 00:17:33
Autor: Arni
PawelK vel Pablo pisze:
[...]

to jest komercyjny portal, sam sobie odpowiedz :)

Data: 2010-11-01 00:26:36
Autor: PawelK vel Pablo
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze rado¶c i.
Dnia 305 roku bie¿±cego, Arni zezna³(a) jak nastêpuje:

> A to tak dzia³a. Kurde nie mo¿na czego¶ z tym zrobiæ, maila do nich
> napisaæ czy cu¶???  to jest komercyjny portal, sam sobie odpowiedz :)

No to pozostaje skorzystaæ z propozycji czyjej¶ i utworzyæ now± grupê,
³atwiej by³o chyba w alt.pl...

chocia¿ nie wiem, nigdy nie bra³em udzia³u w procesie powstawania nowej
grupy w usenecie.

Data: 2010-11-01 06:42:06
Autor: Marcin N
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze rado¶ci.

U¿ytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:20101101002636.179a4b47@X61s.homelinux.net...
> [...]

³atwiej by³o chyba w alt.pl...

chocia¿ nie wiem, nigdy nie bra³em udzia³u w procesie powstawania nowej

Po co? Co z³ego w tym, ¿e grupa ma wiêksze zainteresowanie? Co z³ego w tym, ¿e czasem kto¶ nowy o co¶ zapyta? Grupa dyskusyjna nie jest niczyj± w³asno¶ci±. Ka¿dy ma prawo tu zajrzeæ, czytaæ i pisaæ. A gadanie o upadku poziomu - to jakie¶ geriatryczne marudzenie powodowane rozpadaniem siê sieci neuronowej. Normalna sprawa.

Data: 2010-11-01 09:37:00
Autor: Hinek
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze rado¶ci.
U¿ytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa³

Grupa dyskusyjna nie jest niczyj± w³asno¶ci±. Ka¿dy ma prawo tu zajrzeæ, czytaæ i pisaæ. A gadanie o upadku poziomu - to jakie¶ geriatryczne marudzenie powodowane rozpadaniem siê sieci neuronowej. Normalna sprawa.

Autobus nie jest niczyja wlasnoscia.
Kazdy ma prawo wsiasc i pierdnac. Ale mi sie nie podoba jak
jakis cham smierdzi w autobusie.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-11-01 16:38:12
Autor: Grzybol
Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze rado¶ci.
U¿ytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Autobus nie jest niczyja wlasnoscia.

Znajd¼ taki autobus, chêtnie siê nim zaopiekujê.

Kazdy ma prawo wsiasc i pierdnac.

Nie ka¿dy.

Ale mi sie nie podoba jak
jakis cham smierdzi w autobusie.

A jak to jest kierowca? :-)

--
Grzybol

Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze radości.