Wstyd...

Data: 2011-01-15 18:31:25
Autor: pulsar
Wstyd...
Wróciłem z dalekiej podróży... i co widzę ?
Na psp jest jak w kraju, czyli coraz gorzej...
Dyskutuje się na temat faktów, a nie powinno;
zamiast przemyśleń czy ocen... ciągle inwektywy!

Ludzi majÄ…cych coÅ› do powiedzenia coraz mniej...
przeto witam i pozdrawiam tych, których pamiętam
i których da się czytać, jak np.Bogdana Idzikowskiego,
WW, czy nawet Tzwa Adonai czy boukuna, z którymi
rzadko się zgadzałem...

Tu warto pisać, by wyrazić swoje zdanie, ale
zupełnie bez sensu jest wdawać się w kretyńskie
polemiki z ignorantami...

Na razie czytam... i wstydzę się za mój kraj,
a zbezczeszczony Wawel... doskwiera jak czyrak
na dupie...

pulsar

Data: 2011-01-15 10:03:22
Autor: HaMMeR
Wstyd...
ciach...

Na razie czytam... i wstydzê siê za mój kraj,
a zbezczeszczony Wawel... doskwiera jak czyrak
na dupie...

pulsar

A wstydz sie, co nas to obchodzi! Zaiste, ale twoj kraj to ani chybi,
rosja.., albo jakas
unia jewropejska, a zatem, wstydz sie az do bolu!
Poza tym, zajmij sie lepiej czyrakiem na mozgu, bo ten na doopie
takiego gnoju cie we lbie
nie narobi.., co widac, slychac i czuc!
A moze spowrotem udaj sie w te daleka podroz i wstydz sie gdzies w
indziej, a nie obwieszczaj
stanu swojego ducha tutaj na psp, bo kogo to obchodzi! Co za
megalomanstwo zapyziale wypelza...

Data: 2011-01-15 19:15:11
Autor: dK
Wstyd...

U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:baba276d-da61-4597-b806-1b5bdef93684u32g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

======================

To takie PiSdolskie : witamy Cie chlebem i sol± :)
dK

Data: 2011-01-15 14:18:09
Autor: HaMMeR
Wstyd...
U¿ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:baba276d-da61-4597-b806-1b5bdef93684u32g2000yqe.googlegroups.com...

=====================>
To takie PiSdolskie : witamy Cie chlebem i sol± :)
dK

A to takie POhebane powitanie zaiste..., ale jak was znam lajdaki, to
chleba mi odmowicie, a sola sypniecie w oczy
krzyczac, ze oto 'pisdolcowi ' sie nalezalo!
Ze wam, ludzkie smiecie, po prostu nie jest wstyd tak dawac doopy
naszym wrogom
i jeszcze sie szczycic tym jak stara koorwa, ktorej sie wreszcie jakis
klient trafil..!
Mam was zdrajcy w szczerej pogardzie...

HaMMeR

Data: 2011-01-15 19:31:02
Autor: pulsar
Wstyd...
W dniu 2011-01-15 19:03, HaMMeR pisze:

[...]

Hi HaMMer, jeste¶ czujny, jak ka¿dy psychopata,
ale wyluzuj, nigdy nie by³em za Bugiem, i nie bêdê,
ale olewam, czy Ty to pojmiesz, czy nie...
Zdrowia ¿yczê, bo takich po¿ytecznych kretynów nam
potrzeba, by inni kretyni zrozumieli wreszcie sk±d
siê bierze polska bieda...

pulsar

Data: 2011-01-15 11:50:52
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 19:31, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
by inni kretyni zrozumieli wreszcie sk±d
siê bierze polska bieda...

W g³ównej mierze z tego, ¿e gnoje uwa¿aj±ce pochówek zmar³ego
tragicznie w wyniku wykonywania obowi±zków s³u¿bowych Prezydenta RP na
Wawelu za jego (tzn Wawelu) "zbezczeszczenie" nie s± u nas ³adowane
wid³ami do bydlêcych wagonów i odsy³ane nazad w rodinu, do swoich- na
wschód.
J-23

Data: 2011-01-15 14:33:26
Autor: robertbig
Wstyd...
On 15 Sty, 20:50, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Wawelu za jego (tzn Wawelu) "zbezczeszczenie" nie s± u nas ³adowane
wid³ami do bydlêcych wagonów i odsy³ane nazad w rodinu, do swoich- na

Oho ! To jednak byli na s³uzbie ,nie na propagandowej wycieczce
przedwyborczej.
Fiuuu fiu  Hans !
Ale teraz wymalowa³es B³asika
:D

Data: 2011-01-15 15:32:07
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 23:33, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

Oho ! To jednak byli na s³uzbie ,nie na propagandowej wycieczce
przedwyborczej.
Fiuuu fiu  Hans !
Ale teraz wymalowa³es B³asika

Zas....nym obowi±zkiem naszych w³adz pañstwowych jest k³ucie kacapa w
oczy Katyniem tak d³ugo a¿ nie wyp³aci odszkodowañ rodzinom
zamordowanych. I z tego obowi±zku wywi±zywa³ siê Prezydent Kaczyñski w
momencie jego ¶mierci. Amen.
J-23

Data: 2011-01-15 21:01:33
Autor: dK
Wstyd...

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:da3cfe5a-6ff0-4db8-b5ba-de3b5cddef33m11g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

============================
PiSdolisz jak zwykle
dK

Data: 2011-01-15 23:52:57
Autor: wekon
Wstyd...
"dK"  wrote in message news:4d31fd27$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- --

a ty chuja rozumiesz jak zwykle, z ta ró¿nic±, ¿e on  sê da radê a tobie ju¿ nic nie pomo¿e

wekon

Data: 2011-01-15 21:05:36
Autor: wasabi
Wstyd...
W dniu 15.01.2011 20:50, Hans Kloss pisze:
[...]

Bez obrazy dla zmar³ego, a czym siê on takim zas³u¿y³ dla Polski, co ma a¿ tak wybitnie wielkie znaczenie dla narodu, tylko mi nie pisze ¿e co¶ tam zrobi³ co by³o jego prac± i obowi±zkiem ?

Porównuj±c Lecha do Pi³sudskiego czy innych wielkich to raczej blado wypada. (Nie pisz mi tylko o pochowanych tam królach, to by³a ich nekropolia w tych czasach w których ¿yli)

Data: 2011-01-15 12:31:32
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 21:05, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:

Bez obrazy dla zmar ego, a czym si on takim zas u y dla Polski, co ma
a tak wybitnie wielkie znaczenie dla narodu, tylko mi nie pisze e co
tam zrobi co by o jego prac i obowi zkiem ?

Por wnuj c Lecha do Pi sudskiego czy innych wielkich to raczej blado
wypada. (Nie pisz mi tylko o pochowanych tam kr lach, to by a ich
nekropolia w tych czasach w kt rych yli)

Czym siê zas³u¿y³ Poniatowski? Czym siê zas³u¿y³ Sikorski? Czym siê
zas³u¿y³ Ko¶ciuszko? Niczym szczególnym, wszyscy trzej raczej wiêcej
z³ego ni¿ dobrego przyczynili krajowi (Pi³sudskiego tu pominê) ale te¿
i nie za zas³ugi chowa siê przywódców kraju na Wawelu., Tyle ¿e
splatfonsia³e byd³o nie chce albo nie umie tego przyj±æ do wiadomo¶ci.
Trzeba im to chyba do têpych ³bów wt³uc jakim¶ ciê¿kim przedmiotem.
J-23

Data: 2011-01-15 22:17:10
Autor: wasabi
Wstyd...
W dniu 15.01.2011 21:31, Hans Kloss pisze:
[...]

Gdzies ty sie historii uczy³ ? Kaczyñski im do piêt nie dorasta.

Data: 2011-01-15 14:20:42
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 22:17, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:

Gdzies ty sie historii uczy³ ? Kaczyñski im do piêt nie dorasta.

W odró¿nieniu od ciebie siê uczy³em. Jeszcze raz platfonski capie,
powtórzê: na Wawelu ma siê pochówek nie za "dorastanie".
Btw w czym Lech kaczyñski "nie dorós³ do piêt" Sikorskiemu- w tym ¿e
rodaków w obozach koncentracyjnych nie zamyka³?
J-23

Data: 2011-01-15 21:16:10
Autor: jadrys
Wstyd...
W dniu 2011-01-15 21:05, wasabi pisze:

Porównuj±c Lecha do Pi³sudskiego czy innych wielkich to raczej blado wypada.

Faktycznie, Lech nie wyda³ rozkazu strzelania do Polaków.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-01-15 21:12:54
Autor: pulsar
Wstyd...
W dniu 2011-01-15 20:50, Hans Kloss pisze:
[...]

Hans, szwabsko-¿yczeniowe fantazje zachowaj na
zjazd u cioci Helgi na imieniny... to se ne vrati...

pulsar

Data: 2011-01-15 12:32:56
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 21:12, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:

. to se ne vrati...
A to siê jeszcze oka¿e. Wszelkie kurewstwo i platfonstwo na k³amstwie
i g³upocie jest ufundowane a wiêc w ka¿dej chwili run±æ mo¿e.
J-23

Data: 2011-01-15 21:33:58
Autor: Kontroler Ruchu
Wstyd...

[...]

Jakie¿ to obowi±zki s³uzbowy wykonywa³ twój prezydent? Lecia³ by robiæ wrzawê przed kampani± prezydenck±! Za nasze pieni±dze! Rozumiesz bura suko?

Data: 2011-01-15 12:38:27
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 21:33, "Kontroler Ruchu" <ju...@mazurskiezadupie.de> wrote:

Jakie¿ to obowi±zki s³uzbowy wykonywa³ twój prezydent?

To by³ NASZ prezydent kurwi cycku, jasne?
I nie tobie to oceniaæ po co lecia³  jebany ¶mieciu. A teraz
wypierdalaj.
J-23

Data: 2011-01-15 14:19:50
Autor: HaMMeR
Wstyd...
> [...]

ale olewam, czy Ty to pojmiesz, czy nie...
Zdrowia ¿yczê, bo takich po¿ytecznych kretynów nam
potrzeba, by inni kretyni zrozumieli wreszcie sk±d

Moze i jestem kretynem, ale nie zdrajca.., przyswajasz ruski
lizodoopie?

Data: 2011-01-15 21:32:23
Autor: Kontroler Ruchu
Wstyd...

[...]

Ludziska mówi±, ¿e ty HaMMeR ¿resz cudzy chleb za kapitalistyczne srebrniki! Jaki z ciebie Polak? To¿ ty ³ajza jewropejska!

Data: 2011-01-15 14:24:15
Autor: HaMMeR
Wstyd...
On 15 Sty, 21:32, "Kontroler Ruchu" <ju...@mazurskiezadupie.de> wrote:
> [...]

Ludziska mówi±, ¿e ty HaMMeR ¿resz cudzy chleb za kapitalistyczne srebrniki!
Jaki z ciebie Polak? To¿ ty ³ajza jewropejska!

Nie jestem z toba, ruski parobasie na ty i nigdy nie bede, wiec sie
ode mnie komentarza smieciu nie spodziewaj!

Data: 2011-01-15 18:35:08
Autor: wasabi
Wstyd...
W dniu 15.01.2011 18:31, pulsar pisze:
Na razie czytam... i wstydzê siê za mój kraj,
a zbezczeszczony Wawel... doskwiera jak czyrak
na dupie...

pulsar

A co ma powiedzieæ Józef Pi³sudski ?

Data: 2011-01-15 18:49:18
Autor: pulsar
Wstyd...
W dniu 2011-01-15 18:35, wasabi pisze:

A co ma powiedzieæ Józef Pi³sudski ?

No tak, ma problem, kim jest ten z przedsionka,
Lech czy ruski genera³... Tak, czy inaczej, bêdzie
mia³ ich z ty³u...

pulsar

Data: 2011-01-15 20:01:12
Autor: wasabi
Wstyd...
W dniu 15.01.2011 18:49, pulsar pisze:
W dniu 2011-01-15 18:35, wasabi pisze:

A co ma powiedzieæ Józef Pi³sudski ?

No tak, ma problem, kim jest ten z przedsionka,
Lech czy ruski genera³... Tak, czy inaczej, bêdzie
mia³ ich z ty³u...

mieæ ich z ty³u ? no nie wiem :D czy to bezpieczne

Data: 2011-01-15 20:19:29
Autor: pulsar
Wstyd...
W dniu 2011-01-15 20:01, wasabi pisze:

[...]

"Dziadek" zawsze umia³ sobie radziæ z kmiotami...
opowiada³ mi to mój Dziadek, zastêpca szefa KOP
w Nowej Wilejce...

pulsar

Data: 2011-01-15 21:17:16
Autor: grzessiek
Wstyd...
W dniu 15.01.2011 18:31, pulsar pisze:
a zbezczeszczony Wawel... doskwiera jak czyrak
na dupie...

to nie wawel zbezczeszczony doskwiera. syfa lub inna amebe zlapales po
prostu w tej dalekiej podrozy. powrotu do zdrowia wiec zycze.

g.

Wstyd...