Wstydzą się czy co?

Data: 2013-11-07 15:52:07
Autor: stchebel
Wstydzą się czy co?
Kiedy ktoś z Was widział na ulicy faceta w czarnej kiecy? Ja ostatnio widziałem chyba jeszcze za komuny. Zabrakło ich, czy ki pieron?

Data: 2013-11-08 01:41:56
Autor: Towarzysz Gnój
Wstydzą się czy co?

Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:47783683-e821-4757-9401-e17461500147googlegroups.com...
Kiedy ktoś z Was widział na ulicy faceta w czarnej kiecy? Ja ostatnio widziałem chyba jeszcze za komuny. Zabrakło ich, czy ki pieron?

Nu... czarny zrobił swoje, czarny może odejść..
Buuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-08 10:38:34
Autor: Trybun
Wstydzą się czy co?
W dniu 2013-11-08 00:52, stchebel@gmail.com pisze:
Kiedy ktoś z Was widział na ulicy faceta w czarnej kiecy? Ja ostatnio widziałem chyba jeszcze za komuny. Zabrakło ich, czy ki pieron?

Efekt nagonki wiadomych sił... Różni heble gotowi są ukamienować na podstawie oskarżających wieści z mediów.

Data: 2013-11-08 21:54:24
Autor: Towarzysz Gnój
Wstydzą się czy co?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
widziałem chyba jeszcze za komuny. Zabrakło ich, czy ki pieron?

| Efekt nagonki wiadomych sił...

A moglibyście towarzyszu Trybum wyrazić się jaśniej, jakie to konkretnie siły
macie na myśli (i skąd wam o tym wiadomo?)

 - kolektyw

Wstydzą się czy co?