Wstakada na nowohuckiej już otwarta...

Data: 2011-06-10 18:53:38
Autor: javelin
Wstakada na nowohuckiej już otwarta...
....podobno

Tak sugeruje ten art.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,9762913,O_godz__17_otwieraja_estakade_na_ul__Nowohuckiej.html

Fakt jechałem tamtędy o 16.00 barierki pozdejmowane, policji i samochodów zikitu
co nie miara wiedziałem więc że coś się dzieje parafrazując pewną osobę

ok 16.30 w Radiu Kraków jakiś słuchacz stwierdził że to co tam się dzieje to
ludzkie pojecie przechodzi bo zikit wyłączył sygnalizację pod wiaduktem i
policja nie wyrabia się z kierowaniem ruchem. W sumie fakt, piątkowe godziny
szczytu na jednej z najruchliwszych dróg kierujących do wylotu z miasta są
najlepsze do przeprowadzania rewolucji. Pewnie po to żeby więcej kierowców miało
okazję zobaczyć wielkie otwarcie i żeby można było powiedzieć że otwarliśmy w
trosce o was wcześniej o tydzień.

Bo jak sugerował wczorajszy artykuł:
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,9755613,Czekajac_w_korku_na_estakade_na_Nowohuckiej.html

ZUE jeszcze przez tydzień po wydaniu decyzji WINB miało coś tam robić. Czyżby
jednak nie musi czy też od jutra wjedzie tam sprzęt i ruch znowu będzie utrudniony?

Robimy zakłady kiedy pierwszy poważny remont estakady? Asfalt z estakady nad 29
listopada spłynął (dosłownie) prawie rok po oddaniu.

--
Javelin
Kraków

Wstakada na nowohuckiej już otwarta...