Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat

Data: 2010-10-09 12:59:39
Autor: gogi
Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
W dniu 2010-10-09 10:49, ToMasz pisze:
Witam
JAk kilku koklegów mam zainstalowaną kamere na kokpicie. PRzydatność i
cel - dyskusyjne, ale pomińmy to. Będąc na urlopie nad morzem,
naoglądałem sie powiedzmy "mało uprzejmego" zachowania miejscowych

Tak z ciekawosci, swoje przewinienia tez zglaszasz? :)

--
gogi

Data: 2010-10-09 17:33:33
Autor: kog
Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
W dniu 2010-10-09 10:49, ToMasz pisze:
> Witam
> JAk kilku koklegów mam zainstalowan� kamere na kokpicie. PRzydatno�� i
> cel - dyskusyjne, ale pomi�my to. B�d�c na urlopie nad morzem,
> naogl�da�em sie powiedzmy "ma�o uprzejmego" zachowania miejscowych

Tak z ciekawosci, swoje przewinienia tez zglaszasz? :)

-- gogi
Od zgłaszania jego przewinień są ci co ich nagrał. To zdrowy układ. --

Data: 2010-10-09 20:01:25
Autor: gogi
W dniu 2010-10-09 17:33, kog pisze:
Od zgłaszania jego przewinień są ci co ich nagrał. To zdrowy układ.

W gwoli scislosci to oni sa od karania jego przewinien. Zglosic moze kazdy, nawet on :)

--
gogi

Data: 2010-10-09 20:38:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 09 Oct 2010 17:33:33 +0200, kog napisał(a):

Od zgłaszania jego przewinień są ci co ich nagrał. To zdrowy układ.

Może ja też zacznę pałki zgłaszać... Z przedwczoraj mam takiego:

1. Przejechanie ciągłej x3 = 15 punktów
2. Przekroczenie 90/50 = 8 punktów
3. Przekroczenie 130/90 = 5 punktów

Razem - 28. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-09 20:56:47
Autor: MadMan
Dnia Sat, 9 Oct 2010 20:38:56 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

[...]

Niestety 2 i 3 się nie liczą, nie masz odpowiedniego urządzenia
pomiarowego :)
No i z matematyką coś nie tak, punkt 2 przekroczenie o 40, punkt 3 też o
40. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-09 21:11:21
Autor: 'Tom N'
MadMan w <news:5rkfhho5ikgj$.dlgrower.power.pl>:

[...]

Zaraz się dowiesz, że ma radar, który ma błąd +-3km/h w zakresie od
0-100km/h oraz 3% w zakresie powyżej 100km/h, więc 40 w pkt. 2. to nie 40 w
pkt. 3.

Ale i tak za przekroczenie prędkości punkty ida 2, 4, 6, 8, 10. Skąd mu sie
te 5 wzięło... ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-10-09 22:24:38
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 9 Oct 2010 21:11:21 +0200, 'Tom N' napisał(a):

Zaraz się dowiesz, że ma radar, który ma błąd +-3km/h w zakresie od
0-100km/h oraz 3% w zakresie powyżej 100km/h, więc 40 w pkt. 2. to nie 40 w
pkt. 3.

Mam wystarczająco danych, aby przekroczenie prędkości udowodnić. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-10 03:45:46
Autor: Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó
Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
[...]

płaszczyca ty nie jesteś w stanie udowodnić nawet z kąd  twoja mama ma kilogram cebóli na wigiljem za ty my bardzo dobrze wiemy z kąd

Data: 2010-10-10 22:42:52
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 10 Oct 2010 03:45:46 +0200, huj@wp.pl napisał(a):

płaszczyca ty nie jesteś w stanie udowodnić nawet z kąd  twoja mama ma kilogram cebóli na wigiljem za ty my bardzo dobrze wiemy z kąd

Idź dziecię do szkoły, gdzie Cię pisac po polsku nauczą...

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-10 23:56:05
Autor: Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó
[...]

Klenkaj do jajec moonowi

Data: 2010-10-09 22:24:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 9 Oct 2010 20:56:47 +0200, MadMan napisał(a):

[...]

Urban legend.
No i z matematyką coś nie tak, punkt 2 przekroczenie o 40, punkt 3 też o
40.
No to dwa razy 8 punktów :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-10 13:08:40
Autor: Borg
[...]

jakim urządzeniem zmierzyłeś ich prędkość?

Data: 2010-10-10 15:24:04
Autor: kogutek
> [...]
> 3. Przekroczenie 130/90 = 5 punktów
>
> Razem - 28.

jakim urządzeniem zmierzyłeś ich prędkość?
On nie ma takiego urządzenia. Ale ktoś kto nie rzucał w nauczyciela od fizyki
kamieniami potrafi na podstawie filmu obliczyć prędkość. Jest tam odległość i czas. --

Data: 2010-10-10 21:05:07
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000de3.4cb1be74newsgate.onet.pl...

jakim urządzeniem zmierzyłeś ich prędkość?
On nie ma takiego urządzenia. Ale ktoś kto nie rzucał w nauczyciela od fizyki
kamieniami potrafi na podstawie filmu obliczyć prędkość. Jest tam odległość i czas.

jak to grupy dyskusjyjne potrafią być "obiektywne"...

Kiedy jest dyskusja o pomiarach dokonywanych przez policje, to pomiary profesjolanych  (foto)radarów, ręcznych, stachjonarnych, takiś czy śmakich poddawane są w wąptliwość, bo mogą czasem nie mieć legalizacji ...
.... ale jak Stefan nakręci film, bo ma kamere .. to nagle da sie obliczyć prędkośc za pomocą stopera i liczenia drzew...

Litości...

Data: 2010-10-10 22:46:17
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 10 Oct 2010 21:05:07 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

[...]

Co w tym widzisz dziwnego? Urządzenie, które podaje wynik musi byc pewne -
inaczej mówiąc musi istnieć pewność, że pomiar jaki został dokonany przez
to urządzenie jest poprawny. Zauważ, że żadne z urządzeń pomiarowych nie mierzy bezpośrednio podawanej
wartości. Radar dopplerowski na przykład mierzy różnice częstotliwości fal
wysyłanych i odbitych od przeszkody. Na podstawie tego wylicza prędkość. W wypadku filmu masz dane wejściowe, możesz sprawdzić sam ich poprawność i
sam dokonać obliczeń. To robi biegły, możesz to zweryfikować. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-10 22:43:15
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 10 Oct 2010 13:08:40 +0200, Borg napisał(a):

1. Przejechanie ciągłej x3 = 15 punktów
2. Przekroczenie 90/50 = 8 punktów
3. Przekroczenie 130/90 = 5 punktów

Razem - 28.

jakim urządzeniem zmierzyłeś ich prędkość?

żadnym - wystarczy stoper i słupki hektometrowe. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-11 09:17:26
Autor: Yakhub
Dnia Sun, 10 Oct 2010 22:43:15 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

[...]

Jaka pewność, że prędkość odtwarzania materiału jest taka sama, jak
prędkość rejestracji? Bo IMHO zbyt niska, żeby kogoś na tej podstawie
ukarać.

I, żeby nie było wątpliwości - nie widzę nic złego w jeżdżeniu z
rejestratorem. Ale podczas takiej jazdy można zarejestrować wystarczająco
dużo ewidentnych i niewątpliwych wykroczeń, żeby jeszcze dorzucać do tego
rzeczy niepewne i dające się podważyć.

--
Yakhub

Data: 2010-10-11 18:39:57
Autor: ToMasz
Yakhub pisze:
[...]

był taki słynny przypadek, chłopców którzy "śmigali" pod 100 letnim
wiaduktem o szerokości +10cm wiekszej niż auto. Filmy wystawiali na
Youtube. wyszło ze mieli ponad 90 na 50 i sąd stwierdził ze precyzyjniej
już nie trzeba...

ToMasz

Data: 2010-10-12 08:05:08
Autor: Yakhub
Dnia Mon, 11 Oct 2010 18:39:57 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Zabili kogoś? Zgwałcili? Napadli?
IMHO sądy mają ważniejsze rzeczy do roboty...

--
Yakhub

Data: 2010-10-12 00:34:27
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 11 Oct 2010 09:17:26 +0200, Yakhub napisał(a):

[...]

Korelacja z dźwiękiem.
[...]

Policjantom? Dorzucić im wszystko tak samo, jak i oni dorzucają. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-10 14:35:35
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "gogi" <goNOSPAME@WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości news:i8phun$hq7$2inews.gazeta.pl...
[...]

oczywiście nie ma szans, zebyś uzyskał odpowiedz.

Cala ta dyskusja staje sie po prostu do dupy.
Ludzie zawsze byli hipokrytami.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-10-10 20:42:05
Autor: gogi
Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
oczywiście nie ma szans, zebyś uzyskał odpowiedz.
Cala ta dyskusja staje sie po prostu do dupy.
Ludzie zawsze byli hipokrytami.

Tak przypuszczam :)

--
gogi