Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent

Data: 2015-04-19 13:13:47
Autor: boukun
Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent
SLD nie przekaże już ani złotówki na kampanię Magdaleny Ogórek

Partia przekonuje, że wszystkie obiecane fundusze trafiły na konto kandydatki. Politycy innych ugrupowań nie wierzą w takie tłumaczenia i przekonują, że przyczyną są kiepskie sondaże przedwyborcze.

Sekretarz generalny SLD Krzysztof Gawkowski mówi, że w tej decyzji partii nie powinno się doszukiwać żadnej sensacji. Według niego, wszelkie zobowiązania w stosunku do sztabu i Magdaleny Ogórek zostały dotrzymane. - Te decyzje były podejmowane dwa miesiące temu - dodał Gawkowski.

 ~oko 42 minut temuNo miała dostać milion i dostała. Wirtualna Polska może się dołożyć jak chce. Magda ma mój głos.

 ~Adam 37 minut temuTo sie zdziwicie propagando sondażowa , bo ja nigdy na wybory nie chodziłem a tera ze wszystkimi znajomymi idziemy oddać głos tej Pani!

Data: 2015-04-19 11:34:48
Autor: Budzik
Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

To sie zdziwicie propagando sondażowa , bo ja nigdy na wybory nie
chodziłem a tera ze wszystkimi znajomymi idziemy oddać głos tej Pani!

Trzymam za słowo! :)

Data: 2015-04-19 10:09:44
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 13:34:48 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

> To sie zdziwicie propagando sondażowa , bo ja nigdy na wybory nie
> chodziłem a tera ze wszystkimi znajomymi idziemy oddać głos tej Pani! Trzymam za słowo! :)

Dupa nie traktor a  ciągnie.

Data: 2015-04-19 13:44:47
Autor: niebieski
Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent
Data: 2015-04-19 18:39:16
Autor: Joschi
Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent
"niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> schrieb im Newsbeitrag news:mh04fh$rr5$1usenet.news.interia.pl...
Niech się zdecyduje, to pomożemy :)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Janusz-Korwin-Mikke-zaprasza-Magdalene-Ogorek-do-swej-partii,wid,17462374,wiadomosc.html

Nie miałaby co robić, tylko się z oszołomem zadawać...

Data: 2015-04-19 19:41:15
Autor: niebieski
W dniu 19.04.2015 18:39, Joschi pisze:
[...]

Parzyła kawkę prezydentowi Kwaśniewskiemu, to dlaczego by nie mogła parzyć prezydentowi Mikke?

--
niebieski

Data: 2015-04-19 19:54:05
Autor: Joschi
"niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> schrieb im Newsbeitrag news:mh0pc2$87s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

nie kwasniewskiemu...
mikke sie nadaje, ale do rolnik szuka zony...

Data: 2015-04-19 20:18:17
Autor: niebieski
W dniu 19.04.2015 19:54, Joschi pisze:

Parzyła kawkę prezydentowi Kwaśniewskiemu, to dlaczego by nie mogła
parzyć prezydentowi Mikke?

nie kwasniewskiemu...
Kaczyńskiemu? Daj spokój, to nie może być prawda!

mikke sie nadaje, ale do rolnik szuka zony...

Niech nie zadziera nosa i składa CV, póki ją Korwin chce :)

--
niebieski

Data: 2015-04-19 20:30:16
Autor: Joschi
"niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> schrieb im Newsbeitrag news:mh0rhf$col$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Korwina syjoniści podstawili dla głupków...

Data: 2015-04-19 11:50:32
Autor: szklanynocnik
użytkownik Joschi napisał:

Korwina syjoniści podstawili dla głupków...

Wg. twojego mentora nawet p.Ogórek i p.Braun są syjonistami:)
Ba, nawet Kukiz jest:) Ot, pojebany Bubel.
http://www.polskapartianarodowa.org/SD-Ksw.jpg

Już wiadomo za kogo robi p.Bubel:)

Data: 2015-04-19 20:54:52
Autor: Joschi
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d8e37e32-785b-49d5-9a01-0b6754c0cd67googlegroups.com...
użytkownik Joschi napisał:

[...]

A jaki on mój mentor, z Bublem to ja miałem tylko epizod życiowy...

Data: 2015-04-19 20:56:38
Autor: Joschi
użytkownik Joschi napisał:

[...]

Ogórek, Dudę i Kowalskiego nie przedstawił jako wampirów...

Data: 2015-04-19 12:05:08
Autor: szklanynocnik
 użytkownik Joschi napisał:

Ogórek, Dudę i Kowalskiego nie przedstawił jako wampirów...

Może dlatego że ONI nie głosowali za zapierdoleniem lasów gojcom
17-18.12.2014:)
Dryndnij do Bubla i zapytaj o Kukiza i Brauna.

Data: 2015-04-19 21:06:48
Autor: Joschi
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c228de4d-320a-4eee-80f0-129444a148ecgooglegroups.com...
użytkownik Joschi napisał:

Ogórek, Dudę i Kowalskiego nie przedstawił jako wampirów...

Może dlatego że ONI nie głosowali za zapierdoleniem lasów gojcom
17-18.12.2014:)
Dryndnij do Bubla i zapytaj o Kukiza i Brauna.

O Braunie pisze, że to Żyd i mason, a Kukiz to banderowiec, co mnie wcale nie dziwi u tego rusofoba...

Data: 2015-04-19 13:57:16
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 13:13:

[...]

Przecież chwilę temu pisał ktoś że to "niezależna kandydatka". Więc jak? Niezależna, to forsy worek powinna mieć swój. :-) Nie wymagajmy od jednej partii aby wspierała każdą kandydatkę, nawet o ładności wielkiej, bo sie inne zlecą jak pszczoły do miodu. Zresztą uważam, że zgromadzone na fejsie lajki powinny wystarczyć do obwołania ją "pierwszą łanią RP". :-)

Data: 2015-04-19 18:41:21
Autor: Joschi
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mh056t$md1$1news.icm.edu.pl...
[...]

No właśnie dlatego, że jest niezależna i SLD pokazała już za wczasu wała, obcięli jej fundusze. Rozkaz przyszedł z góry, od syjonistów z POPiSu...

Data: 2015-04-22 15:51:01
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 18:41:

No właśnie dlatego, że jest niezależna i SLD pokazała już za wczasu wała,
obcięli jej fundusze. Rozkaz przyszedł z góry, od syjonistów z POPiSu...

LOL

Data: 2015-04-22 16:01:54
Autor: Lord
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mh8905$kmo$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Skąd takie porypańce jak Joschi się biorą? Pewnie robią tu za pieniądze.

~Lord

Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent