Wstydzę się za Polskę...

Data: 2011-10-06 22:49:10
Autor: boukun
Wstydzę się za Polskę...
Naprawdę, w dzisiejszych dniach się bardzo wstydzę, że mamy tak ochydne życie polityczne i takie skurwione media...

boukun

Data: 2011-10-06 23:11:30
Autor: Ikselka
Wstydzę się za Polskę...
Dnia Thu, 6 Oct 2011 22:49:10 +0200, boukun napisał(a):

Naprawdę, w dzisiejszych dniach się bardzo wstydzę, że mamy tak ochydne życie polityczne i takie skurwione media...

boukun

Nie tylko Ty. Ja się wstydzę już dawno, a od 10 kwietnia 2010 to już w
czambuł...
--
XL

Data: 2011-10-06 23:52:10
Autor: boukun
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12lk2p7djsf7v.jo5hdrlglaor$.dlg40tude.net...
[...]

Bądźmy sprawiedliwi. 10 kwietnia 2010 idzie najbardziej na rachunek Lecha Kaczyńskiego...

boukun

Data: 2011-10-07 00:01:47
Autor: Ikselka
Wstydzę się za Polskę...
Dnia Thu, 6 Oct 2011 23:52:10 +0200, boukun napisał(a):

10 kwietnia 2010 idzie najbardziej na rachunek Lecha Kaczyńskiego

Niekoniecznie. Ale ja mówię o okresie OD 10 kwietnia.
--
Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

Data: 2011-10-07 00:09:29
Autor: boukun
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ej2p6nksdpk.17859ky5hgszi.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 6 Oct 2011 23:52:10 +0200, boukun napisał(a):

10 kwietnia 2010 idzie najbardziej na rachunek Lecha
Kaczyńskiego

Niekoniecznie. Ale ja mówię o okresie OD 10 kwietnia.

Hucpa od 10 kwietnia też idzie na konto PiS. To było nie do wytrzymania z tym Smoleńskiem. Trzeba było to szybko strawić...

boukun

Data: 2011-10-07 00:17:36
Autor: A. Filip
boukun: Wstydzę się
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
Naprawdę, w dzisiejszych dniach się bardzo wstydzę, że mamy tak
ochydne Ĺźycie polityczne i takie skurwione media...

boukun

Zapomniałeś klasycznego "GW zagajenia":
Ja jako polak/polka  ...

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Łatwiej wojnę zacząć niż ją skończyć.

Data: 2011-10-07 07:49:24
Autor: jadrys
Wstydzę się za Polskę...
W dniu 2011-10-06 22:49, boukun pisze:
Naprawdę, w dzisiejszych dniach się bardzo wstydzę, że mamy tak ochydne życie polityczne i takie skurwione media...

boukun

Zwłaszcza polityka służalcza zagraniczna nie jest powodem do chwały dla przeciętnego Polaka. Kiedyś Polak w świecie to był gość, a dzisiaj jest postrzegany jako pachołek imperialistów. I to w ich interesie narobiliśmy sobie w świecie całą masę wrogów...

Data: 2011-10-07 08:01:55
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...
Dnia 07-10-2011 o 07:49:24 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Następny kretyn.

--
stevep

Data: 2011-10-07 08:19:36
Autor: A. Filip
Wstydzę się
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

dzisiaj jest  postrzegany jako pachołek imperialistĂłw. I to w ich
interesie  narobiliśmy sobie w świecie całą masę wrogĂłw...

Następny kretyn.

A ktoś ci przyznał monopol? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie z obawy przed karą, lecz z poczucia obowiązku,

Data: 2011-10-07 08:31:45
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...
Dnia 07-10-2011 o 08:19:36 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Twojego monopolu na kretyństwo nic nie jest w stanie naruszyć. :D

--
stevep

Data: 2011-10-07 09:39:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6m3s9$93o$1news.onet.pl...
[...]

Podaj przykłady traktowania Polaków kiedyś jako "gość".

Data: 2011-10-07 11:54:44
Autor: jadrys
Wstydzę się za Polskę...

[...]

Choćby w bratniej Jugosławii. O krajach Arabskich nie wspomnę.

Data: 2011-10-07 13:10:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6mi8i$ck9$1news.onet.pl...

[...]

Opisz traktowanie Polaków jako "gości" w Jugosławii. Nigdy tam nie byłem.
W dodatku Jugosławia, w owych czasach, które tak ukochałeś nie była "światem". Jeszcze jeden kraj demoludów.

Data: 2011-10-08 13:01:47
Autor: jadrys
Wstydzę się za Polskę...

[...]

Najlepiej gdybyś obejrzał kiedy pierwszą komedię "Jak wywołałem druga wojnę światowa". Przywitanie głównego bohatera tego film,u przez Jugosłowian jak najbardziej odpowiadało rzeczywistości. Kiedyś, Polak owinięty flagą mógłby spacerować po ulicach Belgradu i spotkały by go przede wszystkim wyrazy sympatii. I nie jest to tak że jest to jakiś pokojowo nastawiony naród. Każdy młody Jugosłowianin nosi nóż w kieszeni i nie służy on mu bynajmniej do otwieranie puszek z rybami... a wracając do sprawy - Na obecna chwilę nie polecałbym paradowania z Polską flagą po ulicach serbskich miast.

Data: 2011-10-08 14:27:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6pai0$krv$1news.onet.pl...

[...]

Żaden argument. Gdybyś powołał się na film dokumentalny - rozważyłbym za i przeciw.
Powoływanie się na fikcję - bzdura.
Abstrahując od Jugosławii, powołując się na ten film, chcesz mnie przekonać, że to Franek Dolas wywołał drugą wojnę światową. Przekomiczne!

Data: 2011-10-08 17:15:03
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...
Dnia 08-10-2011 o 14:27:18 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Poziom Jadrysa pozwala w to wierzyć.

--
stevep

Data: 2011-10-08 18:27:43
Autor: jadrys
Wstydzę się za Polskę...

[...]

To tylko najlepiej zobrazowany przykład a nie argument. I faktycznie taki był rzeczywisty stosunek Jugosłowian do nas.
I proszę na temat, nie rozmawiamy o tej komedii tylko o stosunku Jugosłowian do Polaków.

Data: 2011-10-08 22:05:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ptkv$hjd$1news.onet.pl...
[...]

To ty zacząłeś. Możemy skończyć, bo mnie to już nudzi.

Data: 2011-10-09 05:10:14
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...
Dnia 08-10-2011 o 18:27:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A jaki to stosunek, mieli nas w dupie?

--
stevep

Data: 2011-10-07 08:01:30
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...
Dnia 06-10-2011 o 22:49:10 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Naprawdę, w dzisiejszych dniach się bardzo wstydzę, że mamy tak ochydne  życie polityczne i takie skurwione media...

boukun
Wstydź się , ze jesteś kretynem.

--
stevep

Data: 2011-10-07 08:20:14
Autor: A. Filip
Wstydzę się
[...]

Dasz osobisty przykład jak to robić? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Na wojnie walczący i niewinni cierpią tak samo.

Data: 2011-10-07 08:32:15
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...
Dnia 07-10-2011 o 08:20:14 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Zrób to za mnie jako kretyn.

--
stevep

Data: 2011-10-07 08:36:45
Autor: boukun
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2ywcs15v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Steve, nie powiesz chyba, że nie wstydzisz się za Lisa, Gugałę i innych Żydów oraz za mędrców syjonu z polskiego MSZ-u?

boukun

Data: 2011-10-07 13:32:04
Autor: Krzysiek
Wstydzę się za Polskę...
Hallo,

"boukun"  schrieb im Newsbeitrag news:j6m6o5$tr$1mx1.internetia.pl...

[...]

a dlaczego mialby sie wstydzic za Zydow??
Ma pecha, ze musi sie uzerac z Polakami i tyle.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-07 15:26:28
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...
Dnia 07-10-2011 o 08:36:45 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Wstydzę się za kretynów jak ty.

--
stevep

Data: 2011-10-07 11:37:42
Autor: MH
Wstydzę się za Polskę...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Naprawdę, w dzisiejszych dniach się bardzo wstydzę, że mamy tak ochydne życie polityczne i takie skurwione media...

boukun
===========================

Buahaha....  A myślisz , że gdziekolwiek indziej jest inaczej/lepiej ??
I czy sądzisz , że zagranicą przeciętnego Schmidt'a/Smith'a w ogóle to
obchodzi co się u nas dzieje??  Mają dość własnych problemów...

MH

Data: 2011-10-07 21:13:17
Autor: boukun
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6moa6$gb7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale ja tu żyję i to co PO ostatnio robi i jej żydomedia jest odrażające...

boukun

Data: 2011-10-08 08:08:52
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...

==========================>>
[...]

To spierdalaj.
--
stevep

Data: 2011-10-08 12:37:07
Autor: boukun
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v20rc2x7v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Chcielibyście..., to wy musicie spierdalać, żeby ludziom się żyło lepiej...

boukun

Data: 2011-10-08 09:39:04
Autor: Antenka
Wstydzę się za Polskę...
On 6 Paź, 22:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Naprawdę, w dzisiejszych dniach się bardzo wstydzę, że mamy tak ochydne życie
polityczne i takie skurwione media...

boukun

Ohydne boukun, ohydne - bez złośliwości. Masz rację ohydne do
kwadratu, ohydne :-((. A popatrz jaki mamy ohydny rząd...bleee :- //

Antenka

Wstydzę się za Polskę...