Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda

Data: 2019-02-23 19:27:01
Autor: u2
Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda
https://wpolityce.pl/polityka/435207-tylko-u-nas-znamy-wstepny-koszt-programu-pis

TYLKO U NAS. Znamy wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda. "Damy radę to zrobić"

opublikowano: 6 godzin temu ? aktualizacja: 5 godzin temu

Ile mogą kosztować przedstawione dziś przez prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława Kaczyńskiego propozycje programowe, których wdrożenie oznaczałoby skokowe polepszenie jakości życia milionów Polaków? Jak chwilę potem zapewniał premier Mateusz Morawiecki, wszystko jest przygotowane i policzone, a jego rząd jest w stanie wdrożyć ten plan.

Redakcja portalu wPolityce.pl poznała ogólne założenia rządowe o kosztach programu.

1/ Pierwszy jego punkt to 500 plus od pierwszego dziecka.

Wedle wstępnych wyliczeń ma to kosztować 17 mld zł rocznie.

2/ Drugi punkt programu, to pomoc dla ludzi młodych, do ukończenia 26 roku życia, bez podatku PIT dla pracowników.

To 2 miliardy złotych rocznie.

3/ Obniżymy koszty pracy - podniesiemy sumę, która jest zaliczana jako koszt pracy, w ten sposób obniżymy podatki, ale także mamy w planie obniżenie PIT-u pracowniczego.

Tu dane są jeszcze nieznane, bo rząd nie podjął decyzji o ile i jak te parametry zostaną zmienione.

4/ Pomoc dla emerytów. Taka ,,trzynastka" w wysokości 1100 zł dla każdego emeryta.

Tu roczny koszt ma wynosić 11 mld zł.

5/ Przywrócimy zredukowane wcześniej połączenia autobusowe w mniejszych miastach

Koszt tej naprawdę niezbędnej operacji (bo wiele obszarów jest po prostu odciętych) szacuje się na 1,5 mld zł.

W sumie mamy więc sumę co najmniej 31,5 miliarda złotych, a wraz z naszym szacunkiem manewru podatkowego może to być 35 miliardów złotych.

     Stan budżetu jest na tyle dobry, że damy radę to zrobić

-- przekonuje nasz rozmówca z rządu.

Sam premier Mateusz Morawiecki mówił na konwencji, że wydatki zostaną sfinansowane z dalszego uszczelniania systemu podatkowego, walki z nadużyciami i wzrostu gospodarczego.

gim

autor: Zespół wPolityce.pl

--
George Orwell :

Data: 2019-02-23 20:10:04
Autor: Lord Donald
W dniu 23.02.2019 o 19:27, u2 pisze:
[...]

Mniej niż to co rocznie PO kradła z budżetu tworząc luki VAT. Widać wystarczy nie kraść. Pomijając fakt że PO działała na korzyść fryców dewastując nasza gospodarkę na o wiele większe straty, to to co kradli PO z VAT wystarczy aby umożliwić naszemu krajowi godne życie na minimum likwidując całkowicie ubóstwo, w sumie podobne programy działają w całej Europie, tylko u nas za PO zawsze na to brakowało kasy, jak się okazuje wystarcza na to ten niewielki ochłap jaki ukradli  złodziejaszki z PO VAT, nie mówiąc już o tym co sprzeniewierzyli pod dyktando Niemców i Francji którzy ich posadzili przy naszym korycie. Widać Polaków stać jeszcze na więcej, znikło u nas skrajne ubóstwo dla tych co se nie radzą i mają dużo dzieci, Polacy mają coraz lepszą pracę, staliśmy się krajem rozwiniętym w zaledwie w 3 lata. Teraz tylko można było by se pogdybać, gdzie byli byśmy teraz jakby Olszewskiego nie zniszczyli Tuski i zacieli byśmy się rozwijać 25 lat temu, raczej takie Srajdaczki z Niemiec by szukali pracy u Polaka a nie my byli byśmy krajem na kolanach w UE promowanych przez PO jako tania siła robocza.

Data: 2019-02-23 11:44:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 23 lutego 2019 20:10:05 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 23.02.2019 o 19:27, u2 pisze:
> [...]
Uszczelnienie widać szczególnie dobrze dobrze w branży paliwowej. Sprzedaż paliwa wzrosła o 13%, a dochody z akcyzy o 5,3%.

I w przypadku VAT też nie jest zbyt dobrze. Co prawda luka się zmniejszyła (głównie dzięki narzędziom wdrożonym za rządów PO), ale nadal jest to wiele miliardów złotych.

--
Bruno

Data: 2019-02-23 12:17:12
Autor: Zenek Kapelinder
Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda
Przekonales dzisiaj kogos pizdziak? Kaczynski dzisiaj przekonal do pisu kilkaset tysiecy nowych wyborcow. Wiesz juz co obieca nijaki Schetyna i spolka?

Data: 2019-02-23 21:21:54
Autor: u2
Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda
Przekonales dzisiaj kogos pizdziak? Kaczynski dzisiaj przekonal do pisu kilkaset tysiecy nowych wyborcow. Wiesz juz co obieca nijaki Schetyna i spolka?

cap-itano Schettino chce pociągnąć Costa Concordia na dno, ma w tym wprawę:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-23 16:56:17
Autor: Zenek Kapelinder
Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda
Dedukuje ze zbieznosc nazwisk nie jest przypadkowa.

Data: 2019-02-24 15:45:50
Autor: Lord Donald
Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda
Przekonales dzisiaj kogos pizdziak? Kaczynski dzisiaj przekonal do pisu kilkaset tysiecy nowych wyborcow. Wiesz juz co obieca nijaki Schetyna i spolka?

Co może obiecać. To co obiecuje do tej pory, obali PiS, odzyska koryto, i zajebie co PiS dał. Ten kretyn nawet liczyć nie potrafi, wydaje mu się jak jemu koledze Petru, że za nimi stoją miliony z PO co wierzą że starczy koryta dla nich wszystkich, a plebs to tylko znikomy margines społeczny. Ale jednym słowem dziwię się tym wyznawcom PO, żaden nie pomyślał że w restauracji Sowa ich się miliony nie zmieści, a koryto jest tylko dla tej marginalnej grupki co już z resztą z przed trzema laty rządziła. Ale takie Srajdaczki nadal wierzą, że jak dobrze przysłużą się na emigracji swoim niemieckim panom, to jak wrócą do kraju to na nich koryto będzie czekać, czyściutkie i pachnące.

Data: 2019-02-25 09:48:23
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Przekonales dzisiaj kogos pizdziak? Kaczynski dzisiaj przekonal do pisu kilkaset tysiecy nowych wyborcow. Wiesz juz co obieca nijaki Schetyna i spolka?

to dlaczego dostaje w sondażach do ue 38% do 34%
ładujący ciebie od tyłu powoli toną piśdziakowaty :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-23 21:14:50
Autor: Lord Donald
[...]

No jasne. Wdrażali te narzędzia, wdrażali 25 lat, jasno u sowy wyrazili się wasi rostowcy, itp... jak to fajnie kraść w kraju, szczególnie na VAT, wystarczy tworzyć fikcyjne spółki, z resztą cytując klasyka "Huj i dupa kamieni kupa..."  a tu kurwa jeb PiS wlazł i cuda się dzieją wszystkie wasze narzędzia zaczęły działać. To może wy nie pchajcie się do koryta tylko nadal wymyślajcie te narzędzia, a cudotwórca PiS niech rządzi, skoro taki układ w kraju działa to na co zmieniać skoro wy realizując własne pomysły odnosiliście jedynie porażki, przecież ostatecznie liczy się dobro naszego kraju a nie wasze miejsce przy korycie. Skoro z was takie nieudaczniki a zarazem mądrale to przyłączcie się do władzy dobrymi programami a nie wiecznym dążeniem o żarcie przy korycie. Problem w tym że wy PO nawet kraść dobrze nie umiecie, wy po prostu dewastujecie kraj i gówno z tego wynosicie, oddaliście kraj Niemcom za ich kilogram kiełbasy, jak to się za waszych czasów fryce rozpisywały kpiąc z waszych rządów i śmiejąc się za waszych czasów z Polaków. Jak Srajdaczkowi wydawało się że dla fryca coś znaczy bo mu wiernie służy ale oni mieli was jedynie za pożytecznych tępych idiotów, których łatwo naciągnąć.

Data: 2019-02-24 06:21:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 23 lutego 2019 21:14:51 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> Uszczelnienie widać szczególnie dobrze dobrze w branży paliwowej. Sprzedaż paliwa wzrosła o 13%, a dochody z akcyzy o 5,3%.

[ciach bełkocik]

https://www.rp.pl/Opinie/305079899-Skromne-wyniki-walki-z-luka-VAT.html

--
Bruno

Data: 2019-02-24 15:39:19
Autor: Lord Donald
[...]

No tak TVN i autorytety Balcerowicz i Rostowski. Ale wam srają do tego łba, dziwne że po 30 latach ich bełkotu i wiecznych porażek, żaden z was debile nawet nie pomyślał że to zwykli kretyni po dawnych PGR z tytułami profesorskimi z mianowania za zasługi polityczne. Rozumiem zdarzają się domorośli geniusze, ale te debile po 30 latach udowodnili że nimi nie są. Te wasze Balcerowicze, Rostowscy, Bolki, itp... to zwykli wasi POsrani kretyni, których takie debile jak wy mają za bogów ekonomi bo tak im nasrały do łba wasze resortowe media sponsorowane przez niemieckie lobby.

Data: 2019-02-24 22:48:17
Autor: u2
W dniu 24.02.2019 o 15:39, Lord Donald pisze:
[...]

:)))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-24 15:49:48
Autor: Ololo
Wstępny . Osiągnięcia obecnego rządu są mniej niż skromne.
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości

W dniu 23.02.2019 o 20:44, Bruno Brunowski pisze:

> I w przypadku VAT też nie jest zbyt dobrze. Co prawda luka się
> zmniejszyła (głównie dzięki narzędziom wdrożonym za rządów PO), ale
> [...]

Cytat z powyższego linku :

" jak to się dzieje, że pomimo pełnej świadomości istnienia problemu,
 zmian regulacyjnych, zwielokrotnionych wysiłków aparatu skarbowego,
 zaostrzenia kar za wyłudzenia VAT osiągnięcia obecnego rządu w likwidowaniu
 w luki VAT są mniej niż skromne. "

"Sejmowa komisja śledcza,
 która ma wyjaśnić mechanizm nieprawidłowości w VAT i która swoje
zainteresowanie ograniczy do lat 2007-2015, nie będzie w stanie wykryć
tych nieprawidłowości i zrozumieć mechanizmu ich występowania.

Będzie jedynie narzędziem walki politycznej. Szkoda."

Data: 2019-02-25 09:47:05
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]
> No jasne. Wdrażali te narzędzia, wdrażali 25 lat, jasno u sowy wyrazili się wasi rostowcy, itp... jak to fajnie kraść w kraju, szczególnie na VAT, wystarczy tworzyć fikcyjne spółki, z resztą cytując klasyka "Huj i

ruski, JPK wprowadziła po
zgadnij jak głosowali ci którzy codziennie pakują ciebie od tyłu :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-23 20:33:24
Autor: u2
W dniu 23.02.2019 o 20:10, Lord Donald pisze:
Mniej niż to co rocznie PO kradła z budżetu tworząc luki VAT. Widać wystarczy nie kraść.

ano:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-25 09:46:13
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

TYLKO U NAS. Znamy wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda. "Damy radę to zrobić"

nic się nie martw ruski, z własnych nie płacą :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 12:42:09
Autor: Lord Donald
W dniu 25.02.2019 o 09:46, Pisiorowy Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

TYLKO U NAS. Znamy wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5
miliarda. "Damy radę to zrobić"

nic się nie martw ruski, z własnych nie płacą :DDDDD

Widzisz głąbie tego nigdy nie zajarzysz. Właśnie o to chodzi, że to nasze pieniądze i dają nam Polakom, właśnie od tego są podatki aby te pieniądze służyły Polakom, budowali szpitale, drogi, wspierali biednych, a nie rozkradały je wasze mafie VAT, lub fryce kradły za przysłowiową złotówkę to co my budujemy z miliardy z naszych podatków, przykładów takich działania masz setki afer za POsrańców, waszych dziwnych prywatyzacji za frajer dla fryca. To są właśnie pieniądze nasze Polaków dla nas Poalaków, wszyscy wiedzą że PiS nic nie daje, PiS po prostu dobrze zarządza naszymi pieniędzmi i od tego właśnie powinien być rząd. To właśnie twoi POsrańcy przez 30 prowadzili tak zwaną politykę zaciskania pasa, wmawiając polakom, że nasze pieniądze nie są nasze, jedynie co tu znaczymy to tanią siłę roboczą dla waszych fryców. Przy tym wmawialiście, że to konieczne aby było lepiej, w tym zrobiliście bilion długu, zostawiliście kraj w kompletnej ruinie i masą afer, które wydrenowały kasę z podatków jakie płaciliśmy i kredytów, które wzięliście w imieniu Polaków. Właśnie o to chodzi srajdaczku, Polacy nie chcą aby im dawać, tylko aby dobrze zarządzać naszymi pieniędzmi, i naprawdę jest lepiej dać naszym biednym dzieciom nawet te nędzne 500zł niż karmić waszych fryców i wasze mafie zaplątane w różnego rodzaju afery i kartele niszczące przy tym naszą gospodarkę, a wy przy tym zmawiacie Polakom że nędza jest uzasadniona i bycie tanią siłą roboczą dla fryca i wyjazd w emigrację to jedyna szansa na w miarę normalne życie dla każdego Polaka.

Data: 2019-02-25 13:03:18
Autor: Ololo
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

  PiS po prostu dobrze zarządza naszymi pieniędzmi

PiS tak "dobrze" zarządza, że za nasze pieniądze kupili sobie banki,
tylko po to żeby mieć mozliwość otrzymania kredytów na prywatną
działalność.

PiS tak "dobrze" zarządza, że ma możliwość przejąć prywatny bank
"za złotówkę".

To jest prywata, a nie dobre zarzadzanie. Państwo Polskie zostało
przejęte przez organizację wodzowską. Wódz o wszystkim decyduje.
To samo zrobił Adolf.

Konstytucja przeszkadzała w samowoli, Sądy orzekały nie tak jak potrzeba.
Konstytucję omija się, w Sądach są inni sędziowie z właściwego nadania.

Data: 2019-02-25 17:21:32
Autor: Lord Donald
W dniu 25.02.2019 o 13:03, Ololo pisze:
[...]

No i widzisz to że ludziom dają to nawet sobie banki kupili! A PO kazało Polakom zaciskać pasa, tyrać jako tania siła robocza na emigracji, zrobili bilion długu, doprowadzili kraj do ruiny i nic sobie nie kupili, niby, jedynie jakieś tanie zegarki po 200tys i ośmiorniczki, a reszta to cytując waszego klasyka "Huj i dupa kamieni kupa". Nawet jakby se te banku kupowali jak ci napierdziała TVN, a było by jak teraz jest, że Polacy godnie żyją to jednak jest miliony razy lepiej co było za waszych POsrańców jeszcze kilka lat temu. My Polacy naprawdę nie jesteśmy zawiśli, jak wam POsrańcom się wydaje i co próbujecie wykorzystać aby dokopać ponownie do koryta, bo jedyne postulaty to bycie anty PiS i oderwać PiS od władzy, my Polacy nie chcemy aby nasi posłowie chodzili obdarci w dziurawych skarpetkach, my Polacy chcemy żyć godnie i na poziomie, bo jesteśmy pracowitym narodem i stać nas na to, stać nas na to aby nie widzieć naszych dzieci głodujących i obdartych, czuć się cywilizowanym narodem świata, ciężko pracowaliśmy i pracujemy i zasługujemy na to. Raczej nie ma mowy abyście wrócili i nadal nas okradali, poniżali, PiS tylko nam pokazał że jesteśmy dumnym narodem, to nie PiS nam daje to my dajemy sami sobie, po prostu PO i wasze fryce nie kradną w tym cały ten sukces nas Polaków, nie chodzi tu o PiS, a jak zdarzy się że PiS coś ukradnie do dostaną kopa jak wasi POsrańcy, już wiedzą że ich władza nie może trwać wiecznie, nauczyli się na przykładzie swoich kolegów z PO u niech się pilnują.

Data: 2019-02-26 13:33:37
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

jakie szpitale, rusek, służba zdrowia w totalnej zapaści
tyle ci dali, że na psychatryka musisz czekać latami :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-26 14:50:03
Autor: u2
W dniu 26.02.2019 o 13:33, Pisiorowy Escobar pisze:
służba zdrowia w totalnej zapaści

no co ty kupa, czyli zbiórki WOŚP to nic ?:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-27 08:49:44
Autor: Pajdak
Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:rfca7e53hammi063odm6ivk4qud16ic9ss4ax.com...
[...]

Ci idioci typu lo(r)dzik, u2, zenuś i inne kundelki chyba wierzą w to co
wypisują lub robia to na zamówienie. Kilka m-cy temu nasza firma rwyposażała
jeden ze szpitali w "inteligencję" czyli sterowanie róznymi procesami
szpitalnymi. Wygraliśmy przetarg ale wolą "inwestrora" jako podwykonawców
musielibyśmy zatrudnić firmę kolesia którego jedyną wiedzą był "telefon do
przyjaciela". Okazało się, że "przyjaciel" to lokalna szycha z PiS. Temat
trafił do sądu i prace dokończyliśmy swoimi pracownikami.

--
Pajdak

Data: 2019-02-27 13:37:35
Autor: u2
W dniu 27.02.2019 o 08:49, Pajdak pisze:
[...]

łał kupa, to ty nielegalnie handlujesz ludzkimi organami ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-27 14:09:31
Autor: Pajdak
Wstępny koszt leczenia dipsomanii u2
pijaczyna drobny "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c76848e$0$515$65785112news.neostrada.pl...
[...]

łał kupa,

Kupę to ty masz zamaist mózgu! LOL! LOL!

to ty nielegalnie handlujesz ludzkimi organami ?:)

Dipsomanie, do bardzo ciekawych wniosków dochodzisz po pijaku! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-27 14:31:15
Autor: u2
W dniu 27.02.2019 o 14:09, Pajdak pisze:
to ty nielegalnie handlujesz ludzkimi organami ?:)

Dipsomanie, do bardzo ciekawych wniosków dochodzisz po pijaku!

przyznasz jednak kupa, że to czym się zajmujesz (kręcenie lodów na dogorywającej polskiej służbie zdrowia) jest wysoce nieetyczne ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-27 09:53:07
Autor: Zenek Kapelinder
Wstępny koszt leczenia dipsomanii u2
Pizdziak w sluzbie zdrowia za zywy preparat medyczny robi. Wierzysz ze z jego mozgiem, czyli bez mozgu, jest w stanie cos zrobic?

Data: 2019-02-27 21:15:50
Autor: u2
Wstępny koszt leczenia dipsomanii u2
Pizdziak w sluzbie zdrowia za zywy preparat medyczny robi. Wierzysz ze z jego mozgiem, czyli bez mozgu, jest w stanie cos zrobic?

kupa wygadał się że kręci lody na "inteligentnych" rozwiązaniach dla polskiego szpitala, nic dziwnego że polskie szpitale toną w długach skoro kupa je zaopatruje:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-28 07:58:52
Autor: Pajdak
pijaczek  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c76eff5$0$485$65785112news.neostrada.pl...
Pizdziak w sluzbie zdrowia za zywy preparat medyczny robi. Wierzysz ze z jego mozgiem, czyli bez mozgu, jest w stanie cos zrobic?

zenus, ty mała gnido! co z reperacjami? ;-)))

kupa

Kupe to ty masz we łbie! Nasraną po dekiel.

wygadał się że kręci lody na "inteligentnych" rozwiązaniach

Skoro twoja "inteligencja" sprowadza się do trzech faz to o czym z tobą można "dyskutować" pijaczyno?

dla  polskiego szpitala,

W Suwałkach jest jakiś szpital czy leczycie się u litewskiego znachora?

nic dziwnego że polskie szpitale toną w długach

Tak sa zarządzane przez "gieniuszy" z PiS! ;-)))

skoro kupa

Kupe to ty masz we łbie! Nasraną po dekiel.

je zaopatruje:)))))))))

Skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to zaopatrz się w kolejną flaszke gorzały! Może będziesz mieć przebłysk świadomości! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-02-28 09:40:53
Autor: u2
W dniu 28.02.2019 o 07:58, Pajdak pisze:
dla  polskiego szpitala,

W Suwałkach jest jakiś szpital czy leczycie się u litewskiego znachora?

jeszcze tutaj nigdy nie byłeś kupa ? to może i dobrze:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-28 10:04:53
Autor: Pajdak
Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 81,5 miliarda
W dniu 28.02.2019 o 07:58, Pajdak pisze:
dla polskiego szpitala,

W Suwałkach jest jakiś szpital czy leczycie się u litewskiego znachora?

jeszcze tutaj nigdy nie byłeś

nad takim zadupiem to nawet wrony nie latają! ;-)))

kupa ?

Kupę to ty masz we łbie! Nasraną po dekiel!

https://www.popularne.pl/wp-content/uploads/2018/11/wielka-afera-pis-1-662x497.jpg

to może i dobrze:))))))))))

Ze szczęścia sie nachlej! ;-)))

http://wyborcza.pl/7,75398,23977214,towarzysze-i-szmaty-jak-politycy-pis-okradali-pck.html

--
Pajdak

Data: 2019-02-28 07:54:19
Autor: Pajdak
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c769121$0$522$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 27.02.2019 o 14:09, Pajdak pisze:
to ty nielegalnie handlujesz ludzkimi organami ?:)

Dipsomanie, do bardzo ciekawych wniosków dochodzisz po pijaku!

przyznasz jednak

Nie, nie pzryznam ;-)))

kupa,

Kupę to masz w swoim łbie! ;-)))

że to czym się zajmujesz

Nie wiesz ;-)))

(kręcenie lodów

Od krecenia lodów jest PiS.

na dogorywającej polskiej służbie zdrowia)

Mówiecie "dogorywającej"? A któz to tą "służbę" tak wykończył? ;-)))

jest wysoce nieetyczne ?:)

Od kiedy to pieniadze są "nieetyczne"? Za pracę nalezy się zapłata.

To, że J.Kaczyński nie chce płacić za "bliźniacze wieże" jest etyczne? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-28 09:41:37
Autor: u2
W dniu 28.02.2019 o 07:54, Pajdak pisze:
na dogorywającej polskiej służbie zdrowia)

Mówiecie "dogorywającej"? A któz to tą "służbę" tak wykończył?

spójrz w lustro kupa i zobaczysz:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-28 10:05:17
Autor: Pajdak
Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 131,5 miliarda
W dniu 28.02.2019 o 07:54, Pajdak pisze:
na dogorywającej polskiej służbie zdrowia)

Mówiecie "dogorywającej"? A któz to tą "służbę" tak wykończył?

spójrz w lustro

I co zobczyłeś? Pijaczka z łbem ociekającym gównem! ;-)))

http://wyborcza.pl/7,75398,23977214,towarzysze-i-szmaty-jak-politycy-pis-okradali-pck.html

kupa

Kupę to ty robisz zanim zwleczesz się z barłogu. ;-)))

i zobaczysz:))))))))))

Twego kumpla od gorzały?

https://dorzeczy.pl/kraj/81947/Pijak-i-narkoman-Mocne-slowa-o-Kukizie.html

https://www.wprost.pl/kraj/513190/PiS-na-kazdy-fragment-tasmy-reaguje-jak-pijak-na-widok-pelnego-kieliszka.htm

https://wiadomosci.wp.pl/byly-dzialacz-pis-pijany-zasnal-za-kierownica-i-wjechal-na-torowisko-6279234511034497a

A to twój ziomal. Jechał na miesięcznicę!

https://natemat.pl/235201,senator-pis-jan-dobrzynski-trafil-do-szpitala-pijany-i-poraniony

Data: 2019-02-28 10:28:28
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

przyznasz jednak kupa, że to czym się zajmujesz (kręcenie lodów na dogorywającej polskiej służbie zdrowia) jest wysoce nieetyczne ?:)

kręcenie lodów na służbie zdrowia to domena rodzinki kaczyńskich

patrz i czytaj jak się kręci lody to może przestaniesz się wypinać za darmo
:DDDD

W ubiegłym roku pisaliśmy o dwuznacznej roli, jaką odgrywali prawnicy z
Kancelarii w rozmaitych biznesach. Ujawniliśmy m.in., że z jednej strony jako
eksperci doradzali organom władzy w rozwiązywaniu problemów prawnych związanych
z działalnością rozmaitych podmiotów gospodarczych, z drugiej - czerpali zyski
z działalności tych podmiotów (np. byli twórcami projektów ustaw korzystnych
dla Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych i ekspertami pracujących nad
nimi sejmowych komisji, a równocześnie zarabiali na biznesach z Kasami). Akwizytor z ministerstwa

Elżbieta Hibner podkreśla, że Ministerstwo Zdrowia nie zmuszało dyrektorów
szpitali do współpracy z Greenhouse: - Rola ministerstwa polegała na
informowaniu, że jest taka metoda działania i że ta firma (GCM - przyp. aut.)
może przeprowadzić szkolenie, jak dokonać sekurytyzacji. W czasie kursów
przekonywano dyrektorów, by sami wskazali firmie Greenhouse wierzycieli swoich
placówek. Greenhouse oferował im, że kupi ich długi i rozłoży ich spłatę na
raty. Miało to być korzystniejsze, niż gdyby długi przejęła zwykła firma
handlująca wierzytelnościami. Do zawarcia układu z Greenhouse nakłaniał
dyrektorów szpitali uczestniczący w szkoleniach Piotr Krachulec - kolejny, obok
Andrzeja Zwary, współpracownik minister Franciszki Cegielskiej z Trójmiasta. W
2000 r. został w miejsce Elżbiety Hibner (która awansowała wówczas na
wiceministra finansów) szefem jej gabinetu politycznego. Przygotowywał na
zlecenie ministerstwa szereg opracowań dotyczących restrukturyzacji szpitali.
Po śmierci Cegielskiej, jesienią 2000 r., odszedł z Ministerstwa Zdrowia i
został doradcą społecznym wiceminister Hibner. Równocześnie pracował jako
doradca Greenhouse.

Były dyrektor jednego z pomorskich szpitali pamięta, że Krachulec prowadził
swego rodzaju akwizycję na rzecz Greenhouse także poza szkoleniami. -
Przychodził do dyrektorów szpitali, kładł na biurku swoją wizytówkę z
ministerstwa i przekonywał, że jedyną szansą na ratunek jest dla nas wykup
długów przez Greenhouse. Dokładnie wiedział, do kogo pójść, nad kim wisi widmo
komornika. --

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 15:54:54
Autor: Silvio Balconetti
Am 25.02.19 um 09:46 schrieb Pisiorowy Escobar:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

TYLKO U NAS. Znamy wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5
miliarda. "Damy radę to zrobić"

nic się nie martw ruski, z własnych nie płacą :DDDDD

A moze oni chcieli zarobic na te dodatki dzieki Duck Towers, ale Austriak z Giertychem popsuli im interes? Bylyby tam brakujace mieszkania+, a reszte wynajeliby i finansowali tym rzadowe socjaly.

http://ciekaweliczby.pl/500-plus-a-wiedza-ekonomiczna-polakow-sondaz/?fbclid=IwAR2S38ACNdbn0-8tG-olBarl1TJS7eBPTUd5SmUCSgNTSs8aq9ubSqN5EO8

--
saluto
Silvio Balconetti

Wstępny koszt nowych propozycji PiS: co najmniej 31,5 miliarda