Wspornik/przedłużacz dachon

Data: 2019-10-27 18:48:32
Autor: z
Wspornik/przedłużacz dachon
Da się co¶ takiego kupić normalnie w polskim sklepie:
http://www.thorusa.com/dahon/technical/aberhallo.htm
albo
https://www.amazon.fr/DAHON-Potence-Andros-aluminium-Noir/dp/B00J82C7L6
https://www.ternbicycles.com/au/gear/471/andros-stem
Szukam i szukam i szukam...

Data: 2019-10-27 13:05:11
Autor: Ignac
Wspornik/przedłużacz dachon
Data: 2019-10-27 21:16:07
Autor: z
Wspornik/przedłużacz dachon
W dniu 2019-10-27 o 21:05, Ignac pisze:
https://allegro.pl/oferta/wspornik-kierownicy-25-4-regulowany-bezkluczowo-7674274994

Dzięki ale chodzi o specyficzny wspornik w składaku. Pomierzę czy to wejdzie (jest w rurze frez ustalaj±cy, Trzeba by piłować)
Bardziej pasuje mi to mniejsze "wykorbienie".

Data: 2019-10-28 01:36:16
Autor: Olivander
W dniu niedziela, 27 paĽdziernika 2019 21:16:12 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
Bardziej pasuje mi to mniejsze "wykorbienie".
Zrób. Piszę serio, może będzie gorsze niż "fabryczne", za to unikalne, "dzieuo ¶tuki mięs", a indywidualizacja roweru utrudnia żywot złodziei ;-)

Ale taki regulowany wajch± "wspornik baru" mi się bardzo podoba "ideologicznie". Powinny takie wła¶nie być w rowerach miejskich, bo w naszych rowerach wystarczy "ustawić raz na zawsze". W moich składakach "podróżnych" ilekroć jest za ciasno by je przechować (np w kolei miejskiej), jednym ruchem wajch± ustawiam kierownicę wzdłuż roweru i przyznam, że irytuje mnie, że nie mogę tak  samo łatwo zrobić w "dorosłych" rowerach. Tu trzeba wachlować specjalnym kluczem, zwykle Allenem, a każde ruszenie klina nocujacego w sterach - nieco je zużywa. A nadużyte, doprowadzi do groĽnej awarii. Powinien być na to "szybki myk" dla "dorosłych" rowerów, nie tylko dla składaków. MoĽe jest?

Data: 2019-10-28 10:54:02
Autor: Jan Cytawa
Olivander pisze:

[...]

jak znam zycie, to takie rozwiazanie ma skonczona liczbe "uzywan".
Szybko by sie psulo a kierownica musi byc bezpieczna. Zauwaz, ze siodla tak maja i czesto w  tych rowerach miejskich nie da sie juz dobrze siodla ustawic.

Jan Cytawa

Data: 2019-10-28 10:59:33
Autor: z
W dniu 2019-10-28 o 09:36, Olivander pisze:
Ale taki regulowany wajch± "wspornik baru" mi się bardzo podoba "ideologicznie".

Ten krótszy też będzie regulowany wajch± która już jest.
To ważne przy składaniu do jak najmniejszej przestrzeni. Każdy centymetr się liczy.

Wspornik/przedłużacz dachon