Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.

Data: 2010-12-20 16:49:08
Autor: {heÂŽsk}
Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.
On Mon, 20 Dec 2010 15:44:19 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Dwaj członkowie katowickiego zarządu Prawa i Sprawiedliwości, Jerzy Zdebski i Teodor Zientek, wstąpili do stowarzyszenia Polska Jest Najważniejsza. Jako główne powody swojej decyzji wskazują niedemokratyczny - ich zdaniem - sposób zarządzania katowicką organizacją PiS. [...]

ot cudaki. dopiero teraz przetarli swoje oczeta?
gdzie byli dotychczas? walili w lapy, slinili sie do prezesa
az ohyda brala. teraz juz beda "prawi i sprawiedliwi" ?
nie wierze tym draniom. zasunalbym im kopa...  --

Data: 2010-12-20 16:58:35
Autor: brat_olin
Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.
"{heRsk}" <great.brednie@interia.pl> wrote

Prezes Palikot prawy i sprawiedliwy?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-20 17:21:55
Autor: raff

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:ienuf8$i1o$1news.onet.pl...
[...]

Zasunąć to sobie Heniek może zasuwkę od komórki na węgiel. Bo nic innego nie moze.

R.

Data: 2010-12-21 17:16:36
Autor: {heÂŽsk}
Wstępuj± do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.
On Mon, 20 Dec 2010 16:58:35 +0100, "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
wrote:

> [...]
> az ohyda brala. teraz juz beda "prawi i sprawiedliwi" ?
> nie wierze tym draniom. zasunalbym im kopa...

 a u was bija murzynow. co ma wspolnego palikot z pjn?

Wstępują do PJN, bo PiS jest niedemokratyczne.