Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.

Data: 2010-12-20 15:44:19
Autor: Azor jest pedałem
Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.

Dwaj członkowie katowickiego zarządu Prawa i Sprawiedliwości, Jerzy Zdebski i Teodor Zientek, wstąpili do stowarzyszenia Polska Jest Najważniejsza. Jako główne powody swojej decyzji wskazują niedemokratyczny - ich zdaniem - sposób zarządzania katowicką organizacją PiS.

Przedstawiciele PiS z kolei bagatelizują odejście swoich członków uznając, że podłożem ich kroku jest m.in. frustracja po przegranych wyborach.

Jak powiedział Jerzy Zdebski, już od roku - razem z Zientkiem - zgłaszał kolejnym szczeblom partyjnych władz nieprawidłowości w katowickim komitecie PiS. Miały one polegać m.in. na nieudostępnianiu przez przewodniczącego partii w Katowicach Piotra Pietrasza partyjnej dokumentacji innym członkom zarządu oraz nieuzasadnionych przekształceniach jej miejskiej organizacji.

Zdebski zaznaczył, że sprawy te były pisemnie zgłaszane m.in. kierującej śląską organizacją PiS posłance Marii Nowak, szefowi komitetu wykonawczego partii Joachimowi Brudzińskiemu oraz partyjnej komisji rewizyjnej. Nie spotkały się jednak z żadną odpowiedzią. - To znaczy, że toleruje się ten stan rzeczy, a nie ma się co odpowiedzieć na zarzuty - ocenił Zdebski.

Prócz tego - jego zdaniem - Piotr Pietrasz przed wyborami samorządowymi widział sam siebie jako jedynego kandydata PiS na prezydenta Katowic (ostatecznie partia poparła ubiegającego się o reelekcję wieloletniego prezydenta miasta Piotra Uszoka - PAP). - Według naszej oceny on nie spełniał kryteriów. (...) Nie ma żadnych dokonań na niwie zawodowej - zaznaczył.

- To jest taka partia monotematyczna. Ustawa o partiach politycznych z 1997 r. zakłada demokrację w partiach, jako obowiązek (...). W PiS-ie tego nie ma. Tam nie wolno mówić, co się myśli - ocenił Zdebski. Dodał, że jeśli na stanowiskach miejskich przewodniczących ustanawia się "dosyć miernych, ale za to dyspozycyjnych", to "taka partia nie ma przyszłości".

Przewodniczący katowickiego PiS Piotr Pietrasz odrzucił zarzuty dotyczące sposobu zarządzania partią w mieście. - Ci panowie składali różne skargi na temat działalności zarządu PiS w Katowicach i mojego, i nikt w Warszawie nie uznał tych skarg za zasadne. I tyle - powiedział.

Zdaniem Pietrasza, na przejście Zdebskiego i Zientka do PJN mogła wpłynąć ich "frustracja po przegranych wyborach". Pietrasz wyjaśnił, że przed wyborami tylko Zientek został przez członków walnego zebrania członków dzielnicowego komitetu umieszczony na odległym miejscu listy kandydatów na radnych, a Zdebski w ogóle nie znalazł się na liście.

Pietrasz wyjaśnił też, że Zdebski i Sośnierz są uważani za ludzi b. szefa NFZ Andrzeja Sośnierza, który był rozważany jako możliwy kandydat PiS na prezydenta Katowic, a na początku grudnia wstąpił do PJN.

- To byli ludzie związani z Sośnierzem - jego chcieli wysunąć na kandydata na prezydenta w Katowicach. To nie miało akceptacji ani w strukturze, ani w okręgu. Dlatego poszli za nim - wskazał Pietrasz. - Sam fakt, że PJN robi wydarzenie z tego, że dwóch ludzi się do nich zapisuje, świadczy o nędzy tej struktury - dodał.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wstepuja-do-pjn-bo-pis-jest-niedemokratyczne,1,4087068,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-20 16:16:26
Autor: brat_olin
Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.
"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote

Dwaj członkowie katowickiego zarządu Prawa i Sprawiedliwości, Jerzy Zdebski i Teodor Zientek, wstąpili do stowarzyszenia Polska Jest Najważniejsza.

A nie "Palikot Jest Najwazniejszy"?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-20 15:27:08
Autor: obserwator
Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.

> Dwaj członkowie katowickiego zarządu Prawa i Sprawiedliwości, Jerzy > Zdebski i Teodor Zientek, wstąpili do stowarzyszenia Polska Jest > Najważniejsza.

to jest tekst manipulacyjny, malo wiarygodny. Stowarzyszenie Polska Jest
Najwazniejsza, nie ma nic wspolnego z kolejna partia ktora zakladaja sluzby, w celu zniszczenia PiS.

Przypominam; Poncyliusz rantkowal z Palikotem, a Joasia z Millerem.
Migalski podszywal sie pod zwolennika PiS.

Szefem tej nowej pseudoopozycyjnej partii, moze niebawem zostac Schetyna.

Data: 2010-12-20 16:24:27
Autor: raff

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:iens07$9ab$1news.onet.pl...
[...]

A jak to GWno kibicuje PJN.

R.

Data: 2010-12-20 15:28:52
Autor: obserwator
Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
A jak to GWno kibicuje PJN.

A jakie zamieszcza fotki, wmawiajac niezorientowanym w tych machlojkach
ludziom ze Joasia jest piekna:))))

Data: 2010-12-20 16:34:13
Autor: raff

" obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iensnk$pe$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
A jak to GWno kibicuje PJN.

A jakie zamieszcza fotki, wmawiajac niezorientowanym w tych machlojkach
ludziom ze Joasia jest piekna:))))

To jak GWno kibicuje, Kaweckie i zenusie to juz wystarczajacy powod zeby nabrac obrzydzenia.

R.

Data: 2010-12-20 16:49:08
Autor: {heÂŽsk}
Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.
On Mon, 20 Dec 2010 15:44:19 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

ot cudaki. dopiero teraz przetarli swoje oczeta?
gdzie byli dotychczas? walili w lapy, slinili sie do prezesa
az ohyda brala. teraz juz beda "prawi i sprawiedliwi" ?
nie wierze tym draniom. zasunalbym im kopa...  --

Data: 2010-12-20 16:58:35
Autor: brat_olin
Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.
"{heRsk}" <great.brednie@interia.pl> wrote

Prezes Palikot prawy i sprawiedliwy?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-20 17:21:55
Autor: raff

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:ienuf8$i1o$1news.onet.pl...
[...]

Zasunąć to sobie Heniek może zasuwkę od komórki na węgiel. Bo nic innego nie moze.

R.

Data: 2010-12-21 17:16:36
Autor: {heÂŽsk}
Wstępuj± do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.
On Mon, 20 Dec 2010 16:58:35 +0100, "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
wrote:

> [...]
> az ohyda brala. teraz juz beda "prawi i sprawiedliwi" ?
> nie wierze tym draniom. zasunalbym im kopa...

 a u was bija murzynow. co ma wspolnego palikot z pjn?

Data: 2010-12-21 10:48:21
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ienq44$kqv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znaczy co? wystapili z Pis i zapisali sie do stowarzyszenia Kaczynskiego?
Po co?
Czy ty Kałecki jestes debilem?

cyt:

Stowarzyszenie, które wyłoniło się z komitetu wsparcia Pana Jarosława Kaczyńskiego ma osobowość prawną i prawo do używania nazwy "Polska jest Najważniejsza". Z tego dość jednoznacznie wynika, że to co do tej pory robiła pani Kluzik-Rostkowska i gromadka ludzi wokół niej, jest działaniem bezprawnym, pomijając aspekt czysto etyczny i moralny. Stowarzyszenie PJN, założone przez członków komitetu wsparcia pana Kaczyńskiego, funkcjonuje w tej chwili w obrocie prawnym jako osoba prawna. W związku  z tym każdy kto jeszcze będzie próbował korzystać z tej nazwy, będzie naruszał prawa tego podmiotu. Jedynym podmiotem mającym prawa o używania nazwy "Polska jest Najważniejsza", a jest to decyzja Krajowego Rejestru Sądowego, jest stowarzyszenie, które 10 października odbyło zjazd założycielski. Nikt inny nie ma prawa używać tej nazwy.

http://ironicznyanglosas.salon24.pl/260540,przystawka-jest-najwazniejsza

Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.