Wstyd...

Data: 2011-01-15 10:03:22
Autor: HaMMeR
Wstyd...
ciach...

Na razie czytam... i wstydzę się za mój kraj,
a zbezczeszczony Wawel... doskwiera jak czyrak
na dupie...

pulsar

A wstydz sie, co nas to obchodzi! Zaiste, ale twoj kraj to ani chybi,
rosja.., albo jakas
unia jewropejska, a zatem, wstydz sie az do bolu!
Poza tym, zajmij sie lepiej czyrakiem na mozgu, bo ten na doopie
takiego gnoju cie we lbie
nie narobi.., co widac, slychac i czuc!
A moze spowrotem udaj sie w te daleka podroz i wstydz sie gdzies w
indziej, a nie obwieszczaj
stanu swojego ducha tutaj na psp, bo kogo to obchodzi! Co za
megalomanstwo zapyziale wypelza...

Data: 2011-01-15 19:15:11
Autor: dK
Wstyd...

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:baba276d-da61-4597-b806-1b5bdef93684u32g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

======================

To takie PiSdolskie : witamy Cie chlebem i solą :)
dK

Data: 2011-01-15 14:18:09
Autor: HaMMeR
Wstyd...

=====================>
To takie PiSdolskie : witamy Cie chlebem i solą :)
dK

A to takie POhebane powitanie zaiste..., ale jak was znam lajdaki, to
chleba mi odmowicie, a sola sypniecie w oczy
krzyczac, ze oto 'pisdolcowi ' sie nalezalo!
Ze wam, ludzkie smiecie, po prostu nie jest wstyd tak dawac doopy
naszym wrogom
i jeszcze sie szczycic tym jak stara koorwa, ktorej sie wreszcie jakis
klient trafil..!
Mam was zdrajcy w szczerej pogardzie...

HaMMeR

Data: 2011-01-15 19:31:02
Autor: pulsar
Wstyd...
W dniu 2011-01-15 19:03, HaMMeR pisze:

[...]

Hi HaMMer, jesteś czujny, jak każdy psychopata,
ale wyluzuj, nigdy nie byłem za Bugiem, i nie będę,
ale olewam, czy Ty to pojmiesz, czy nie...
Zdrowia życzę, bo takich pożytecznych kretynów nam
potrzeba, by inni kretyni zrozumieli wreszcie skąd
się bierze polska bieda...

pulsar

Data: 2011-01-15 11:50:52
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 19:31, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
by inni kretyni zrozumieli wreszcie skąd
się bierze polska bieda...

W głównej mierze z tego, że gnoje uważające pochówek zmarłego
tragicznie w wyniku wykonywania obowiązków służbowych Prezydenta RP na
Wawelu za jego (tzn Wawelu) "zbezczeszczenie" nie są u nas ładowane
widłami do bydlęcych wagonów i odsyłane nazad w rodinu, do swoich- na
wschód.
J-23

Data: 2011-01-15 14:33:26
Autor: robertbig
Wstyd...
On 15 Sty, 20:50, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Wawelu za jego (tzn Wawelu) "zbezczeszczenie" nie są u nas ładowane
widłami do bydlęcych wagonów i odsyłane nazad w rodinu, do swoich- na

Oho ! To jednak byli na słuzbie ,nie na propagandowej wycieczce
przedwyborczej.
Fiuuu fiu  Hans !
Ale teraz wymalowałes Błasika
:D

Data: 2011-01-15 15:32:07
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 23:33, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

Oho ! To jednak byli na słuzbie ,nie na propagandowej wycieczce
przedwyborczej.
Fiuuu fiu  Hans !
Ale teraz wymalowałes Błasika

Zas....nym obowiązkiem naszych władz państwowych jest kłucie kacapa w
oczy Katyniem tak długo aż nie wypłaci odszkodowań rodzinom
zamordowanych. I z tego obowiązku wywiązywał się Prezydent Kaczyński w
momencie jego śmierci. Amen.
J-23

Data: 2011-01-15 21:01:33
Autor: dK
Wstyd...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:da3cfe5a-6ff0-4db8-b5ba-de3b5cddef33m11g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

============================
PiSdolisz jak zwykle
dK

Data: 2011-01-15 23:52:57
Autor: wekon
Wstyd...
"dK"  wrote in message news:4d31fd27$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- --

a ty chuja rozumiesz jak zwykle, z ta różnicą, że on  sę da radę a tobie już nic nie pomoże

wekon

Data: 2011-01-15 21:05:36
Autor: wasabi
Wstyd...
W dniu 15.01.2011 20:50, Hans Kloss pisze:
[...]

Bez obrazy dla zmarłego, a czym się on takim zasłużył dla Polski, co ma aż tak wybitnie wielkie znaczenie dla narodu, tylko mi nie pisze że coś tam zrobił co było jego pracą i obowiązkiem ?

Porównując Lecha do Piłsudskiego czy innych wielkich to raczej blado wypada. (Nie pisz mi tylko o pochowanych tam królach, to była ich nekropolia w tych czasach w których żyli)

Data: 2011-01-15 12:31:32
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 21:05, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:

Bez obrazy dla zmar ego, a czym si on takim zas u y dla Polski, co ma
a tak wybitnie wielkie znaczenie dla narodu, tylko mi nie pisze e co
tam zrobi co by o jego prac i obowi zkiem ?

Por wnuj c Lecha do Pi sudskiego czy innych wielkich to raczej blado
wypada. (Nie pisz mi tylko o pochowanych tam kr lach, to by a ich
nekropolia w tych czasach w kt rych yli)

Czym się zasłużył Poniatowski? Czym się zasłużył Sikorski? Czym się
zasłużył Kościuszko? Niczym szczególnym, wszyscy trzej raczej więcej
złego niż dobrego przyczynili krajowi (Piłsudskiego tu pominę) ale też
i nie za zasługi chowa się przywódców kraju na Wawelu., Tyle że
splatfonsiałe bydło nie chce albo nie umie tego przyjąć do wiadomości.
Trzeba im to chyba do tępych łbów wtłuc jakimś ciężkim przedmiotem.
J-23

Data: 2011-01-15 22:17:10
Autor: wasabi
Wstyd...
W dniu 15.01.2011 21:31, Hans Kloss pisze:
[...]

Gdzies ty sie historii uczył ? Kaczyński im do pięt nie dorasta.

Data: 2011-01-15 14:20:42
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 22:17, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:

Gdzies ty sie historii uczył ? Kaczyński im do pięt nie dorasta.

W odróżnieniu od ciebie się uczyłem. Jeszcze raz platfonski capie,
powtórzę: na Wawelu ma się pochówek nie za "dorastanie".
Btw w czym Lech kaczyński "nie dorósł do pięt" Sikorskiemu- w tym że
rodaków w obozach koncentracyjnych nie zamykał?
J-23

Data: 2011-01-15 21:16:10
Autor: jadrys
Wstyd...
W dniu 2011-01-15 21:05, wasabi pisze:

Porównując Lecha do Piłsudskiego czy innych wielkich to raczej blado wypada.

Faktycznie, Lech nie wydał rozkazu strzelania do Polaków.

Data: 2011-01-15 21:12:54
Autor: pulsar
Wstyd...
W dniu 2011-01-15 20:50, Hans Kloss pisze:
[...]

Hans, szwabsko-życzeniowe fantazje zachowaj na
zjazd u cioci Helgi na imieniny... to se ne vrati...

pulsar

Data: 2011-01-15 12:32:56
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 21:12, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:

. to se ne vrati...
A to się jeszcze okaże. Wszelkie kurewstwo i platfonstwo na kłamstwie
i głupocie jest ufundowane a więc w każdej chwili runąć może.
J-23

Data: 2011-01-15 21:33:58
Autor: Kontroler Ruchu
Wstyd...

[...]

Jakież to obowiązki słuzbowy wykonywał twój prezydent? Leciał by robić wrzawę przed kampanią prezydencką! Za nasze pieniądze! Rozumiesz bura suko?

Data: 2011-01-15 12:38:27
Autor: Hans Kloss
Wstyd...
On 15 Sty, 21:33, "Kontroler Ruchu" <ju...@mazurskiezadupie.de> wrote:

Jakież to obowiązki słuzbowy wykonywał twój prezydent?

To był NASZ prezydent kurwi cycku, jasne?
I nie tobie to oceniać po co leciał  jebany śmieciu. A teraz
wypierdalaj.
J-23

Data: 2011-01-15 14:19:50
Autor: HaMMeR
Wstyd...
> [...]

ale olewam, czy Ty to pojmiesz, czy nie...
Zdrowia życzę, bo takich pożytecznych kretynów nam
potrzeba, by inni kretyni zrozumieli wreszcie skąd

Moze i jestem kretynem, ale nie zdrajca.., przyswajasz ruski
lizodoopie?

Data: 2011-01-15 21:32:23
Autor: Kontroler Ruchu
Wstyd...

[...]

Ludziska mówią, że ty HaMMeR żresz cudzy chleb za kapitalistyczne srebrniki! Jaki z ciebie Polak? Toż ty łajza jewropejska!

Data: 2011-01-15 14:24:15
Autor: HaMMeR
Wstyd...
On 15 Sty, 21:32, "Kontroler Ruchu" <ju...@mazurskiezadupie.de> wrote:
> [...]

Ludziska mówią, że ty HaMMeR żresz cudzy chleb za kapitalistyczne srebrniki!
Jaki z ciebie Polak? Toż ty łajza jewropejska!

Nie jestem z toba, ruski parobasie na ty i nigdy nie bede, wiec sie
ode mnie komentarza smieciu nie spodziewaj!

Wstyd...