Wstydliwy sprzedaje garaż ;)

Data: 2011-04-18 11:03:37
Autor: Lisciasty
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
Zawsze rechotałem z ogłoszeń gdzie ludzie pracowicie bazgrają po
tablicy rejestracyjnej, ale ten kolo poszedł dalej :

http://wroclaw.olx.pl/garaz-wroclaw-trzebnicka-16-94-sprzedam-pilne-iid-86368737#pics

Pzdr.
L.

Data: 2011-04-18 20:11:21
Autor: zinek
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:4b055f94-ad99-44c4-b531-753c2b664edbu15g2000vby.googlegroups.com...
Zawsze rechotałem z ogłoszeń gdzie ludzie pracowicie bazgrają po
tablicy rejestracyjnej, ale ten kolo poszedł dalej :

http://wroclaw.olx.pl/garaz-wroclaw-trzebnicka-16-94-sprzedam-pilne-iid-86368737#pics

chujnia - kanalu nie ma - to co to za garaz :)

Data: 2011-04-18 21:15:58
Autor: Kuba \(aka cita\)
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)

[...]

najlepsze jest to, ze jak zapytasz po co zasłania tablice rej. to nie bardzo logicznie potrafią odpowiedziec

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-18 21:58:12
Autor: Tomasz Pyra
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)

[...]

Zapytałem o to jednego takiego, który pracowicie zamalował tablice w autach rajdowych które fotografował na rajdzie.

Powiedział że robi tak, bo wymaga tego prawo i wszyscy tak robią, więc on też.
Nie dał się przekonać że prawo tego nie zabrania, chciał dowodu w postaci ustawy w której będzie napisane że tablic nie trzeba zamalowywać.
Nie ciągnąłem tematu dalej :)

Data: 2011-04-18 21:19:05
Autor: Massai
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
Tomasz Pyra wrote:

> [...]

chciał dowodu w postaci ustawy w której będzie napisane że tablic nie
trzeba zamalowywać.  Nie ciągnąłem tematu dalej :)

Akurat w rajdach, szczególnie amatorskich - zamalowywanie tablic na
fotografiach ma dla właścicieli spore znaczenie.
Takoż podawanie tylko imienia i inicjału przy ogłaszaniu wyników.

Zanjomy mi opowiadał że się kiedyś agent ubezpieczeniowy przy odmowie
wypłaty z AC podpierał wydrukami z jego strony internetowej.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-18 21:44:27
Autor: masti
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
Dnia pięknego Mon, 18 Apr 2011 21:19:05 +0000 osobnik zwany Massai
wystukał:

Tomasz Pyra wrote:

> [...]

autach rajdowych które fotografował na rajdzie.

Powiedział że robi tak, bo wymaga tego prawo i wszyscy tak robią, więc
on teĹź.  Nie dał się przekonać Ĺźe prawo tego nie zabrania, chciał
dowodu w postaci ustawy w której będzie napisane że tablic nie trzeba
zamalowywać.  Nie ciągnąłem tematu dalej :)

Akurat w rajdach, szczegĂłlnie amatorskich - zamalowywanie tablic na
[...]

a dlaczego robiący zdjęcia ma pomagać w oszustwie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-04-19 00:27:51
Autor: Massai
Wstydliwy sprzedaje gara ;)
masti wrote:

a dlaczego robiący zdjęcia ma pomagać w oszustwie?

Tym niemniej fotografowany ma prawo sobie nie życzyć publikacji
zdjęć.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-19 03:04:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wstydliwy sprzedaje gara ;)

"Massai" ioiku7$oj7$1@news.onet.pl

Tym niemniej fotografowany ma prawo sobie nie życzyć publikacji zdjęć.

Swoich -- tak. Ale swego samochodu -- raczej nie. :)

A nawet jeśli sam na zdjęciu jest dobrze widoczny -- nie
może protestować, o ile nie stanowi motywu wiodącego tego
zdjęcia. A nawet czasami może być tym motywem wiodącym, ale
nie może protestować -- będąc osobą publiczną (na przykład
burmistrzem) w czasie (czyli na fotce) pełnienia swych
publicznych obowiązków.

Sport?... Fotki sportowców wolno umieszczać tak, jak fotki osób publicznych.
Możesz fotografować kogo chcesz, o ile masz prawo do przebywania tam, gdzie
przebywasz. I takie fotki możesz umieszczać gdzie chcesz, o ile nie
przedstawiasz prywatnej osoby jako motywu wiodącego fotki. :)

 -- Jeśli fotografujesz latarnię morską, nie musisz zamazywać ludzi
    stojących w jej pobliżu, ale stanowiących nieważny element zdjęcia,
    jeśli chcesz publikować tę fotkę.

 -- Nie musisz prosić o pozwolenie ani na fotografowanie, ani na
    publikowanie burmistrza czy sportowca występującego na zdjęciu
    w swojej roli -- roli burmistrza czy sportowca. Takoż z artystami
    i innymi publicznymi osobami. :)

Właściciel terenu może zabronić Ci fotografowania na swoim terenie.
(na przykład ja mogę -- w swoim domu) Ale z publicznego miejsca możesz
robić fotki. :)

Inna sprawa, że fotografowany może dać Ci (za przeproszeniem) po ryju,
nie mając tego prawa, i nie na wiele zda się Twój adwokat... ;) Raczej
przyda się wówczas dentysta...

Co gorsza -- fotografowana osoba może oskarżyć Cię o wyłudzanie szmalu!

-=-

Ogólnie -- raczej należy omijać tych, którzy nie zlecają fotografowania.
(czyli -- nie płacą za fotografowanie)

Data: 2011-04-18 22:49:04
Autor: Kamil
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
On 18/04/2011 22:19, Massai wrote:
Tomasz Pyra wrote:

[...]

Jeśli rozpieprzył się na drzewie podczas rajdu to OK, ale odmowa wypłaty odszkodowania za skrawdzione auto dlatego, że w maju 2001 brał udział w KJSie raczej nie przejdzie..

Kamil

Data: 2011-04-19 00:31:01
Autor: Massai
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
Kamil wrote:

Jeśli rozpieprzył się na drzewie podczas rajdu to OK, ale odmowa
wypłaty odszkodowania za skrawdzione auto dlatego, że w maju 2001
brał udział w KJSie raczej nie przejdzie..

Eee tam, wystarczy że w umowie AC nie było fiszki "pojazd jest
wykorzystywany w sporcie samochodowym" i TU się próbuje uznać
nieważność polisy.

No i pytanie czy amatorska impreza to od razu sport samochodowy...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-19 13:21:40
Autor: J.F.
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w
[...]

A byla klasyfikacja koncowa i nazywala sie rajd ?

O nie, przepraszam - udzial "w sporcie samochodowym" to niekoniecznie rajd.

J.

Data: 2011-05-07 18:36:16
Autor: Bydlę
Wstydliwy sprzedaje garaĹź ;)
On 2011-04-19 02:31:01 +0200, "Massai" <tsender@wp.pl> said:

No i pytanie czy amatorska impreza to od razu sport samochodowy...

Tak, impreza sportowa to uprawianie sportu.
To, czy dostajesz za to pieniądze nie ma żadnego znaczenia.

--
Bydlę

Data: 2011-04-18 22:07:51
Autor: marjan
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
W dniu 2011-04-18 21:58, Tomasz Pyra pisze:

[...]

http://www.autoklub.pl/gallery/list/

Faktyczne, wszyscy tak robią ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-04-19 14:03:22
Autor: Yogi\(n\)
Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:4b055f94-ad99-44c4-b531-753c2b664edbu15g2000vby.googlegroups.com...
Kolo najwyraźniej nie chce, żeby żona wiedziała, że sprzedaje garaż.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-05-07 18:37:52
Autor: Bydlę
On 2011-04-18 20:03:37 +0200, Lisciasty <lisciasty@post.pl> said:

Zawsze rechotałem z ogłoszeń gdzie ludzie pracowicie bazgrają po
tablicy rejestracyjnej,

Bo to idioci albo oszuści.

 ale ten kolo poszedł dalej :

http://wroclaw.olx.pl/garaz-wroclaw-trzebnicka-16-94-sprzedam-pilne-iid-863
68737#pics

Widocznie nie miał zgody uwiecznionego faceta na opublikowanie tego zdjęcia.
Cóż w tym dziwnego?

--
Bydlę

Wstydliwy sprzedaje garaż ;)