Wstyd dla Polski i szacunek dla Niemiec...

Data: 2009-02-27 09:18:21
Autor: Tzva Adonai
Wstyd dla Polski i szacunek dla Niemiec...
Niemiecki rząd przeznaczy jeszcze w tym roku milion euro na
konserwację Muzeum Auschwitz-Birkenau. Frank Walter Steinmeier, szef
niemieckiego MSZ zapewnił też, że Polska może liczyć na niemiecką
pomoc w przyszłym roku.

http://www.dziennik.pl/polityka/article330366/Niemcy_pomoga_ratowac_Auschwitz.html

Data: 2009-02-27 09:33:59
Autor: Tzva Adonai
On 27 Lut, 18:18, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

[...]

W zeszłym roku na same tylko _nagrody_ dla urzędników polski rząd
wydał 200 mln. złotych czyli ponad 42 miliony EURO.. Kurestwo tych
ludzi nie zna granic...

Data: 2009-02-27 09:35:23
Autor: Tzva Adonai
Wstyd dla Polski i szacunek dla Niemiec...
Niemal 200 milionów zł wydały ministerstwa na nagrody dla swoich
pracowników podczas pierwszego roku sprawowania władzy przez koalicję
PO-PSL.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rzad-wydal-200-mln-zl-na-nagrody-dla-urzednikow,wid,10643963,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-02-27 19:23:18
Autor: Jerzyn

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:9c542bdd-6145-4827-8d7e-ebfe94ce2418v18g2000pro.googlegroups.com...
> [...]

konserwację Muzeum Auschwitz-Birkenau. Frank Walter Steinmeier, szef
>niemieckiego MSZ zapewnił też, że Polska może liczyć na niemiecką
 Ciekawe ile przeznaczyl rzad w Izraelu na konserwacje Muzeum w Auschwitz -Birkenau ,przeciez to obywatele tego wyznania zgineli w Oswiecimiu i wstyd sie nie dolozyc.

Data: 2009-02-27 11:58:12
Autor: mrdevilyn
On 27 Lut, 19:23, "Jerzyn" <jurko_bo...@yahoo.com> wrote:

 Ciekawe ile przeznaczyl rzad w Izraelu na konserwacje Muzeum w
Auschwitz -Birkenau ,przeciez to obywatele tego wyznania zgineli w
Oswiecimiu i wstyd sie nie dolozyc.

Mnie by krew zalała jakby sovjet miał budować albo remontować
mauzolea, muzea czy inne pomniki w Katyniu. Na to stać powinno byc
NAS, niechby były owe mauzolea skromne, biedne nawet- byle nie
sovieckie. A ten cały auszwic to zdaje się dla Żydów mniej więcej to
samo co dla mnas Katyń. Może kiedyś Żydzi przyswoją sobie intuicję
takiego pojęcia jak "honor", choć chyba niepredko skoro nie zdołali
tego uczynic przez minione 2 tysiące kontaktów z nasza cywilizacją.
J-23

Data: 2009-02-27 22:11:28
Autor: awe

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e0217e41-0afd-40ee-b211-ebd8849d1320z9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
uczcie sie robic biznesu na przykladzie holocausbiznes, jeszcze do tego musimy to utrzymywac.
awe

Data: 2009-02-27 09:47:01
Autor: mrdevilyn
Wstyd dla Polski i szacunek dla Niemiec...
Jaki wstyd siurku? Za czyje pieniądze auszwic był postawiony? Kto tam
takich róznosci nawywijał że az muzeum trzeba było z tego miejsca
zrobic? I dlaczego  polski rząd ( wiec pośrednio i ja) ma za swoją
kasę remontować NIEMIECKI (niechby i były) konclager?
J-23

Data: 2009-02-27 10:02:33
Autor: Tzva Adonai
On 27 Lut, 18:47, mrdevi...@gmail.com wrote:

kasę remontować NIEMIECKI (niechby i były) konclager?

Mnie zawsze uczono, że to był nazistowski obóz śmierci, a nie
niemiecki... Może dlatego, że ja wychowałem się w wolnej Polsce, a ty
w PRL, którego władze z inspiracji sowietów z Kremla regularnie
napuszczały Polaków na Niemców... O polskim udziale w zbrodniach
nazistowskich też pewnie nic nie słyszałeś?..

Data: 2009-02-27 19:16:11
Autor: raff
[...]

Wiesz co, moze idz z ta zydowska propaganda gdzie indziej.

R.

Data: 2009-02-27 20:13:28
Autor: ColgatesBilly

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:3bca8045-f38b-4393-a17f-58e27bfec1ddp11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Wojna byla jeszcze przetem...

Ilu Polakow zabili ruscy, a ilu Niemcy?

Data: 2009-02-27 19:01:22
Autor: raff
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

A moze rzad Mi-Mi-Mi-chnika tez powinien ? W koncu oni najwiecej placza o tym Auszwicu.

R.

Data: 2009-02-27 13:40:43
Autor: Maur Zgór
Wstyd dla Polski i szacunek dla Niemiec...
Data: 2009-02-27 18:53:07
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
[...]

Do tej pory polski rzad placil tylko. Moze rzad BRD tez powinien ?

A poza tym potrzebne 120mln. 1 mln od Niemcow, LOL!

R.

Data: 2009-02-27 22:32:10
Autor: Andrzej Kokakolski
Wstyd dla Polski i szacunek dla Niemiec...
Szacunek za wybudowanie (sila niewolnikow) fabryk smierci i wymordowanie milionow ludzi? Trzeba byc bezczelnym jak Niemiec, zeby wyrazac w tym kontekscie szacunek dla Niemcow.
Polacy o taki "souvenir" nie prosili a nie dosc, ze cierpieli to jeszcze wydaja pieniadze na upamietnienie niemieckiego bestialstwa.

AK

PS Niemcy to specjalny podgatunek ludzi: cywilizowana dzicz

Data: 2009-02-27 23:13:31
Autor: ColgatesBilly

"kefirh" <kefirh@prokom.pl> wrote in message news:go9knk$rrv$1news.ett.com.ua...
Użytkownik Tzva Adonai napisał:

Niemiecki rząd przeznaczy jeszcze w tym roku milion euro na
konserwację Muzeum Auschwitz-Birkenau....

Chetnie bym skomentowal ale moglbym zostac sklasyfikowany jako antysemita. A to obecnie moze grozic wiezieniem.
Tak wiec dziekuje bardzo i pozdrawiam.

k.

A przed 1989 ( tzn. przed odzyskaniem niepodleglosci ) mogles
takie rzeczy komentowac?   ;)

Kol

Data: 2009-02-27 23:14:21
Autor: White Power
Wstyd dla Polski i szacunek dla Niemiec...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
[ciach, koszerny bełkot]

Wybudowali, używali - to niech teraz płacą.

Data: 2009-02-28 00:00:28
Autor: Normal Person
Tzva Adonai pisze:
[...]

A powiedz mi,ile wydał na to Twój rząd Izraela?

Kazek,
Polak

Wstyd dla Polski i szacunek dla Niemiec...