Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat

Data: 2010-10-10 13:07:43
Autor: Borg
Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
Po dzisiaj dostałem zawiadomienie ze w ww. sprawie ukarano kierującego
mandatem za 100. DZiwne, bo mandatu po 2 miesiącach to sie chyba nie
dostaje, a w samochodzie było 3 funkcjonariuszy bez pasów a mandat jeden...

widzisz konfidencie pieprzony, gdybyś znał przepisy, to byś wiedział że mandat dostaje kierowca

Data: 2010-10-10 13:36:22
Autor: 'Tom N'
Borg w <news:i8s6q0$2geg$1opal.icpnet.pl>:

[...]

Taaak? A nie uczestnik ruchu, który naruszył przepisy?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-10-10 13:38:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "Borg" <borg@op.pl> napisał w wiadomości news:i8s6q0$2geg$1opal.icpnet.pl...
[...]

LOL
Jak ktoś zakapował polucjanta to jest konfidentem?
Zawsze mi się wydawało że jest dokładnie odwrotnie, tj, konfident to taki, co z polucją współpracuje.
Choćby mentalnie.

Data: 2010-10-10 13:38:45
Autor: MadMan
Dnia Sun, 10 Oct 2010 13:07:43 +0200, Borg napisał(a):

[...]

A co powiesz o tym:
http://www.v10.pl/prawo/Mandat,za,niezapiete,pasy,pasazera,284.html ?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-10 22:46:52
Autor: Adam Płaszczyca
Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
Dnia Sun, 10 Oct 2010 13:07:43 +0200, Borg napisał(a):

widzisz konfidencie pieprzony, gdybyś znał przepisy, to byś wiedział że mandat dostaje kierowca

Ciekawe. Bo IMO nie. Ale napieraj, dawaj przepis. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-11 16:06:47
Autor: radekp@konto.pl
Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
Sun, 10 Oct 2010 22:46:52 +0200, w <c1.01.3MzGjV$IyL@mike.oldfield.org.pl>,
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(-a):

Dnia Sun, 10 Oct 2010 13:07:43 +0200, Borg napisał(a):

> widzisz konfidencie pieprzony, gdybyś znał przepisy, to byś wiedział że > mandat dostaje kierowca

Ciekawe. Bo IMO nie. Ale napieraj, dawaj przepis.

"kierującemu zabrania się przewożenia pasażera bez zapiętych pasów
bezpieczeństwa"

Data: 2010-10-12 00:36:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 11 Oct 2010 16:06:47 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Ciekawe. Bo IMO nie. Ale napieraj, dawaj przepis.

"kierującemu zabrania się przewożenia pasażera bez zapiętych pasów
bezpieczeństwa"

Ciekawe, bo acrobat mi tej frazy w PoRD nie znalazł. Znalazłem za to art. 33 u.1: Kierujący pojazdem samochodowym oraz osoba przewożona takim pojazdem
wyposażonym w pasy bezpieczeństwa są obowiązani korzystać z tych pasów
podczas jazdy, z zastrzeżeniem ust. 3.

Czyli osoba przewożona ma obowiązek korzystać z pasów. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-12 14:23:42
Autor: radekp@konto.pl
Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
Tue, 12 Oct 2010 00:36:55 +0200, w <c1.01.3Mzx64$Iyo@mike.oldfield.org.pl>,
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(-a):

> bezpieczeństwa"

Ciekawe, bo acrobat mi tej frazy w PoRD nie znalazł.

I słusznie, bo teraz brzmi on inaczej.

Art. 45.2
Kierującemu pojazdem zabrania się:
[...]
   3. przewożenia pasażera w sposób niezgodny z art. 39, 40 lub 63 ust. 1;

Art. 39. 1. Kierujący pojazdem samochodowym oraz osoba przewożona takim
pojazdem wyposażonym w pasy bezpieczeństwa są obowiązani korzystać z tych pasów
podczas jazdy, z zastrzeżeniem ust. 3.

( Ust. 3 to o małych dzieciach itp. )

Data: 2010-10-13 01:33:43
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 12 Oct 2010 14:23:42 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Art. 1 par. 2. KW się kłania. 'Zanim ruszałem, był zapięty, w czasie jazdy
musiał odpiąc pas'

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-13 20:38:36
Autor: radekp@konto.pl
Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
Wed, 13 Oct 2010 01:33:43 +0200, w <c1.01.3N0ZKH$IzC@mike.oldfield.org.pl>,
> [...]

> podczas jazdy, z zastrzeżeniem ust. 3.

Art. 1 par. 2. KW się kłania. 'Zanim ruszałem, był zapięty, w czasie jazdy

Oczywiście można próbować każdej linii obrony :).

Data: 2010-10-12 14:26:50
Autor: radekp@konto.pl
> [...]

wyposażonym w pasy bezpieczeństwa są obowiązani korzystać z tych pasów

Art. 33. 1. Kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z drogi
dla rowerów lub z drogi dla rowerów i pieszych. Kierujący rowerem, korzystając
z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność
i ustępować miejsca pieszym.

:)

Jaką archiwalną wersję masZ?

Polecam:

[...]