Wstydliwy problem

Data: 2013-02-13 21:14:47
Autor: Grzybol
Wstydliwy problem
Użytkownik "marcin" <marcin@cb750.cba.pl> napisał w wiadomo¶ci
Czy tylko ja nie potrafię postawić samodzielnie motura na centralkę? S±
na to jakie¶ patenty?? Dzisiaj nikogo do pomocy i jedyny efekt
półgodzinnej szarpaniny to ręce dłuższe o parę cm i kilka razy o mało co
nie wywalony motocykl.

Wstydliwy problem to jest jak nie staje. W sumie jak nie umiesz postawic, to jest ten problem.

--
Grzybol

Data: 2013-02-13 22:19:28
Autor: marcin
Wstydliwy problem
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kfgslv$1t1$1mx1.internetia.pl...
Wstydliwy problem to jest jak nie staje. W sumie jak nie umiesz postawic, to
jest ten problem.

Wiedz±c już co nieco jak to powinno wygl±dać mam niezły ubaw z tego co wyprawiałem. Ale na wstyd chyba już za stary jestem bo jednak nic takiego nie czuję ;)
--
pzdr,
marcin

Data: 2013-02-14 09:24:14
Autor: Grzybol
Wstydliwy problem
[...]

Błyskotliwy chłopak z Ciebie...

--
Grzybol

Data: 2013-02-14 10:12:55
Autor: marcin
Wstydliwy problem
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kfi7do$foc$1mx1.internetia.pl...
Błyskotliwy chłopak z Ciebie...

Wobec Ciebie trudno nie wypa¶ć blado w tej dziedzinie...
--
pzdr,
marcin

Data: 2013-02-14 20:59:39
Autor: twardziejszy
Wstydliwy problem
On 14.02.2013 10:12, marcin wrote:
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:kfi7do$foc$1mx1.internetia.pl...
Błyskotliwy chłopak z Ciebie...

Wobec Ciebie trudno nie wypaść blado w tej dziedzinie...

Marcin, ciężko jest pomóc tak "w ciemno".
Moja propozycja : wrzuć na youtube film jak stawiasz moto na centralkę, a my powiemy Ci co robisz źle, gdzie należałoby jeszcze popracować nad techniką.

--
siła!
twardziejszy

Data: 2013-02-14 21:36:15
Autor: marcin
Wstydliwy problem
Użytkownik "twardziejszy" <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości news:511d421a$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
Marcin, ciężko jest pomóc tak "w ciemno".
Moja propozycja : wrzuć na youtube film jak stawiasz moto na centralkę,
a my powiemy Ci co robisz źle, gdzie należałoby jeszcze popracować nad
technikÄ….

:) Tak, to by był hit.
--
pzdr,