Wstyd za Jerzego Buzka

Data: 2010-09-05 11:34:29
Autor: u2
Wstyd za Jerzego Buzka
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/Jest-mi-wstyd-za-Jerzego-Buzka,2,ID414103747,n

"1. Czytam wiadomość z portalu Onet.pl i oczom nie wierzę:
"...W rocznicę tragedii w Biesłanie, w Osetii Północnej, przewodniczący
Parlamentu Europejskiego Jerzy Buzek zapowiedział, że listownie zwróci
się do prezydenta Rosji Dmitrija Miedwiediewa z prośbą o wyjaśnienie
wszystkich okoliczności dramatu z września 2004 roku...."

2. Wyjaśnienie okoliczności dramatu? A jakich to okoliczności, Panie
Przewodniczący?
Przecież władze rosyjskie przeprowadziły śledztwo i wszystkie
okoliczności zostały obiektywnie i rzetelnie wyjaśnione. Szkoła została
zaatakowana, potem odbita, terroryści zginęli, szturm został
przeprowadzony profesjonalnie. Kilkaset dzieci owszem, poległo, ale
szturmujące oddziały OMON nie ponoszą za to żadnej winy. Wszystkiemu
byli winni martwi terroryści.
Co Pan chce wyjaśniać, Panie Buzek?

3. Powiem szczerze - jest mi wstyd za Jerzego Buzka, który długa skrywał
się za maską człowieka sympatycznego i miłego oraz życzliwego wszystkim
narodom, by wreszcie odkryć swoje prawdziwe oblicze, swoje oblicze złe!
I pomyśleć, że otrzymał on mój głos w wyborach na przewodniczącego
Europarlamentu!
Jest mi wstyd za Jerzego Buzka jako Polakowi i jako Europejczykowi.
Trzeba być doprawdy nawiedzonym oszołomem, żeby wątpić w rzetelność
rosyjskiego śledztwa.
Trzeba być niepoprawnym, zaślepionym rusofobem, żeby podejrzewać, iż
władze rosyjskie mogłyby coś ukryć lub zataić w jakimkolwiek śledztwie
przez nie prowadzonym.
Trzeba być chorym z nienawiści, aby doszukiwać się podejrzeń tam, gdzie
władze rosyjskie już wszystko obiektywnie ustaliły.
Trzeba być politykiem i człowiekiem całkowicie nieodpowiedzialnym, aby
bezmyślnymi podejrzeniami niszczyć tę nić porozumienia, jaka pojawiła
się w stosunkach między Rosją i Unią Europejską, a szczególnie między
Rosją i Polską.

4. List do Miedwiediewa.... - a co ma prezydent tego na wskroś
demokratycznego kraju do śledztwa? Przecież wiadomo, że w Rosji śledztwo
prowadzi prokurator i żadna inna władza, nawet najwyższa, do śledztwa
się nie wtrąca. Takie są prawidła demokracji, których Rosja przestrzega
skrupulatnie. Pan tego nie wie, Panie Buzek. Widać nie czyta Pan
polskich gazet co najmniej od kwietnia.

5. Premier Putin i prezydent Miedwiediew serce dla nas otwierają, a
owładnięty nienawiścią Jerzy Buzek niweczy tę otwartość, sącząc jad
bezpodstawnych podejrzeń.
Może Pan jeszcze powie, Panie Przewodniczący Buzek, że to
funkcjonariusze OMON strzelali do dzieci w Biesłanie?
Co jeszcze urodzi się w pańskiej głowie, skażonej jadem rusofobii?
Zaślepiony polski rusofob, zajmujący najwyższe stanowisko w
Europarlamencie, gotów jest podważyć inne rosyjskie śledztwa, na
przykład w sprawie katastrofy Kurska, zamachów w metrze moskiewskim albo
w teatrze na Dubrawce... Zgroza!
Mam nadzieję, że antyrosyjska fobia przewodniczącego Buzka spotka się z
powszechnym potępieniem internautów. Bardzo liczę na Czytelników mojego
bloga, zwłaszcza tych, którzy dotychczas słusznie oburzali się na każdy
głos zwątpienia co do wiarygodności rosyjskiego śledztwa.

6. Jest mi wstyd za Jerzego Buzka. Jest mi doprawdy wstyd do tego
stopnia, że nie wiem jak się w poniedziałek pokażę w Europarlamencie...."

Data: 2010-09-05 03:43:10
Autor: magdaverakosiorek
Wstyd za Jerzego Buzka
On Sep 5, 4:34 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ja z Zośką też się wstydzimy.
Kto się wstydzi niech się wpisze.
magdavera

Data: 2010-09-05 13:52:43
Autor: Jarek od kżyża
Wstyd za Jerzego Buzka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

 Jest mi wstyd za Jerzego Buzka. Jest mi doprawdy wstyd do tego
stopnia, że nie wiem jak się w poniedziałek pokażę w Europarlamencie.

Nie rób sztucznych problemów, posprzątasz jak wszyscy wyjdą.

Przemysław Warzywny

--

"Tadeusz Mazowiecki dodaje, że to, co robi Jarosław Kaczyński, wynika z tego, że jest "przeżarty dążeniem do władzy". Przypomina mu pod tym względem wielmoży z czasów I Rzeczpospolitej."

Data: 2010-09-05 14:17:18
Autor: Panslavista
Wstyd za Jerzego Buzka

"Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i600ad$fks$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jasne, tyle tam GWna i GWniarzy, smród JEWropejski.

Wstyd za Jerzego Buzka