Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent

Data: 2015-04-19 11:34:48
Autor: Budzik
Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

To sie zdziwicie propagando sondażowa , bo ja nigdy na wybory nie
chodziłem a tera ze wszystkimi znajomymi idziemy oddać głos tej Pani!

Trzymam za słowo! :)

Data: 2015-04-19 10:09:44
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 13:34:48 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

> To sie zdziwicie propagando sondażowa , bo ja nigdy na wybory nie
> chodziłem a tera ze wszystkimi znajomymi idziemy oddać głos tej Pani! Trzymam za słowo! :)

Dupa nie traktor a  ciągnie.

Wspomóżmy Magdalenę Ogórek, naszą kochaną panią prezydent