Wstęp do FB

Data: 2009-08-12 23:03:03
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Wstęp do FB
Dnia 09-08-2009 o 11:49:32 kszyhu fr@ckowiak <kszyhu_frackowiak@gazeta.pl>  napisał(a):

Kolejny artykuł Sławka o FB gdzieś przemknął niepostrzeżenie (sami sobie  winni, że tyle tekstów wrzucają) i komentarzy mocno znikoma ilość (a i też  html nie jest najbardziej wygodny do toczenia dyskusji), a ja mam kolejne  pytania.

Przejrzałem (pobieżnie, przyznaję) helpa na yahoo i mam kolejne pytania.

Przykładowa konstrukcja rostera wygląda tak:
1 point guard (PG), 1 shooting guard (SG), 1 guard (G), 1 small forward  (SF), 1 power forward (PF), 1 forward (F), 2 centers (C), 2 utility (Util).
Czy zawodnicy wybrani przeze mnie w drafcie są przypisani na stałe do  jednej pozycji? Jeśli tak, to skąd mam wiedzieć, czy Rashard Lewis to SF  czy PF?
Jak mam rozumieć "utility"?
Czy można gdziekolwiek zobaczyć demo - jakieś narzędzie do zabawy w FB (na  yahoo?)?

pzdr
kszyhu

Data: 2009-08-13 00:03:30
Autor: Tomasz Radko
Wstęp do FB
kszyhu fr@ckowiak pisze:
[...]

Czasami w trakcie sezonu mogą zostać przekwalifikowani.

> Jeśli tak, to skąd mam wiedzieć, czy Rashard Lewis to SF
czy PF?

Przypuszczam, że podczas draftu przy każdym graczu jest oznaczenie jego pozycji.

Jak mam rozumieć "utility"?

Dowolny gracz, bez względu na pozycję. Rodzaj jokera.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-14 09:41:36
Autor: s
Wstęp do FB
[...]

Do slotow w Twoim rosterze zawodnicy nie sa na sztywno przypisywani.
Pod kazda pozycje mozesz wstawic dowolnego swojego gracza, ktory moze na takiej pozycji zagrac.

Skad wiedziec, kto moze? Przed draftem zajrzyj na swoja lige i spisz sobie pozycje, jakie sa przypisane poszczegolnym graczom.

Pozdr

Wstęp do FB