Wszczęcie egzekucji a spłata zadłużenia w tym samym dniu

Data: 2010-09-28 16:47:15
Autor: Icek
Wszczęcie egzekucji a spłata zadłużenia w tym samym dniu
banku i wpłaciłem całą kwotę na konto ZTM. Tego samego dnia, po południu,
moja matka odebrała list polecony od komornika z informacją o wszczęciu
egzekucji. Co robić w tej sytuacji? Czy da się uniknąć kosztów komornika?

nic, zaplacic koszty

Może warto dodać, że nie kwitowałem odbioru żadnego z obu listów
poleconych.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

bez znaczenia

Icek

Wszczęcie egzekucji a spłata zadłużenia w tym samym dniu