Wstyd i haba....

Data: 2009-06-18 08:53:14
Autor: Tzva Adonai
Wstyd i haba....
Polska wyda Czeczena na mier?

Walczy w dwch wojnach czeczeskich, jego kompani ju nie yj, on
sam ledwo uszed z yciem. Teraz urzdnicy chc go odesa z powrotem
do Rosji, bo Polska nie wita ju Czeczenw z otwartymi ramionami.

"Od kilku miesicy obserwujemy wzrastajc liczb odmw na wnioski o
status uchodcy osb narodowoci czeczeskiej" - mwi DZIENNIKOWI
Dawid Cegieka ze Stowarzyszenia Interwencji Prawnej.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article400936/Polska_wyda_Czeczena_na_smierc_.html

Data: 2009-06-18 08:57:53
Autor: boukun
Wstyd i haba....
On 18 Cze, 17:53, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

I co najgorsze, cudzoziemcy nie maj w Polsce prawa do konstytucyjnej
ochrony praw uchodcy, do czego maj np. prawo uchodcy w Niemczech.

boukun

Data: 2009-06-19 10:57:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Wstyd i haba....
boukun wrote:

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article400936/Polska_wyda_Czeczena_...

I co najgorsze, cudzoziemcy nie maj w Polsce prawa do konstytucyjnej
ochrony praw uchodcy, do czego maj np. prawo uchodcy w Niemczech.

Nieprawda boukun.

Z Konstytucji RP:

#v+
Art. 56.
1. Cudzoziemcy mog korzysta z prawa azylu w Rzeczypospolitej Polskiej na
zasadach okrelonych w ustawie.
2. Cudzoziemcowi, ktry w Rzeczypospolitej Polskiej poszukuje ochrony przed
przeladowaniem, moe by przyznany status uchodcy zgodnie z wicymi
Rzeczpospolit Polsk umowami midzynarodowymi.
#v-

--
Pit

Data: 2009-06-19 17:40:53
Autor: boukun
Wstyd i haba....

Uytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa w wiadomoci news:h1fjrl$tr2$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Ja o niebie, ty o chlebie.
Nie ucz ojca dzieci robi.
Zajrzyj do komentarza do Konstytucji red. J. Bocia - wyd. 1998.
Komentarz do art. 79.1. Konstytucji RP:

"III. Zakres skargi konstytucyjnej okrelony zosta szeroko. Nie mona jednak odnosi go generalnie do wszystkich praw podstawowych przyznawanych jednostce, gdy jest on zrnicowany. Przykadem mog by prawa przysugujce z reguy tylko obywatelom, np. wikszo praw publicznych. W przypadku ich naruszenia logiczne wydaje si podmiotowe ograniczenie wolnoci wystpienia ze skarg konstytucyjn wycznie do obywateli."

"V. Ograniczeniem o charakterze generalnym jest pozbawienie cudzoziemcw moliwoci wniesienia skargi konstytucyjnej w zakresie spraw zwizanych z przyznaniem prawa azylu i statusu uchodcy (Ba., Ja.)."

Bezprawie!!!

boukun

Data: 2009-06-19 09:26:26
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
Tzva Adonai wrote:
"Od kilku miesięcy obserwujemy wzrastającą liczbę odmów na wnioski o
status uchodźcy osób narodowości czeczeńskiej"

I slusznie. Bo czyz obowiazkiem polskiego podatnika jest utrzymywac cudzoziemcow, ktorym zechce sie przyjechac do Polski? Niech robia to bogatsi od nas.
Poza tym, Czeczeni to element calkowicie obcy kulturowo. Przyjmowanie takich ilosci czeczenskich uchodzcow jak do tej pory, to sprowadzanie sobie na glowe wielkiego klopotu, ktory da o sobie znac w niezbyt odleglej przyszlosci.

Doceniam walke Czeczenow o niepodleglosc, ale nie mam zamiaru na nich pracowac.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-19 09:37:35
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:

Doceniam walke Czeczenow o niepodleglosc, ale nie mam zamiaru na nich pracowac.

Ciekawe czy Czeczeńcy również docenią waszą Ślązaków walkę o niepodległość.

Data: 2009-06-19 09:44:24
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Ciekawe czy Czeczeńcy również docenią waszą Ślązaków walkę o niepodległość.

Ha, ha, dowcipy sie ciebie trzymaja :)
Mysle, ze Slazakom niepotrzebna jest niepodleglosc. Wystarczy odrebny skarb, do ktorego trafialaby kasa z PIT i "ubezpieczen" zdrowotnych, spolecznych, itp. :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-19 18:03:00
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Obawiam się że po czymś takim jakość życia by wam się obniżyła.

Data: 2009-06-22 08:56:40
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Obawiam się że po czymś takim jakość życia by wam się obniżyła.

Po czyms takim jakosc zycia by sie obnizyla. Tyle, ze nie na Slasku, a w Bialymstoku, Lublinie, Suwalkach, etc. :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-22 15:46:31
Autor: CYC
Wstyd i haba....

Uytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:h1gcrf$ajk$1news.onet.pl...
Vic pisze:
jadrys wrote:
Ciekawe czy Czeczecy rwnie doceni wasz lzakw walk o niepodlego.

Ha, ha, dowcipy sie ciebie trzymaja :)
Mysle, ze Slazakom niepotrzebna jest niepodleglosc. Wystarczy odrebny skarb, do ktorego trafialaby kasa z PIT i "ubezpieczen" zdrowotnych, spolecznych, itp. :)

Obawiam si e po czym takim jako ycia by wam si obniya.

-- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Slask przez kilkadziesiat lat byl dojna krowa Polski .
Lozyl na jej wszystkie fanaberie w tym glownie warszawskie .
Jesliby powiedziec , ze Warszawa istieje dzieki Slaskowi , to powiedziec prawde i to bez zadnych przeklaman i wyolgrzymiania problemu .
Niestety od zawsze byl traktowany jak kolonia z ktorej nalezy wydusic mosliwie najwiecej nie inwestujac w niego nic lub niemal nic . Jedyna inwestycja bowiem jaka Polska wlozyla w Slask to miliony niewykwalifikowanych robotnikow , ktorzy zwabieni propagandowa sieczka zjechali tu z calej Polski zadni " przygod , wysokich zarobkow i wogole rajskim zyciem " , ktore oferowalo jakoby eldorado w calej okazalosci .
Prawda , jak to zwykle bywa , byla zgola odmienna bo poza ciezka praca , ktora niewielu wytrzymywalo , zwabieni znalazlo calkiem przecietne zarobki , trudnosci z aklimatyzacja , brak mieszkan i "zycie na kolanie" w domach robotniczych . Niewielu udalo sie wytrawac bo ciezka , niebezpieczna praca w przemysle ciezkim i wydobywczym nie dla nich byla !. Nauczeni pracy kilka tygodni w roku na polu nie zdawali sobie sprawe z tego , ze mozna tyrac po 10 i wiecej godzin dziennie we wszystkie dni tygodnia . Najczesciej po kilku z nich wiekszosc zawiedziona opuszczala Slask i to glownie   ci , pisza i mowia o Slasku zle bo taka jest juz natura przegranych !.
Reszta zintegrowala sie ze Slaskiem i jak ja , ktory mieszka tu od kilkudziesiaciu lat , uznaje go za swoj dom !.
Niestety duza czesc tych , ktorzy dzieki Slaskowi zyja dzisiaj po ludzku bo przeciez nie kto inny tylko wlasnie Slask wzial na siebie glowny ciezar odbudowy kraju po niemieckich doswiadczeniach , zapomina o tym i teraz , kiedy Slask zostal w sposob bezprecedensowy wyeksloatowany , wypina sie na niego traktujac jak piate kolo u wozu .
Slask to glownie ludzie i nigdzie w Polsce nie znajdziesz uczciwszych , wydajniej pracujacych i wlasciwie rozumiejacych sens pracy  !.
Slask potrzebuje inwestycji i to takich , ktore w porownaniu z innymi regionami sa najmniejsze przy najwiekszych efektach . Niestety tego nikt w Polsce nie rozumie bo kierowani lokalnymi patriotyzmami gosiewscy wola miliony topic w peronach Wloszczowy , czy kleszych fanaberiach , niz lokowac je sensownie sensownie tak , gdzie najszybciej moga przyniesc efekty w postaci  rozwoju !.
Duzo moznaby na ten temat pisac ale po co , skoro niewielu jest to w stanie w swojej zasciankowosci , zrozumiec !.

cyc

Data: 2009-06-22 16:03:44
Autor: jadrys
Wstyd i haba....

Vic pisze:

jadrys wrote:

[...]

Ojejku, nie bierz tego do siebie. Chciaem si tylko podroczy troch z Vicem..  Wszyscy wiedz czym by i jest lsk dla Polski..

Data: 2009-06-22 16:06:00
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
  Wszyscy wiedzą czym był i jest Śląsk dla Polski..

Sowieckim prezentem na otarcie lez.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-22 16:30:41
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
  Wszyscy wiedzą czym był i jest Śląsk dla Polski..

Sowieckim prezentem na otarcie lez.

Nikt jeszcze nie słyszał o sowietach a Śląsk już był..

Data: 2009-06-23 09:14:54
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Nikt jeszcze nie słyszał o sowietach a Śląsk już był..

Sowieci podarowali go swojemu satelicie na otarcie lez.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-23 15:38:27
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
Nikt jeszcze nie słyszał o sowietach a Śląsk już był..

Sowieci podarowali go swojemu satelicie na otarcie lez.

To dla was źle?  Przecież te powstania wybuchały po to aby przyłączyć Śląsk do Polski. A tu dzięki Stalinowi, bez jednego wystrzału znaleźliście się w Polsce.

Data: 2009-06-24 09:34:08
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
 A tu dzięki Stalinowi, bez jednego wystrzału
znaleźliście się w Polsce.

O kurwa, coz za szczescie!
Och szczescie niepojete - nie musze doswiadczac na wlasnej skorze ciezkiej doli mieszkanca Eisenach, Leipzig, Dresden, albo jeszcze trudniejszego zycia mieszkanca Osnabrück, Dortmundu czy Kassel.
:)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 09:57:33
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

To powiedz po co ten Korfanty tak się rwał do Polski? Powiem Ci - w Polsce jesteście traktowani normalnie, a w Niemczech byście byli obywatelami drugiej kategorii (o ile nie trzeciej, za Turkami).. Wojtek dobrze o tym wiedział.

Data: 2009-06-24 10:14:37
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
To powiedz po co ten Korfanty tak się rwał do Polski?

Nie wiem. W Polsce siedzial w pierdlu. Gdy go wypuscili, to w 1935 i tak wywalili z Polski i nie pozwolili przyjechac nawet na pogrzeb syna.

Zanim zas na mapie pojawila sie Polska - byl poslem Reichstagu i mimo niewygodnych separastycznych pogladow nikt go w Niemczech nie wiezil, ani nie wywalil na emigracje :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 12:34:11
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Znam jego życiorys. Moim zdaniem to był prawdziwy Polak, w odróżnieniu od tego watażki Piłsudskiego.

Data: 2009-06-23 12:46:02
Autor: Panslavista
Wstyd i haba....

Vic pisze:

> [...]
>
> Zanim zas na mapie pojawila sie Polska - byl poslem Reichstagu i mimo
> niewygodnych separastycznych pogladow nikt go w Niemczech nie wiezil,

Znam jego yciorys. Moim zdaniem to by prawdziwy Polak, w odrnieniu
od tego wataki Pisudskiego.

Pisudski by socjalizd oenionym z szydwk.

Data: 2009-06-24 13:55:18
Autor: jadrys
Wstyd i haba....

Vic pisze:

jadrys wrote:

[...]

By socjalist tylko wtedy gdy potrzebowa wsparcia.

Data: 2009-06-24 12:43:34
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Znam jego życiorys. Moim zdaniem to był prawdziwy Polak, w odróżnieniu od tego watażki Piłsudskiego.

Kim zatem byl Pilsudski?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 13:52:43
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
Znam jego życiorys. Moim zdaniem to był prawdziwy Polak, w odróżnieniu od tego watażki Piłsudskiego.

Kim zatem byl Pilsudski?

Kimś gryzącym rękę która go karmiła (Wielkopolskę)..

Data: 2009-06-24 14:02:42
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Kimś gryzącym rękę która go karmiła (Wielkopolskę)..

Chcesz powiedziec, ze Wielkopolska pracowala na reszte kraju?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 14:29:35
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
Kimś gryzącym rękę która go karmiła (Wielkopolskę)..

Chcesz powiedziec, ze Wielkopolska pracowala na reszte kraju?

Oczywiście.  Pierwszym krokiem było zrabowanie  broni którą Wielkopolanie zdobyli w powstaniu.

Data: 2009-06-24 14:51:16
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Chcesz powiedziec, ze Wielkopolska pracowala na reszte kraju?

Oczywiście.  Pierwszym krokiem było zrabowanie  broni którą Wielkopolanie zdobyli w powstaniu.

Poza bronia cos jeszcze?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 23:16:57
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
Chcesz powiedziec, ze Wielkopolska pracowala na reszte kraju?

Oczywiście.  Pierwszym krokiem było zrabowanie  broni którą Wielkopolanie zdobyli w powstaniu.

Poza bronia cos jeszcze?

Tak, warszawka "oszwabiała" Wielkopolan na wszystkim.

Data: 2009-06-25 09:54:22
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Tak, warszawka "oszwabiała" Wielkopolan na wszystkim.

To tak z tym ciaglym doplacaniem do Slaska - wiesz o tym na pewno, tylko nie potrafisz podac zadnego konkretu, ktory by uprawdopodobnial twoje tezy?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 14:27:41
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
Tak, warszawka "oszwabiała" Wielkopolan na wszystkim.

To tak z tym ciaglym doplacaniem do Slaska - wiesz o tym na pewno, tylko nie potrafisz podac zadnego konkretu, ktory by uprawdopodobnial twoje tezy?

Nie to że nie potrafię, po prostu nie chę..

Data: 2009-06-25 14:55:57
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
jadrys pisze:
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Nie chcę..

Data: 2009-06-25 15:03:16
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Nie to że nie potrafię, po prostu nie chę..

Bo tych konkretow po prostu nie ma.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 17:59:23
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
Nie to że nie potrafię, po prostu nie chę..

Bo tych konkretow po prostu nie ma.

Niestety dla Ciebie *są*.

Data: 2009-06-26 08:31:01
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Niestety dla Ciebie *są*.

Tylko nie mozesz ich zaprezentowac...
Na tej zasadzie to ja moge twierdzic nawet, ze Jadrys to w realu znany pedofil i onanista, tylko nie chce mi sie szukac faktow, ktore by to potwierdzaly :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-26 12:14:06
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Gdybym ci je zaprezentował to mógłbyś przeżyć szok. A ja jako człek o lewicowych poglądach nie mogę na to pozwolić.. Wogóle zaczynam żałować że poruszyłem ten temat..

Data: 2009-06-29 08:57:14
Autor: Vic
Wstyd i hańba....
jadrys wrote:
Gdybym ci je zaprezentował to mógłbyś przeżyć szok. A ja jako człek o lewicowych poglądach nie mogę na to pozwolić..

Wielkie dzieki za troske o moje zdrowie!

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 12:55:42
Autor: jadrys
Wstyd i hańba....
Vic pisze:
jadrys wrote:
Gdybym ci je zaprezentował to mógłbyś przeżyć szok. A ja jako człek o lewicowych poglądach nie mogę na to pozwolić..

Wielkie dzieki za troske o moje zdrowie!

Drobiazg, nie ma za co..

Wstyd i haba....