Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...

Data: 2011-07-15 08:14:46
Autor: Tzva Adonai
Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...
Opuścił nas człowiek wyjątkowy, bojownik o mało popularną ideę
panslawizmu, czyli zjednoczenia wszystkich narodów słowiańskich pod
berłem rosyjskim... Ciągle obawiał się o swoje życie, zaszczuty i
żyjący w poczuciu zagrożenia przez Mossad oraz swoich byłych kolegów z
SB, którzy mieli mu za złe, że przeszedł na opcję patriotyczno-
narodową... Był ofiarą setek zamachów - Mossad i SB niszczyły mu
oprogramowanie, zawieszały komputer, wysyłały helikoptery nad jego
dom, niszczyły mu uprawy... Do końca jednak pozostał wierny swojej
matce-Rosji, antyrosyjskich Kaczyńskich nazywał "parą żydków
trykających rosyjską nogę", każdego, kto wyrażał się o Rosji
niepochlebnie i bez respektu podejrzewał o żydowskie pochodzenie.. Sam
zaś konfrontowany z sugestiami, że mógł je posiadać, wybuchał gniewem
i wyrzucał z siebie gniewne zapewnienia o aryjsko-słowiańskim
genotypie... Został odnaleziony w archiwach IPN jako były
funkcjonariusz SB, choć jego późniejsza postawa była zawsze
nacechowana obrzydzeniem do SB i jej działalności.. Niekiedy tylko
wspomniał z rozrzewnieniem, gdy jako młody chłopak bił pałką
"uniwersyteckich parchów", którzy charakteryzowali się antysłowiańskim
i antyrosyjskim nastawieniem, stojąc na pozycjach syjonistycznych...
Do obecnej polityki miał stosunek bardzo negatywny... Umiał jednak
dostrzec w jej nurcie zdrowe przejawy narodowe i je docenić.. Tak było
w przypadku polityki prezydenta Kwaśniewskiego, którego co prawda
uważał za "parcha", jednak pochwalił za zawarcie półwiecznej umowy z
Rosją w sprawie dostaw gazu, bo dzięki temu Polska połączyła się z
Rosją nieprzerwaną nitką półwiecznej międzynarodnej przyjaźni....

Prywatnie - wielokrotnie porzucony, samotnik okazjonalnie dogrzewający
niejaką Marudę, dzieci wyjechały do Wielkiej Brytanii (chciały do
Rosji, ale pomyliły kierunki), najmłodsze dziecko mu ukradziono, znał
się na kulinariach ze szczególnym uwzględnieniem potraw z buraków....

Niech Twoja dusza, Panslavisto, zamieszka tam, dokąd się zawsze
wyrywała - na Kremlu, pośród carskich sarkofagów....

Data: 2011-07-15 18:24:00
Autor: Ikselka
Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...
Dnia Fri, 15 Jul 2011 08:14:46 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Opuścił nas (...)

Twoje "wpomnienie" jest żywym dowodem na to, że gatunek "wesz ludzka"
(czyt. menda) nigdy nie zginie...  Jesteś jego czołowym przedstawicielem -
tak trzymaj, a będzie wieczny i zwielokrotniony! :-/
--
XL
Prawda o GMO: http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1PrYQPpgy

Data: 2011-07-15 18:46:07
Autor: Diabełson
W dniu 2011-07-15 18:24, Ikselka pisze:
[...]

:-/
Przypominam, że Żyd piszący tutaj jako Tzva Adonai vel Józós Xsróstós Zbówióciól Lósny został zabanowany na APD za antypolskie wypowiedzi, jakkolwiek ja i cała Qupaalja odcina się od wszelakiego rasizmu, w tym antysemityzmu.
GM Diabełson

Data: 2011-07-15 18:47:17
Autor: Diabełson
W dniu 2011-07-15 18:46, Diabełson pisze:
[...]

errata: jest "odcina", winno być "odcinamy"

Data: 2011-07-15 19:40:58
Autor: Chiron
Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...
Użytkownik "Tzva Adonai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f05c891b-74bc-40ac-9b41-dc63cbcf2e85@a1g2000yqp.googlegroups.com...

Jak złym, podłym i nędznym trzeba być, żeby kogokolwiek nienawidzić nawet po jego śmierci? I to człowieka, który przecież nawet nie wyrządził ci żadnej krzywdy? Tak, jak żyjesz- tak umrzesz. Nie jestem wróżką- ale te słowa, które tu napisałeś o Panslaviście, ta sytuacja, cała ta nienawiść- wróci jeszcze w twoim życiu- i uderzy w ciebie. Wtedy przypomnij sobie Miłosza:
"
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta
"
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2011-07-15 12:34:16
Autor: Tzva Adonai
Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...
Chiron napisał(a):

Jak zlym, podlym i nedznym trzeba byc, zeby kogokolwiek nienawidzic nawet po
jego smierci?

Nie mam pojęcia, zapytaj tych, którzy wciąż nienawidzą pana Hitlera i
profesora Geremka... Wiem, że tam u was w polandii taka tradycja, że o
zmarłych tylko dobrze albo wcale... Może dlatego na waszych
cmentarzach w honorowych miejscach leżą przeważnie same kurwy... My tu
w Niemczech mamy nieco inne obyczaje..

Data: 2011-07-15 21:58:52
Autor: Chiron

Chiron napisał(a):

[...]

Ty, z takim polskim nazwiskiem? To musi być bardzo trudne- tak nie mieć
żadnej swojej tożsamości narodowej. Dla Niemców jesteś verfluchten
donnerwetter Schweinehund, dla Polaków - folksdojcz, a dla Żydów myszygene
szabesgoj.  A ja odpowiem ci słowami poety:
"Nie powiem nawet pies cię jebał, bo to mezalians byłby dla psa."

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2011-07-15 21:59:47
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:ae977e39-9dd0-46ee-9d7b-fd9624f75635en1g2000vbb.googlegroups.com...
Chiron napisał(a):

[...]

.... Żydzi znaczy się...

boukun

Data: 2011-07-16 02:41:24
Autor: Stefan Pietrzykowski

Chiron napisał(a):

[...]

... Żydzi znaczy się...

boukun

A ty? Co do Hitlera to nie wiem, ale Geremka na pewno.
stevep

Data: 2011-07-16 00:11:56
Autor: Ikselka
Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...
Dnia Fri, 15 Jul 2011 12:34:16 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Wiem, że tam u was w polandii My tu
w Niemczech

Dużo wszy tam u was w Niemczech.

Data: 2011-07-15 15:26:01
Autor: brat_olin
On 15 Juli, 19:40, "Chiron" <chi...@onet.eu> wrote:

Wtedy przypomnij sobie Miłosza: "
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta
"
Nie wiem, czy to jest adekwatne, p. Chiron.

Czesiek pisal te slowa jeszcze w swoim czerwonym okresie,
znaczy imperialistom przeznaczone..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-17 13:07:08
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 15 Jul 2011 15:26:01 -0700 (PDT), brat_olin napisał(a):

Czesiek pisal te slowa jeszcze w swoim czerwonym okresie,
znaczy imperialistom przeznaczone..

Nio, "okresy" to on miał, oj miał. Chorągiewka. Facet wiedział, kiedy kurs
zmienić - dlatego załapał się na Nobla :->
--
XL

Data: 2011-07-16 00:17:17
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 15 Jul 2011 19:40:58 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Wszy umierają jak wszy - więc Chironie gdzie tam gałąź i świt, nawet to
jest zbyt poetyczne...

Data: 2011-07-16 00:51:31
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 16 Jul 2011 00:17:17 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

....dla TSVA ADONAI!
--
XL

Kiedyś dymem się stając w wieczny sen ulecę
w niebieskość nieba
swą niebieskość wplotę
i już nie znając dawnej ciężkiej swej postaci
obudzę się błękitna
między gwiazd migotem

by XL

Data: 2011-07-16 02:39:33
Autor: Stefan Pietrzykowski
Dnia 15-07-2011 o 19:40:58 Chiron <chiron@onet.eu> napisał(a):

[...]

Wy tak serio, bo nie jestem w kursie? Ale jeżeli tak to choć nie byłem  jego zwolennikiem.
Niech mu ziemia lekką będzie, a czas niech mu umilają niebiańskie hurysy.
stevep

Data: 2011-07-15 19:49:37
Autor: Grzegorz Z.
Tzva Adonai napisał:

Był ofiarą setek zamachów - Mossad i SB niszczyły mu
oprogramowanie, zawieszały komputer, wysyłały helikoptery nad jego
dom, niszczyły mu uprawy...

Zrzucając stonkę :))))

Data: 2011-07-15 20:30:53
Autor: u2
W dniu 2011-07-15 19:49, Grzegorz Z. pisze:
Tzva Adonai napisał:

Był ofiarą setek zamachów - Mossad i SB niszczyły mu
oprogramowanie, zawieszały komputer, wysyłały helikoptery nad jego
dom, niszczyły mu uprawy...

Zrzucając stonkę :))))

Stonka jest dobra na parchy ? :)

Data: 2011-07-15 20:30:09
Autor: rAzor
Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:

Zjeżdżaj, szmaciarzu.
--
Wendy! I'm home.

Data: 2011-07-17 02:17:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...
piątek, 15 lipca 2011 17:14. carbon entity 'Tzva Adonai' <purpurwolf@runbox.com>

Niech Twoja dusza, Panslavisto, zamieszka tam, dokąd się zawsze
wyrywała - na Kremlu, pośród carskich sarkofagów....

Tzva, Tzva, ty prosiaku bezczelny!
Zmarłego nie oszczędzisz...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Wspomnienie Panslavisty (Jerzego Dąbrowskiego)...