Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... : P

Data: 2011-12-06 07:26:22
Autor: sqlwiel
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... : P

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-06 07:56:28
Autor: Kamil Jońca
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P

Bo ja wiem? Dziś mi się lokatka już odnowiła.
Dlaczego twierdzisz że śpi?

KJ

--
Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-12-05 23:01:26
Autor: Mariusz Machnio
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
On 6 Gru, 07:56, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Bo ja wiem?
Dzi mi si lokatka ju odnowi a.
Dlaczego twierdzisz e pi?

KJ

--
Gdyby kto mia zb dny Toshiba G450 - to ch tnie przejm ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Bo nie można założyć lokaty, wywala błąd na czerwono :)

Data: 2011-12-06 08:39:52
Autor: Q
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
Bo nie można założyć lokaty, wywala błąd na czerwono :)

Nie dosc, ze tworzenie lokaty jest czasochlonne/upierdliwe
jak cholera (ciekawe czy ktos zalozyl ich >50? :),
to od wczoraj nie udalo mi sie zalozyc ani jednej:

Wystąpił błąd:
KCERROR : The Tp could not be called correctly.
Wybierz transakcję w lewym oknie

Data: 2011-12-06 09:22:36
Autor: radar
W dniu 2011-12-06 08:39, Q pisze:
Wystąpił błąd:
KCERROR : The Tp could not be called correctly.
Wybierz transakcję w lewym oknie

U mnie tak samo. A infolinia zwraca sygnał zajętości :)

--
radar

Data: 2011-12-06 09:48:09
Autor: radar
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
W dniu 2011-12-06 09:22, radar pisze:

A przed chwila poszło. Uff

--
radar

Data: 2011-12-06 09:24:02
Autor: Waldek

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:jbkgse$i8r$1news.task.gda.pl...
[...]

To od wczoraj standardowa odpowiedz na drugi kod z digigowna

Data: 2011-12-06 10:07:48
Autor: L

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:jbkjep$b1c$1node2.news.atman.pl...

[...]

U mnie bylo to samo ale przed chwila ruszyło

Data: 2011-12-06 16:44:28
Autor: pwz
W dniu 2011-12-06 08:01, Mariusz Machnio pisze:
Bo nie można założyć lokaty, wywala błąd na czerwono :)

Dlatego, że wszyscy ciułacze te swoje ostatnie 1k zł przelali do tego banku i teraz sprawdzają co godzinę, jak im rośnie...
pwz

Data: 2011-12-06 12:11:54
Autor: Anna Kozłowska
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
sqlwiel <jak-login@gmail.com> napisał(a):

Witam,

Dziękujemy za zaufanie i chęć oszczędzania z BGŻOptima. W tej chwili występuje
bardzo duża aktywność Klientów na naszych stronach transakcyjnych, co może
powodować wolniejsze działanie tych stron lub chwilowe ograniczenia w
składaniu dyspozycji. Przepraszamy za te niedogodności. Pracujemy nad
rozwiązaniem tej sytuacji. Jednocześnie potwierdzamy, że Państwa oszczędności cały czas dla Państwa pracują.

Przypominamy, że informacje o godzinach wykonywania przelewów dostępne na
stronie pod linkiem http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska
Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-06 14:45:03
Autor: Waldek

Użytkownik " Anna Kozłowska" <bgzoptima.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbl0qa$11n$1inews.gazeta.pl...

Dziękujemy za zaufanie i chęć oszczędzania z BGŻOptima. W tej chwili występuje
bardzo duża aktywność Klientów na naszych stronach transakcyjnych

Czyli macie DOS-a ?
choc bardziej bym sie sklanial ze klienci utarli Wam nosa  ;)

- dajcie wiecej reklam w TV :)

Pozdrawiam

Data: 2011-12-06 15:08:44
Autor: Q
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
- dajcie wiecej reklam w TV :)

Albo dobry zespol IT, albo dobra kampania w TV.
Oni juz wybrali :).

Data: 2011-12-06 15:07:06
Autor: Q
[...]

bla bla bla ...

Jednocześnie potwierdzamy, że Państwa oszczędności cały czas dla Państwa pracują.

bla ...

[OT] Was tez z deka irytuje takie klingonskie, nic nie wnoszace "blablanie"?
(specjalnie dla wiatraka() nie uzylem wylgaryzmow :)

Przypominamy, że informacje o godzinach wykonywania przelewów dostępne na
stronie pod linkiem http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

Pani Aniu,

wiemy, ze:
"Wychodzące sesje ELIXIR są realizowane o godzinach 8:00, 12:00 i 14:30.
 Natomiast sesje przychodzące realizowane są w godzinach 12:00, 16:00 i 18:00."

i niby to jest jasne, ale zaraz po tym mamy zagowzdke:
"Płatności zlecone w dni robocze do godziny 14:30 przesyłane są w dniu zlecenia,
 zgodnie z wybraną opcją, i zostaną zaksięgowane na rachunku beneficjenta najpóźniej następnego dnia roboczego."
:)

Nadal nie wyjasnila Pani dlaczego do innych bankow
przelewy dochodza w pierwszej sesji ok. 12:00 a u was grubo po 16:00.
Dlaczego?
Tylko kurde konkretnie :)

Data: 2011-12-06 16:38:45
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:jbl7ii$lgp$1news.task.gda.pl...
Nadal nie wyjasnila Pani dlaczego do innych bankow
przelewy dochodza w pierwszej sesji ok. 12:00 a u was grubo po 16:00.
Dlaczego?
Tak było wczoraj. Dziś przyszło o 12-tej.
P.G.

Data: 2011-12-06 17:19:36
Autor: Q
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
Tak było wczoraj. Dziś przyszło o 12-tej.

Lipa dalej - zmienilem nr konta do przelewow,
przelew juz doszedl (na kwote wieksza niz 1zl) i co?..
....i nadal wisi stary nr konta i na czerwono ladnie napisane,
ze zmienia nr konta jak tylko dojdzie przelew z owego.

Tyle, ze ow przelew juz dotarl i to wiele godzin temu :).

Burdel jak w uhc.

Data: 2011-12-07 11:34:12
Autor: witrak()
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi.. . :P
Q <no@spam.pl> wrote on 2011-12-06_15:07

[OT] Was tez z deka irytuje takie klingonskie, nic nie wnoszace
"blablanie"?
(specjalnie dla wiatraka() nie uzylem wylgaryzmow :)

Żebyś jeszcze potrafił zauważyć jak się podpisuję...

witrak()

Data: 2011-12-08 02:01:36
Autor: Q
Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
(specjalnie dla wiatraka() nie uzylem wylgaryzmow :)

Żebyś jeszcze potrafił zauważyć jak się podpisuję...

witrak()

ojtam ojtam
;)

Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... : P