Wspomnienie Panslavisty ?

Data: 2012-08-11 01:33:12
Autor: Marek
Wspomnienie Panslavisty ?
"rozumiem falę krytyki, jaka pod moim adresem podniosła się ze strony
"prawdziwych patriotów". No dobrze - ale jak wła¶ciwie odróżnić
prawdziwego patriotę od fałszywego? Na szczę¶cie jeden prawdziwy
patriota się wygadał, że po stosunku do panslawizmu i Albina Siwaka.
Kto nie popiera panslawizmu i nie uważa Albina Siwaka za jasnego
idola, nie jest prawdziwym patriot±, żeby tam nie wiem co. Jest w tym
pewna ci±gło¶ć, bo w latach 60-tych na Rakowieckiej od panslawistów
zaroiło się do tego stopnia, że nie można było splun±ć, żeby w
jakiego¶ nie trafić. Zachwyty nad Albinem Siwakiem pojawiły się
póĽniej, w ramach odpowiedzi zdrowej czę¶ci klasy robotniczej na
"Solidarno¶ć". Dzięki temu już wiemy, gdzie mie¶ci się kuĽnia
prawdziwego patriotyzmu."

S.Michalkiewicz

Data: 2012-08-11 09:24:34
Autor: MH
Wspomnienie Panslavisty ?
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
"rozumiem fal=EA krytyki, jaka pod moim adresem podnios=B3a si=EA ze strony
"prawdziwych patriot=F3w". No dobrze - ale jak w=B3a=B6ciwie odr=F3=BFni=E6
prawdziwego patriot=EA od fa=B3szywego? Na szcz=EA=B6cie jeden prawdziwy
patriota si=EA wygada=B3, =BFe po stosunku do panslawizmu i Albina Siwaka.
Kto nie popiera panslawizmu i nie uwa=BFa Albina Siwaka za jasnego
idola, nie jest prawdziwym patriot=B1, =BFeby tam nie wiem co. Jest w tym
pewna ci=B1g=B3o=B6=E6, bo w latach 60-tych na Rakowieckiej od panslawist=
=F3w
zaroi=B3o si=EA do tego stopnia, =BFe nie mo=BFna by=B3o splun=B1=E6, =BFeb=
y w
jakiego=B6 nie trafi=E6. Zachwyty nad Albinem Siwakiem pojawi=B3y si=EA
p=F3=BCniej, w ramach odpowiedzi zdrowej cz=EA=B6ci klasy robotniczej na
"Solidarno=B6=E6". Dzi=EAki temu ju=BF wiemy, gdzie mie=B6ci si=EA ku=BCnia
prawdziwego patriotyzmu."

S.Michalkiewicz

==============

Panu MS sugeruję urlop wypoczynkowy. Przemęczony chłopina i 'trochę' te jego
teksty zaczynaj± być kompletnie "nie halo".

MH --

Data: 2012-08-11 06:06:17
Autor: Marek
Wspomnienie Panslavisty ?
On Aug 11, 11:24 am, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa (a):

> [...]
> "Solidarno=B6=E6". Dzi=EAki temu ju=BF wiemy, gdzie mie=B6ci si=EA ku=BCnia

=============>
Panu MS sugeruj urlop wypoczynkowy. Przem czony ch opina i 'troch ' te jego
teksty zaczynaj by kompletnie "nie halo".

MH

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

No ale, Panslavista pasowal do tego schematu: prawdziwy patriota,
panslavisa i ubek.
Chyba tylko Siwaka nie wychwalal...

Data: 2012-08-11 15:30:01
Autor: Gringo
Wspomnienie Panslavisty ?

==============

Data: 2012-08-13 15:20:10
Autor: Trybun
Wspomnienie Panslavisty ?
W dniu 2012-08-11 15:06, Marek pisze:

No ale, Panslavista pasowal do tego schematu: prawdziwy patriota,
panslavisa i ubek.
Chyba tylko Siwaka nie wychwalal...

Jaki UBek? Nic takiego Panslav nie deklarował, a to szkoda bo gdyby służył w takiej służbie to w moich oczach jeszcze by zyskał.

Data: 2012-08-13 07:13:38
Autor: Antenka
Wspomnienie Panslavisty ?
On 13 Sie, 15:20, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

Jaki UBek? Nic takiego Panslav nie deklarował, a to szkoda bo gdyby
 służył w takiej służbie to w moich oczach jeszcze by zyskał.<

Coooo?! :-E

Antenka

P.s. Całe szczę¶cie, że nie był! Waran do nogi! Bierz J.! :-P

Data: 2012-08-13 16:24:32
Autor: Przemysław M.
Wspomnienie Panslavisty ?
Dnia Mon, 13 Aug 2012 07:13:38 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Po cholere zarywasz psp swoimi durnotami łajzo!
--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-08-13 17:13:57
Autor: Przemysław W
Wspomnienie Panslavisty ?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6e17096d-dd88-4760-a361-0d851ea2fcfbw2g2000vbd.googlegroups.com...
On 13 Sie, 15:20, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

Jaki UBek? Nic takiego Panslav nie deklarował, a to szkoda bo gdyby
 służył w takiej służbie to w moich oczach jeszcze by zyskał.<

Coooo?! :-E

Jak tam z uczuciami do Jadrysa, trans? Zmieni± się, he, he, he?

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkuj±ce kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-13 18:33:44
Autor: Trybun
Wspomnienie Panslavisty ?
W dniu 2012-08-13 17:13, Przemysław W pisze:

[...]

Naprawdę o¶mieszasz się Jacek. Antenka jest 100u %tow± babk±, bez żadnych dawiacji.

Data: 2012-08-13 19:06:24
Autor: Grzegorz Z.
Wspomnienie Panslavisty ?
Trybun napisał:

[...]

Jemu Jadry¶ pisze że homosizm to "dewiacja", a "Chironowi" pisał że "nie ma
żadnych podstaw" do nagonki na pedałów:

"To Sˇ choroby. Nienawi¶ć musi mież jakie¶ podstawy żeby j± traktować jako co¶ normalnego. A nagonki na żydów i homków nie maj± żadnych realnych podstaw.. Powiedz mi Chironie, - co by¶ powiedział Homoseksuali¶cie albo Żydowi prosto w oczy gdyby taki zadał Ci pytanie, dajmy na to - na przystanku tramwajowym - dlaczego mnie nienawidzisz, prze¶ladujesz i nie pozwalasz żyć po swojemu? Jakimi słowami by¶ go przekonał że Twoje zachowanie jest słuszne i ma rację bytu?"

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48205.html?group=pl.soc.polityka&tid=2222283&pid=&strona=0

I kto tu się "o¶miesza" w tym momencie?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-13 21:17:26
Autor: Przemysław W
Wspomnienie Panslavisty ?
[...]

Powiesz co¶ Jadrys?

Przemek

Data: 2012-08-14 08:12:41
Autor: Trybun
Wspomnienie Panslavisty ?
W dniu 2012-08-13 21:17, Przemysław W pisze:
[...]

Nie wiem czego oczekujesz. Co¶ się nie zgadza w tym wklejonym tek¶cie w stosunku do tego co napisałem wczoraj?

Data: 2012-08-13 18:33:27
Autor: Trybun
Wspomnienie Panslavisty ?
W dniu 2012-08-13 16:13, Antenka pisze:
[...]

No to że jego patriotyzm nie był/jest koniunkturalny. Polskę dla Polaków mógł utrzymać tylko tamten ustrój, którego filarem byli wła¶nie pracownicy służb specjalnych.;-)

Ten stwór z Komodo zaczyna wprawiać mnie w najprawdziwszy strach. :-[

Data: 2012-08-13 17:11:55
Autor: Przemysław W
Wspomnienie Panslavisty ?
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0av0h$o5u$2node1.news.atman.pl...
[...]

Cóż takiego chwalebnego widzisz  w tej bandzie?

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kĹ‚amstwo smoleĹ„skie, ale o kĹ‚amstwa dotyczÄ…ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha KaczyĹ„skiego,

Data: 2012-08-13 18:33:20
Autor: Trybun
Wspomnienie Panslavisty ?
W dniu 2012-08-13 17:11, Przemysław W pisze:
[...]

To że cała masa Polaków dzięki ich wysiłkowi czuła się (i była) wolnymi ludźmi, nie na łasce jakiejś łajzy mającej się za pana lasów, jezior i ludzi.

Data: 2012-08-13 18:52:04
Autor: Przemysław W
Wspomnienie Panslavisty ?
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0baam$4sq$1node1.news.atman.pl...

To że cała masa Polaków dzięki ich wysiłkowi czuła się (i była) wolnymi ludźmi....

Nawet dali temu wyraz:

"Lista krajowa, instytucja ordynacji wyborczej ułatwiająca wybór przywódców partyjnych poza okręgami wyborczymi. Szczególnie głośna z przełomowych wyborów w 1989, zgłoszona osobno lista wyborcza 50 liderów politycznych PRL z premierem M. Rakowskim na czele, którzy w wyborach 4 czerwca 1989 ubiegali się o poparcie społeczne, poniosła klęskę. Mandaty uzyskały jedynie dwie osoby, co dodatkowo skompromitowało władze PRL. Lista krajowa wprowadzała mechanizm, na mocy którego posłowie mający słaby wynik w okręgu wyborczym, którzy nie uzyskiwali wystarczającego poparcia społecznego, wchodzili do sejmu z listy krajowej."

Przemek

Data: 2012-08-13 20:22:02
Autor: Trybun
Wspomnienie Panslavisty ?
W dniu 2012-08-13 18:52, Przemysław W pisze:
[...]

A jednak nie minęło parÄ™ lat a ludzie w rozpaczy zagĹ‚osowali na najwiÄ™ksze kreatury z tej niby znienawidzonej przez lud PZPR. OczywiĹ›cie tylko takie kreatury pseudolewicowe  byĹ‚y do wyboru w tym czasie. Pozostali dali sobie spokĂłj z politykÄ….

Wspomnienie Panslavisty ?