Wstydzę się być Polakiem

Data: 2010-11-10 10:18:27
Autor: flying.robak
Wstydzę się być Polakiem
Za 11 dni "wybory" samorządowe. Dziś w telewizji wojna domowa.
Prezydent wręczył Order Orła Białego, Adamowi Michnikowi, bratu
ostatniego żyjącego stalinowskiego sędziego wojskowego Stefana
Michnika. Synowi komunistycznego działacza Komunistycznej Partii
Polski, Ozjasza Szechtera. Redaktorowi naczelnemu "Gazety Wyborczej",
nie przypadkiem określanej mianem "Wybiórczej", która miała
reprezentować solidarnościową opozycję. Rola jego w kreowaniu
rzeczywistości jest bardzo czytelna. Obawiam się, że daleka od
patriotycznej. To PO, wcześniej UW.
Dziś jednocześnie przeniesiono "krzyż smoleński" z Pałacu
Prezydenckiego do kościoła św. Anny. Postawili go tam wcześniej
samowolnie harcerze, a konserwatyści z PiS podgrzewali atmosferę i
podpuszczali fanatyków religijnych do usankcjonowania tego i do
wykorzystywania jedynie słusznej religii w walce politycznej. Jestem
patriotą i jeszcze większym katolikiem. Jestem jednak człowiekiem,
który nie życzy sobie wojenek na górze, które przenoszą się na dół i
skłócają naród. Jestem przeciwny manipulacji i obłudzie. Jestem
przeciwny importowaniu arabów, ale i państwu wyznaniowemu. To PiS,
wcześniej AWS.
Nie ma wolności, demokracji i państwa prawa. Każdy kto dojdzie do
władzy, to zawłaszcza dla siebie media i wymiar sprawiedliwości.
Ludzkie umysły. To są najlepsze armaty.
socjolog

Data: 2010-11-10 19:35:24
Autor: japawel
Wstydzê siê byæ Polakiem
Michnik gdyby miał choć za grosz honoru to by odmówił przyjęcia orderu. Ale on z honorem nie ma wiele wspólnego. Dlatego tez gdy już pójdzie do piachu jego grób stanie się największym szczalnikiem w okolicy bo każdy z przyjemnością się odleje na niego odleje. Ja także.

Data: 2010-11-10 20:04:50
Autor:
Wstydzê siê byæ Polakiem
On Wed, 10 Nov 2010 19:35:24 +0100, japawel@onet.pl wrote:

[...]

 o michniku mam negatywne zdanie. facet sie zeszmacil juz dawno temu
 kumplujac z urbanem. widzialem go wsiadajacego do samochodu urbana  na centralnym. obrzydzenie.

Data: 2010-11-10 21:07:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzê siê byæ Polakiem

Użytkownik ""<heRsk>"" <okrutne.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ovqld61rh2a36qm70171s91k4ft0tup97n4ax.com...
[...]

Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.
I ma bardzo równo poukładane pod czachą.

Data: 2010-11-11 02:10:22
Autor: Jaksa
Wstydzê siê byæ Polakiem
On Wed, 10 Nov 2010 21:07:37 +0100, Bogdan Idzikowski  <bogdanid@sz.home.pl> wrote:

UĹźytkownik ""<heRsk>"" <okrutne.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości  news:ovqld61rh2a36qm70171s91k4ft0tup97n4ax.com...
On Wed, 10 Nov 2010 19:35:24 +0100, japawel@onet.pl wrote:

Michnik gdyby miał choć za grosz honoru to by odmówił przyjęcia orderu.
Ale on z honorem nie ma wiele wspĂłlnego. Dlatego tez gdy juĹź pĂłjdzie  do piachu
jego grĂłb stanie się największym szczalnikiem w okolicy bo kaĹźdy z  przyjemnością
[...]

Powinniscie obaj wisiec na jednej galezi.

Jaksa

Data: 2010-11-11 09:54:46
Autor: dK
Wstydzê siê byæ Polakiem

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

============================
Wezwanie do zabĂłjstwa?????

dK

Data: 2010-11-11 10:47:22
Autor:
Wstydzê siê byæ Polakiem

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
> Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.
> I ma bardzo równo poukładane pod czachą.

Powinniscie obaj wisiec na jednej galezi.

============================
Wezwanie do zabójstwa?????

dK

 to jaksa jeszcze nie pudluje razem z awe?

Data: 2010-11-11 10:47:22
Autor:
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.
I ma bardzo równo poukładane pod czachą.

 to, ze jest zwykla glista. mowie o morale.
 zaradnosci mozna mu tylko pozazdroscic.

Data: 2010-11-11 10:57:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzê siê byæ Polakiem

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.
I ma bardzo równo poukładane pod czachą.

to, ze jest zwykla glista. mowie o morale.

Moralnością to on się nie wyróżnia spośród innych. Pozytywną cechą jest to, że on swej niemoralności nie ukrywa jak inni.

Data: 2010-11-11 11:56:14
Autor:
Wstydzê siê byæ Polakiem
On Thu, 11 Nov 2010 10:57:40 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Moralnością to on się nie wyróżnia spośród innych. Pozytywną cechą jest to, że on swej niemoralności nie ukrywa jak inni.

 to swego rodzaju masochim wzbudzajacy obrzydzenie.

Data: 2010-11-11 12:24:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzê siê byæ Polakiem

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Pozytywną cechą jest to,
że on swej niemoralności nie ukrywa jak inni.

to swego rodzaju masochim wzbudzajacy obrzydzenie.

Jasne! Ty wolisz zakłamanych świętoszków i ich masz. W nadmiarze!

Data: 2010-11-11 12:40:50
Autor: u2
Wstydzê siê byæ Polakiem
W dniu 2010-11-11 12:24, Bogdan I. pisze:
to swego rodzaju masochim wzbudzajacy obrzydzenie.

Jasne! Ty wolisz zakłamanych świętoszków i ich masz. W nadmiarze!

Czego chcesz ty esbecki agencie od Pana Gowina ?

Data: 2010-11-11 11:48:21
Autor: jadrys
Wstydzê siê byæ Polakiem
<bogdanid@sz.home.pl>  wrote:

[...]

"Glista"?? Bo płaci uczciwie podatki, bo zrezygnował z wcale nie małej należnej mu emerytury ZUS-owskiej? O jakie morale ci chodzi? Te które nie pozwalają mu milczeć w sprawach nadużyć ludzi Kościoła?

Data: 2010-11-11 12:18:54
Autor:
Wstydzê siê byæ Polakiem
On Thu, 11 Nov 2010 11:48:21 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

"Glista"?? Bo płaci uczciwie podatki, bo zrezygnował z wcale nie małej należnej mu emerytury ZUS-owskiej? O jakie morale ci chodzi? Te które nie pozwalają mu milczeć w sprawach nadużyć ludzi Kościoła?

 w d mam jego opinie wobec KK. chodzi mi o osobe jako czlowieka.
 tak sie skalda, ze jego byla(?) zona pochodzi z tych okolic
 i wiem to o czym "warszawka"  nawet nie slyszala.

Data: 2010-11-11 20:46:19
Autor: jadrys
Wstydzê siê byæ Polakiem
W dniu 2010-11-11 12:18, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

naleĹźnej mu emerytury ZUS-owskiej? O jakie morale ci chodzi? Te ktĂłre
[...]

Ojejku, to ma być zarzut - jego życie prywatne? Niemoralnie się prowadzi?

Data: 2010-11-10 21:07:58
Autor: jadrys
Wstydzê siê byæ Polakiem
W dniu 2010-11-10 19:35, japawel@onet.pl pisze:
[...]

Konkretnie, co mu zarzucasz, poza "grzechami" (które są czymś dla ciebie nagannym np. przynależność do KPP) przodków i rodziny że odmawiasz mu miana honorowego człowieka?

Data: 2010-11-11 09:58:34
Autor: dK
Wstydzê siê byæ Polakiem

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ibeud2$906$1news.onet.pl...
[...]

Mają do zarzucenia głównie to, że jako jedno z najsilniejszych centr medialnych nie stoi po ich stronie.
A ze akurat to jest trudne do usankcjonowania, bo MA PRAWO miećpoglądy polityczne. To w osobach pana profesora Trznadla wytykają mu że miał ojca z brzydkim życiorysem.  Taka jest "kultura" narodowców.

dK

Data: 2010-11-11 09:53:58
Autor: dK
Wstydzê siê byæ Polakiem

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.0000047b.4cdae5ecnewsgate.onet.pl...
[...]

Jak każdy tchórzliwy narodowiec. Was zawsze stać tylko na pokazywanie jak byście co zrobili i co inni powinni, ale jak przychodzi do rzeczy to szukacie miejsca pod mamusiną spódniczką.

dK

Data: 2010-11-11 12:24:40
Autor: cirrus
Wstydzê siê byæ Polakiem
[...]

Jak kazdy kretyn, np ten co zniszczył eksponat na Pawiaku.

--
stevep

Data: 2010-11-10 19:35:29
Autor: abc
Wstydzę się być Polakiem
A tymczasem zadłużenie przybiera gigantyczne rozmiary:
http://forsal.pl/artykuly/444410,dlug_polski_wzrosl_o_57_mld_zl_w_pierwszej_polowie_2010_roku.html

Data: 2010-11-10 19:54:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzę się być Polakiem

Użytkownik "flying.robak" <memelo@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4b3f3eac-8df3-4c92-85c1-54a7a75cc198v23g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

- "Pan, Twój Bóg, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia" (Wj 20,5).

- "Pan [.] zsyła kary za niegodziwość ojców na synów i wnuków aż do trzeciego i czwartego pokolenia (Wj 34,7).

- "Pan karze grzechy ojców na synach do trzeciego, a nawet czwartego pokolenia" (Lb 14,18).

- "Jestem Bóg karzący nieprawość ojców na synach w trzecim i czwartym pokoleniu" (Pwt 5,9).

Data: 2010-11-11 16:18:18
Autor: Dirko
Wstydzę się być Polakiem
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cdaea71$1news.home.net.pl...

[...]