Wsuwanie/wysuwanie CD

Data: 2012-03-02 08:21:34
Autor: Andrzej S
Wsuwanie/wysuwanie CD
Dzien dobry,

Czy w Win7 jest do ustawienia jakis mechanizm informowania
o ruchach szufladki? Musze cos ustawić?

Aplikacja nagrywajaca plyty (CD Burner) po nagraniu otwierala
szufladke i gdy po zmianie plyty paluchem wepchnalem ja spowrotem,
wznawiala nagranie kolejnego egzemplarza.

Niestety, w Win7 trzeba dodatkowo kliknac w cos w tej samej aplikacji,
by nagrywanie sie rozpoczelo. Mimo ze aplikacja mĂłwi: "Zmien plyte,
nagrywanie rozpocznie sie automatycznie", to jednak nie widzi ruchu
szufladki. Podobnie samo klikniecie nie powoduje zamkniecia szufladki.

Czyli aby rozpoczac kalejna CD , trzeba zrobic 2 rzeczy, a chcialbym
jedna (dosc wazne przy 100 szt). Szukac innej aplikacji, czy jest cos
tajnego w hardwerze, czego nie bylo w XP?

pozdr serd
--
A S

Data: 2012-03-02 08:33:00
Autor: RadoslawF
Wsuwanie/wysuwanie CD
Dnia 2012-03-02 08:21, Użytkownik Andrzej S napisał:

Czy w Win7 jest do ustawienia jakis mechanizm informowania
o ruchach szufladki? Musze cos ustawić?

Dlaczego nie zadasz tego pytania na grupie poświęconej temu
systemowi operacyjnemu lub programowi który ci tę tackę
ma wysuwać ?

Pozdrawiam

Data: 2012-03-04 11:32:26
Autor: Andrzej S
Wsuwanie/wysuwanie CD
W dniu 2012-03-02 08:33, RadoslawF pisze:

[...]

Kolego, zaczalem od tej grupy, bo tacka to sprzet.
Ustawienia w programie mnie nie interesuja, zreszta ich nie ma.

pozdro
--
A S

Data: 2012-03-04 14:35:12
Autor: RadoslawF
Wsuwanie/wysuwanie CD
Dnia 2012-03-04 11:32, Użytkownik Andrzej S napisał:

[...]

Ale pytanie brzmiały czy "w Win7 jest do ustawienia" czyli nie
pytasz kłamczuszku o sprzęt tylko o ustawienia w używanym
systemie operacyjnym. Sio na odpowiednią grupę.

Pozdrawiam

Data: 2012-03-04 12:48:29
Autor: qwerty
Wsuwanie/wysuwanie CD
UĹźytkownik "Andrzej S"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f5074fb$1@news.home.net.pl...
Dzien dobry,

Nie chwal dnia przed zachodem słońca.

Czy w Win7 jest do ustawienia jakis mechanizm informowania
o ruchach szufladki? Musze cos ustawić?

Nie.

Aplikacja nagrywajaca plyty (CD Burner) po nagraniu otwierala
szufladke i gdy po zmianie plyty paluchem wepchnalem ja spowrotem,
wznawiala nagranie kolejnego egzemplarza.

cdburnerxp?

Niestety, w Win7 trzeba dodatkowo kliknac w cos w tej samej aplikacji,
by nagrywanie sie rozpoczelo.

U mnie nie ma takiego problemu.

Data: 2012-03-05 12:25:50
Autor: Andrzej S
Wsuwanie/wysuwanie CD
W dniu 2012-03-04 12:48, qwerty pisze:

cdburnerxp?

Niestety, w Win7 trzeba dodatkowo kliknac w cos w tej samej aplikacji,
by nagrywanie sie rozpoczelo.

U mnie nie ma takiego problemu.

O to wlasnie chodzi. U mnie tez nie bylo, ta sama stacja i
oprogramowanie - poza wspomnianym "Win 7", ktĂłry w tym zestawie
jest nowoscia i dodatkowo przyprawil RadoslawFa alergie.

Moze chodzi o ustawienia stacji DVD w sprzecie, np. na zakladce
"SzczegĂłly" (nie rozumiem tego slangu - moze ktos mi pomĂłc,
czy jest tam cos w rodzaju "Powiadamiaj aplikacje o zamknieciu
szufladki"?).

pozxdro
--
A S