Wstydzę się za Polskę...

Data: 2011-10-07 11:37:42
Autor: MH
Wstydzę się za Polskę...
Naprawdę, w dzisiejszych dniach się bardzo wstydzę, że mamy tak ochydne życie polityczne i takie skurwione media...

boukun
===========================

Buahaha....  A myślisz , że gdziekolwiek indziej jest inaczej/lepiej ??
I czy sądzisz , że zagranicą przeciętnego Schmidt'a/Smith'a w ogóle to
obchodzi co się u nas dzieje??  Mają dość własnych problemów...

MH

Data: 2011-10-07 21:13:17
Autor: boukun
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6moa6$gb7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale ja tu żyję i to co PO ostatnio robi i jej żydomedia jest odrażające...

boukun

Data: 2011-10-08 08:08:52
Autor: stevep
Wstydzę się za Polskę...

==========================>>
[...]

To spierdalaj.
--
stevep

Data: 2011-10-08 12:37:07
Autor: boukun
Wstydzę się za Polskę...

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v20rc2x7v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Chcielibyście..., to wy musicie spierdalać, żeby ludziom się żyło lepiej...

boukun

Wstydzę się za Polskę...