Wstyd za Jerzego Buzka

Data: 2010-09-05 13:52:43
Autor: Jarek od kżyża
Wstyd za Jerzego Buzka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

 Jest mi wstyd za Jerzego Buzka. Jest mi doprawdy wstyd do tego
stopnia, że nie wiem jak się w poniedziałek pokażę w Europarlamencie.

Nie rób sztucznych problemów, posprzątasz jak wszyscy wyjdą.

Przemysław Warzywny

--

"Tadeusz Mazowiecki dodaje, że to, co robi Jarosław Kaczyński, wynika z tego, że jest "przeżarty dążeniem do władzy". Przypomina mu pod tym względem wielmoży z czasów I Rzeczpospolitej."

Data: 2010-09-05 14:17:18
Autor: Panslavista
Wstyd za Jerzego Buzka

"Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i600ad$fks$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jasne, tyle tam GWna i GWniarzy, smród JEWropejski.

Wstyd za Jerzego Buzka