Wstydzę się być Polakiem

Data: 2010-11-10 19:54:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzę się być Polakiem

Użytkownik "flying.robak" <memelo@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4b3f3eac-8df3-4c92-85c1-54a7a75cc198v23g2000vbi.googlegroups.com...
Za 11 dni "wybory" samorządowe. Dziś w telewizji wojna domowa.
Prezydent wręczył Order Orła Białego, Adamowi Michnikowi, bratu
ostatniego żyjącego stalinowskiego sędziego wojskowego Stefana
Michnika. Synowi komunistycznego działacza Komunistycznej Partii
Polski, Ozjasza Szechtera.

- "Pan, Twój Bóg, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia" (Wj 20,5).

- "Pan [.] zsyła kary za niegodziwość ojców na synów i wnuków aż do trzeciego i czwartego pokolenia (Wj 34,7).

- "Pan karze grzechy ojców na synach do trzeciego, a nawet czwartego pokolenia" (Lb 14,18).

- "Jestem Bóg karzący nieprawość ojców na synach w trzecim i czwartym pokoleniu" (Pwt 5,9).

Data: 2010-11-11 16:18:18
Autor: Dirko
Wstydzę się być Polakiem
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cdaea71$1news.home.net.pl...

[...]