Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Data: 2009-10-19 09:06:51
Autor: CYC
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Jest to czyn karalny conajmniej z kilku akrtykulow i nie bede wahal sie oddac sprawe w rece odpowiednich instancji , ktore ukaraja winnego .
Panstwo policyjne jakie stworzylo PiS jest nie do utrzymania i obowiazkiem wszystkich jest zadbac o to aby ukrecic leb tej hydrze .
Preferencje ideowe grupowiczow ktorych posty sa kasowe odbiegaja od pisowskich, stad jednoznacznie wynika srodowisko z ktorego wywodzi sie osoba kasujaca  . Typowo bolszewicka a wiec pisowska metoda zamykania ust przeciwnikowi .
Nie daruje , nie dlatego  zeby moje posty mialy jakas wartosc ale dlatego , zeby przypomniec temu idiocie , ze komuna skonczyla sie 20 lat temu o czym raczy on zapominac .
Sugeruje aby to samo zrobily wszystkie osoby , ktorych posty sa kasowane , chyba , ze chcecie powrotu do bolszewii .

cyc

Data: 2009-10-19 09:03:32
Autor: Hans Kloss
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Jest to czyn karalny conajmniej z kilku akrtykulow

Jakich? Paragrafy, numery itp, albo grupowicze powinni przyjać że po prostu
łżesz jak pies.

i nie bede wahal sie oddac sprawe w rece odpowiednich instancji , ktore ukaraja winnego .

Postukaj sie w łeb. "Odpowiednie instancje" nie potrafia nawet zabezpieczyć
swoich maszyn przed hackiemm

Panstwo policyjne jakie stworzylo PiS jest nie do utrzymania i obowiazkiem wszystkich jest zadbac o to aby ukrecic leb tej hydrze .

Halo, Ziemia do cycka,  od 2ch lat w Polsce rządzi rządzi PEŁO , powtarzam, od 2ch lat w Polsce rządzi rządzi PEŁO

Preferencje ideowe grupowiczow ktorych posty sa kasowe odbiegaja od pisowskich,

Taaa, np. najczęściej kasowanego grupowicza o nicku abc.......

Nie daruje ,

Sprawdzam ;).  To ja kasuje twoje posty i co mi zrobisz pederasto? ZA GŁUPI
JESTEŚ nawet na to żeby mnie namierzyć, ot co. Nie mówiąc już o tym żeby
udowodnić mi owo kasowanie....
J-23

Data: 2009-10-19 11:09:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:03:32 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

Sprawdzam ;).  To ja kasuje twoje posty i co mi zrobisz pederasto? ZA GŁUPI
JESTE¦ nawet na to żeby mnie namierzyć, ot co. Nie mówi±c już o tym żeby
udowodnić mi owo kasowanie....

Praktycznie co dzień o 6 rano paru takich jak ty przekonuje się jak bardzo
trudno było ich "namierzyć" owym nieudolnym "instancjom".

Data: 2009-10-19 09:56:22
Autor: Hans Kloss
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Praktycznie co dzien o 6 rano paru takich jak ty przekonuje sie jak bardzo
trudno bylo ich "namierzyc" owym nieudolnym "instancjom".

Nie "takich jak ja" tylko jakichś żałosnych lamerów niedojdo. Koszty
namierzenia kogoś kto ma chociaż blade pojęcie o tym co robi są takie że
odpowiednie procedury wdraża się jedynie wtedy gdy sprawa idzie o co najmniej
setki tysięcy złociszy.
J-23

Data: 2009-10-19 12:06:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:56:22 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Rozumiem. Ty jesteś l33tem którego nigdy nie namierzą. Życzę "wysokich transferów".

Data: 2009-10-19 10:19:53
Autor: Hans Kloss
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Rozumiem. Ty jesteś l33tem którego nigdy nie namierzą.

Nic nie rozumiesz nieszczęśniku. Powtarzam: koszty namierzenia mnie i
udowodnienia że to ja kasuję posty tego bęcwała byłyby tak wysokie że nikt nie
wdroży odpowiedniego postępowania w tak błahej sprawie. J-23

Data: 2009-10-19 12:27:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 10:19:53 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Poza tym "wszyscy przecież kasują".

Data: 2009-10-19 11:16:14
Autor: raff
[...]

Niektorzy nawet strzelaja do siebie zeby uciec przed sprawiedliwoscia...

R.

Data: 2009-10-19 11:20:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:16:14 +0200, raff napisał(a):

[...]

Jasne. Sami do siebie. W jednym sraczu z policjantem.

Data: 2009-10-19 11:49:42
Autor: raff
[...]

A bron pewnie im ktos przyniosl, hyhy.

R.

Data: 2009-10-19 12:07:56
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:49:42 +0200, raff napisał(a):

[...]

Szkoda Ĺźe jej jeszcze powielacza nie podrzucili, tak jak Jerzemu P. hyhy

Data: 2009-10-19 12:14:32
Autor: raff
[...]

A wszystko po to zeby uwalic biedna Blide, straszne, hyhy.

R.

Data: 2009-10-19 12:44:04
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Jasne. Sami do siebie. W jednym sraczu z policjantem.

Głuchym policjantem, który nie słyszy strzału oddanego przez siebie.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-19 13:59:56
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

i krasnoludkami, ktore przeniosly bron z pokoiku na pietrze.

Broń, na której nie było odcisków palców "samobójczyni", ani żadnych innych. Tak dokładnie ją krasnoludki wypucowały.

Data: 2009-10-19 14:49:21
Autor: raff
[...]

No i ? Ktos by chcial zabic pistoletem gazowym ?

Dobrze sie czujesz Jacek ?

R.

Data: 2009-10-19 15:13:43
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w

No i ? Ktos by chcial zabic pistoletem gazowym ?

Dobrze sie czujesz Jacek ?

Gdyby to było faktycznie samobójstwo, to po co by wycierali odciski palców?

Przemek
P.S.
Czuje się ok.

Data: 2009-10-19 15:28:30
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w

No i ? Ktos by chcial zabic pistoletem gazowym ?

Dobrze sie czujesz Jacek ?

Gdyby to było faktycznie samobójstwo, to po co by wycierali odciski palców?

Z broni gazowej ? Buehehehe.

R.

Data: 2009-10-19 15:32:47
Autor: Roger Perejro

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbhpi9$d4o$1news.onet.pl...
Roger Perejro pisze:
[...]

No teraz się skup i powiedz co stało się z odciskami palców na broni, z której zginęła Blida.
Zapewne się zastrzeliła, tylko jej nie dotykała...

Data: 2009-10-19 15:44:05
Autor: raff
[...]

No Jacek, swietny plan. Zastrzelmy ja z broni gazowej! :)

Agatha Christie by tego nie wymyslila.

R.

Data: 2009-10-19 17:39:59
Autor: CYC

Użytkownik "Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:hbhkbv$t7m$1news.onet.pl...

[...]

a nie wiesz , ze krasnoludki to porzadni faceci i za soba porzadek zostawiaja ?
to i wypucowaly co trzeba .

cyc

Data: 2009-10-19 20:51:39
Autor: raff
[...]

Cycu, ty lepiej "wszcznij procedurę"

R.

Data: 2009-10-19 11:49:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:09:10 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Praktycznie co dzień o 6 rano paru takich jak ty przekonuje się jak bardzo
trudno było ich "namierzyć" owym nieudolnym "instancjom".

Mówisz zgrzesiu, że z powodu kasowania postów temu warzywnemu
głupkowi, policja by się zerwała o piątej rano? He, he, he, czegóż to
na tej grupie nie można przeczytać?
Piotr

Data: 2009-10-19 12:08:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:49:05 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nie, tego nie "powiedziałem".

Chodziło o to jacy to oni są "nieudolni" jeśli chodzi o "namierzanie".

Data: 2009-10-19 12:21:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:08:38 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Nie, tego nie "powiedziałem".

Chodziło o to jacy to oni są "nieudolni" jeśli chodzi o "namierzanie".

Heh, już po raz kolejny wspomnę, że chyba nie zdajesz sobie sprawy z
sensu swoich słów. Ale, smolić to...
Prawda jest taka, że są nieudolni i bez trudu namierzą tylko takich,
jak ja, czyli tych co się nie ukrywają.
Piotr

Data: 2009-10-19 12:27:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:21:42 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Chyba...

Prawda jest taka, że są nieudolni i bez trudu namierzą tylko takich,
jak ja, czyli tych co się nie ukrywają.

Zapomniałeś jeszcze dodać że koniecznie muszą mieć nakaz.

Data: 2009-10-19 12:28:46
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:27:05 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Prawda jest taka, że są nieudolni i bez trudu namierzą tylko takich,
jak ja, czyli tych co się nie ukrywają.

Zapomniałeś jeszcze dodać że koniecznie muszą mieć nakaz.

No tak... He, he, najlepiej taki szukający nakaz.
Piotr

Data: 2009-10-19 12:29:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:28:46 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

i że "przecież wszystkich nie zamkną".

Data: 2009-10-19 11:42:16
Autor: CYC

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbha14

[...]

Ja nie musze sprawdza bo rzeczywoiscie nie znam sie na tym . Do tego sa inni , ktorzy za to biora pieniadze i na wniosek maja obowiazek podjac stosowne dzialania .
To zas , ze nie znam sie na problemach zwiazanych z informatyka w szerokim znaczeniu tego slowa , nie znaczy , ze jestem glupi . Takim jestes Ty sadzac , ze madrosc polega na tym aby znac sie na komputerze !.
Ani mi sie nie chcialo bawic w poznawanie tajnikow komputera , ani nigdy nie mialem  czasu na takie bzdety , do tego sa stosowni rzemieslnicy .

cyc

Data: 2009-10-19 09:12:22
Autor: jadrys
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
CYC pisze:
Jest to czyn karalny cyc

Od kiedy??

Data: 2009-10-19 09:30:52
Autor: CYC
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hbh3gg$919$1news.onet.pl...
CYC pisze:
Jest to czyn karalny cyc

Od kiedy??

Nie jest karalne tylko wtedy , kiedy robi to moderator a tresc jest niezgodna z regulaminem grupy . W kazdym innym przypadku jest to karalne i to z kilku wzgledow .
Po pierwsze dlatego , ze aby skasowac czyjs post a nie jest to moderator , trzeba najpierw zlamac dostep do serwera i podszyc sie pod kogos innego !!! co narusza czyjas prywatnosc i jest swoistym falszerstwem  , po drugie - skoro "tworczosc " grupowa traktowana jest a jest , jako medialna a posty jako dobrem osobistym piszacego , to kazda ingerencja w tresc postu a tymbardziej kasowanie jego, jest czynem karalnym bo narusza czyjas wlasnosc ..
Moznaby jeszcze ze dwa paragrafy zlamania prawa w omawianym przypadku znalezc ale te beda stawiane wtedy , kiedy znajdzie sie osoba kasujaca posty ..

cyc

Data: 2009-10-19 09:20:41
Autor: Prawusek
,
[...]

    Kasowanie postów to małe piwo. Gorzej, gdy hołota nawet zatrudniona w
tym celu łamie prawo niszcząc system operacyjny i dane, stanowiące wartość
dla ich właściciela nieraz nie do odtworzenia. Archiwizacja nie jest tania,
a czasem nawet, gdy jest to mozliwe z przyczyn technicznych to utrata
następuje szybciej niż zabezpieczanie.
    Bolszewia wcale nie odeszła, można nawet powiedzieć, że ma się znacfznie
lepiej niz dawniej, teraz w Chujni juz nie musi z nikim się liczyć, a i
mozliwości techniczne są tysiące razy lepsze niz dawniej kiedy to maqszyna
do pisania pamiętająca czasy sprzed IIWŚ oraz powielacz spirytusowy, papier
kredowy i kalka hektograficzna były ściśle reglamentowane, a posiadacze
rejestrowani jak najwięksi przestępcy.

Data: 2009-10-19 09:27:25
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:06:51 +0200, CYC napisał(a):

[...]

O Rydzyku zapomniałeś, cycu. On też może być zamieszany w kasowanie
postów na tym grajdole.
Piotr
PS. A ponieważ giną bardzo różnorodne posty podejrzewam, że w
kasowanie "bawi" się więcej osób.

Data: 2009-10-19 09:33:41
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cp6p58cx6evr$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie zauwazylem aby ginely posty wielu  piszacych . To trzy lub cztery osoby newygodne jednej politycznej opcji .
A jesli nawet jest takjak piszesz , to tymbardziej nalezy zrobic z tym porzadek bo nie tedy prowadzi droga do demokracji , ktora jest podobna bliska wszystkim .

cyc

Data: 2009-10-19 10:03:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:33:41 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Mamy tu specóf od rozszyfrowywania kto, skąd i dlaczego. Niech się
zajmą czymś pożytecznym, w końcu. Piotr

Data: 2009-10-19 09:27:54
Autor: iaforek
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
nie dlatego  zeby moje posty mialy jakas wartosc ale dlatego ,

Przynajmniej z czymś mogę się zgodzić ;) Całkowicie bezwartościowe posty.

zeby przypomniec temu idiocie , ze komuna skonczyla sie 20 lat temu o czym raczy on zapominac .

Pamiętam, jak podczas studiów, profesor psychologii podał przykład kogo studenci obwiniają za niezaliczone egzaminy. Odpowiedzi studentów: bo egzaminator był surowy, bo test za trudny, bo za mało czasu, bo za dużo materiału do przyswojenia, bo coś tam. Nigdy nie padła odpowiedź: ja nie nauczyłem się, jestem za głupi. Tak jak w przypadku obwiniania innych za niezdanie egzaminu, tak w tym przypadku proponuję zacząć tropienie "znikających" postów od samego siebie!

Sugeruje aby to samo zrobily wszystkie osoby , ktorych posty sa kasowane , chyba , ze chcecie powrotu do bolszewii .

Jak wyżej, sugeruję zmianę serwera news, sprawdzenie konfiguracji czytnika. Pomyślałeś, że może Ci Twoi "ocenzurowani" grupowicze __sami__ __kasują__ swoje __bezwartościowe__ posty.

BTW Jak to jest, że nawet tutaj ufoludki, yeti i kaczki są "odpowiedzialne" za "znikające" posty? W jakim Ty świecie żyjesz! No i ta schizofreniczna pewność siebie, że znikają _tylko_ posty określonych osób. Policzyłeś je? Masz jakieś statystyki? No cóż _na_ _pewno_ to robota ufoludków! LMAO

--
iaforek

Data: 2009-10-19 11:32:47
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbhbeq$i7n$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

  dobrze, iaforek!

  schizie mowimy nie.

  ar

Data: 2009-10-19 11:50:26
Autor: CYC

Użytkownik "iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbhbeq$i7n$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Pomine typowe pisowskie chamstwo udajace blyskotliwosc i swiadczaca ponoc o intekligenbcji zlosliwosc , kiedy mowisz o bwezwartoasciowosci moich postow , skupie sie tylko na tym , ze sugerujesz jakobym ja sam sobie swoje posty kasowal .
No dobra . Przyjmijmy , ze masz racje a co z pozostalymi , ktorych jest jak napisal Andrzej Filip dosc sporo ?

[...]

To nie schizeofrenia , tylko zwyczajna pomylka i pobieznosc w ocene faktow , jako ze nie sledzilem dotad zjawiska , ktore okazalo sie szersze .
Skoro ustalilismy , ze w moim przypadku nie mozna mowic o schizofrenii , to wychodzi na to , ze Ty jestes chamem . To staje sie oczywiste .

iaforek

cyc

Data: 2009-10-19 10:27:37
Autor: iaforek
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
> [...]

Pomine typowe pisowskie chamstwo udajace blyskotliwosc i swiadczaca ponoc o

Za to ja nie pominę Twojego chamstwa, insynuacji, "oczywistych" i "typowych" porównań.
"Typowe" to gdzie ono jest? W Twojej chorej głowie! Bolszewickie to są __Twoje__ metody! Bezpodstawne oskarżenia, wyrwane z kontekstu zdania, obrażanie dyskutantów, brak merytorycznych treści...

intekligenbcji zlosliwosc , kiedy mowisz o bwezwartoasciowosci moich postow

Ja się po prostu zgodziłem z Twoją własną opiną na temat Twoich postów ;)

, skupie sie tylko na tym , ze sugerujesz jakobym ja sam sobie swoje posty kasowal .
No dobra . Przyjmijmy , ze masz racje a co z pozostalymi , ktorych jest jak napisal Andrzej Filip dosc sporo ?

Nie wiem czy sporo. Może dużo, może mało. Musiałbym porównać ze statystykami kasowania postów na innych grupach. Poza tym, jakoś reszta osób z tej listy nie płacze, że im ufoludki kasują posty. __Może__ oni sami to robią. Spytaj się ich! Tak jak napisałem Ci wcześniej, __zacznij__ __od__ __siebie__, od osób z "znikającymi" postami, a nie od razu oskarżenia, inwektywy, bolszewickie porównania, "skazani" i "winni" bez procesu  - przecież Ty już doskonale wiesz kto kasuje! Typwe "cycowe chamstwo".

> [...]

Skoro ustalilismy , ze w moim przypadku nie mozna mowic o schizofrenii , to wychodzi na to , ze Ty jestes chamem . To staje sie oczywiste .

Oczywista, oczywistość(!) dla każdego wykształciucha przesiąkniętego jadem nienawiści i głupoty: Skoro sam, w swoim schizofrenicznym umyśle, udowodniłem, że nie jestem schizofrenikiem to kontrdyskutant to cham! To staje się oczywiste! Tak ;) W chorym umyśle to wszystko jest "oczywiste".

--
iaforek

Data: 2009-10-19 12:48:55
Autor: CYC
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbheup$1n0> Ja się po prostu

......<

zgodziłem z Twoją własną opiną na temat Twoich postów ;)

i wlasnie na takiej postawie zasadza sie Twoje chamstwo . Czlowiek , ktory ma w glowie nie tylko to , co krowie trzeba dac jesc , doskonale sobie zdaje sprawe z tego niuansu .

[...]

To nie sa ufoludki , tylko zwyczajni bolszewicy , ktorym wydaje sie ze maja prawo zamykac ludziom usta tylko dlatego , ze maja inna ocene zdarzen .

> [...]

kontrdyskutant to cham! To staje się oczywiste! Tak ;) W chorym umyśle to wszystko jest "oczywiste".

No przecxiez Twoje chamstwo nie podlega dyskusji !. To widac , slychac i czuc ! a insynuacje jakie wywodzisz wobec mojem skromnej osoby tego dowodza.
Okreslilem swoje stanowisko wobec osoby kasujacej na grupie posty i nic wiecej . Nie wyrwalem sie z obszczaniem kogokolwiek z "imienia i nazwiska " piszac o problemie ogolnie .
Twoj atak na moja osobe po moim poscie  wykazal , ze nie tylko nie rozumiesz sedna problemu ale dowodzisz kierowana ku konkretnej osobie , czyli mnie , zajadloscia wspomnianego wlasnego chamstwa .
Czy mozna cos do tego jeszcze dodac ? .
Chyba nie w zwiazku z czym skoncze z Toba ta jalowa dyskusje , jako ,ze jak cham , chamem , ten nigdy nie dal sie jeszcze przekonac do swojego chamstwa ..

iaforek

cyc

Data: 2009-10-19 13:17:39
Autor: iaforek
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
To nie sa ufoludki , tylko zwyczajni bolszewicy , ktorym wydaje sie ze maja prawo zamykac ludziom usta tylko dlatego , ze maja inna ocene zdarzen .

Tak, tak ;) Ty już wiesz, że są to "bolszewicy". Może to jednak Twój serwer news robi Ci figle? Może ludzie sami kasują swoje posty? Innej "oceny zdarzeń" nie przyjmujesz!? Ach, tak już rozumiem - Ty jesteś zwyczajnym bolszewikiem co to ludziom chcę zamykać usta (ewentualnie wyzywasz od bolszewików i chamów) bo innej opini nie możesz zaakceptować! Gratulacje!

No przecxiez Twoje chamstwo nie podlega dyskusji !. To widac , slychac i czuc ! a insynuacje jakie wywodzisz wobec mojem skromnej osoby tego dowodza.

Pewnie, że nie podlega dyskusji ;) Tak samo jak oczywista oczywistość istnieją bolszewicy, ufoludki, yeti i kaczki, które kasują posty na tej grupie ;)

Okreslilem swoje stanowisko wobec osoby kasujacej na grupie posty i nic wiecej . Nie wyrwalem sie z obszczaniem kogokolwiek z "imienia i nazwiska " piszac o problemie ogolnie .

Zacząłeś obrzucać wyzwiskami ludzi (czy może dla Ciebie bolszewik to komplement???), oskarżać ufoludki i inne stworki, które mieszkają w Twoim móżdżku o całe zło świata...

[...]

I te, powyższe słowa skieruj sam do siebie.

EOT

--
iaforek

Data: 2009-10-19 10:17:46
Autor: Andrzej Adam Filip
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

A napiszesz co zrobiłeś lub zamierzasz zrobić *KONKRETNIE* poza
"zapienieniem się"?

Bierny opór został stworzony jako broń ludzi słabych,
nie wyłącza on możliwości, że dla osiągnięcia celu użyje fizycznej przemocy.
  -- Gandhi, Mohandas Karamchand (1869-1948)

Data: 2009-10-19 10:24:36
Autor: raff
[...]

To jest wlasnie ta procedura. Zapienienie sie.

R.

Data: 2009-10-19 11:32:49
Autor: CYC

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:1y132mhipx-9AJjames.huge.strangled.net...
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

a gdzie Ty widzisz w moim posie "zapienienie sie " ?.
Tez masz jakies omamy ?

cyc

Data: 2009-10-19 10:28:05
Autor: Y e l o

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbh36g$8ma$1news.onet.pl...
[...]

Hmmm ... Serio jest tu taki efekt kasowania ?
Może zmień serwer NNTP wtedy. Może korzystasz z jakichś trafionych,
w których ktoś grzebie.

Data: 2009-10-19 10:43:33
Autor: Andrzej Adam Filip
"Y e l o" <red_ci_art@ci.op.pl> pisze:
[...]

Poniżej masz statystykę kogo cancelują na p.s.polityka z ostatnich 987 cacnceli na grupach pl.* i soc.culture.polish
czyli w przybliĹźeniu z ostatniego tygodnia:

120 "abc" <abc@wp.pl>
093 "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net>
068 "Borubar Benhauer" <jacek.kawecki3@op.pl>
047 "boukun" <boukun@neostrada.pl>
043 "Jarek - akwizytor z Jasnej GĂłry" <jacek.kawecki3@op.pl>
040 "Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl>
025 Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>
015 cirrus <stevep011@invalid.tkdami.net>
014 "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl>
010 "CYC" <ja@ja.pl>
007 "Peruzja" <a_rem@poczta.onet.pl>
007 Lorn <ateagina@poczta.fm>
007 Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com>
004 "Marcin B.,Bydgoszcz" <lsx1@o2.pl>
004 "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl>
[ Autorzy z trzema lub mniej zaliczonymi cancelami zostali pominięci]

A problem "załatwia" się prosto - używa się czytnika która potrafi
"złożyć do kupy" posty z kilku news serwerów i dodaje się jako jeden z
news serwerĂłw np. news-archive.icm.edu.pl

Pies ogrodnika; samemu nie zje i drugiemu nie da.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-19 10:32:03
Autor: HaMMeR
CYC wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A swoja droga, to jestes wreszcie w swoim zywiole jak dawniej,
nieprawdaz czerwona kapucho?:))
Zacznij podpierdalanie ode mnie...
'Oni' tylko czekaja, aby miec pretekst do penalizowania zachowan 'niezgodnych' w jak najwiekszych obszarach sieci, a takie 'praworzadne' dupki jak ty, pieknie ich w tym wspomagaja!
Wiecej panstwa w internecie, przepisow i ograniczen , wiecej
opresyjnej administracji urzedniczej.., nieprawdaz Cycu?
Co za matoly o niewolniczej naturze...
Jestem przeciwny kasowaniu nawet lajdakow w sieci, ale jestem rowniez
przeciwny takiej stachanowskiej gorliwosci lewicowych niedobitkow i niedojebkow,
jak ty, psujacych wszystko co ma wartosc w ludzkim wymiarze -tutaj: niezaleznosc i wolnosc od wszelkiej cenzury i kontroli!

Data: 2009-10-19 11:37:22
Autor: CYC

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hbh866$21h9

[...]

Wyglada na to , ze zaczakes sie bac . Czyzby ta sb 0-cka robota byla Twoja ?
Wcale bym sie nie zdziwil , masz do tego doskonale , wywodzace sie z faszyzmu kwalifikacje .
Pozatym swoim stanowiskiem dowodzisz w sposob nie budzacy watpliwosci co jestes warty, skoro wpierasz dzialani tych , ktorzy bawia sie w usuwanie czyichs postow .

cyc

Data: 2009-10-19 14:09:09
Autor: HaMMeR
CYC wrote:
[...]

Umiesz czytac debilu?
Napisalem, ze jestem przeciwny kasowaniu postow nawet takich
lajdakow jak ty!
Ale jestem rowniez przeciwny wciaganiu do netu wszelkiej panstwowej
urzedniczej administracji, bowiem z czasem sprowadzila by siec
do jeszcze jednej, kontrolowanej przez siebie instytucji!!
Jestes glupszy niz sadzilem, posadzajac mnie o kasowanie
postow, ale ja sie po tobie i calej waszej lewackiej tluszczy
nie spodziewam trafnych wnioskow, dlatego wal sie na ryj
ze swoimi podejrzeniami bo mnie nie zastraszysz czerwona swinio!

Data: 2009-10-19 17:44:47
Autor: CYC

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hbhkt8$u42$1newsread2.aster.pl...
CYC wrote:
[...]

Pewnie na religii Ciebie nauczono zwrotow jak " czerwona swinia " , " ryj " , " lewacka tluszcza" , " lajdak" itd.
Od razu widac przynaleznosc partyjna .

cyc

Data: 2009-10-19 21:11:10
Autor: HaMMeR

[...]

Tak? No to zgaduj Cycku swinski!
Czekam!

Data: 2009-10-20 09:13:35
Autor: CYC

[...]

Sytuowalbym Cie najpierw wsrod pospolitych chamow , takich wiecznie pijanych meneli spod budki z piwem a potem jako piswskiego przyglupa no i oczywiscie namietnego sluchacza RM .

cyc

Data: 2009-10-19 12:40:38
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Zacznij podpierdalanie ode mnie...

Po co? W stosunku do idiotów nie wyciąga się konsekwencji. Ty możesz dostac po ryju od zakonnicy, jak trafisz do domu przemocy społecznej.

Przemek

Data: 2009-10-19 14:16:40
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Czuj sie opluty...

Nie jesteś w stanie.

Przemek

Data: 2009-10-19 14:22:19
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał

Czuj sie opluty...

Nie jesteś w stanie.

Przemek

-- -- -- -- -- --

Kazdy opluty tak sie tlumaczy..:)

Data: 2009-10-19 14:38:24
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Kazdy opluty tak sie tlumaczy..:)

W wakacje zeszłego roku dałem ci trzy szanse na zrobienie tego. Tylko tyle, że posrałeś się ze strachu...

Data: 2009-10-19 16:10:15
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Mylisz strach z moja wygoda. Ja ci tez daje szanse, tylko nie bedziesz mnie musial ganiac po calej Polsce, bo takie dales mi 'szanse' glupku, bo bede caly czas w Warszawie do 'twojej
dyspozycji'.., ty 'odwazny podrozniku'..:)))
Jestes dla mnie zerem, wiec nie dziw sie, ze nie ganialem ci po Polsce i chociaz splunac ci w to pasciarskie rylo bylo by milo, ale to nie rekompensuje
wysilku scigania cie to tu, to tam po kraju. Inna sprawa, to te twoje 'podroznicze' uniki nastapily w odpowiednoim czasie.., ty tchorzu smierdzacy!
Jestem w Warszawie i mam nadzieje ze nie stchorzysz jak bedziesz MUSIAL do stolicy przypadkiem przybyc!!

Data: 2009-10-19 21:23:09
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Mylisz strach z moja wygoda.

Przypomnij sobie kto napisał, żebym podał adres, to przyjedziesz.

Przemek

Data: 2009-10-20 02:10:33
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał

Mylisz strach z moja wygoda.

Przypomnij sobie kto napisał, żebym podał adres, to przyjedziesz.

Przemek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pytalem sie ciebie wielokrotnie(!) gdzie mieszkasz nie dlatego,
ze mialbym przyjechac do ciebie, bo kim ty jestes gnido, abym sie tak az fatygowal, ale dlatego, ze tak bardzo starales sie to ukryc... ze strachu chyba:)

Data: 2009-10-20 07:49:32
Autor: Roger Perejro
[...]

Zapamiętaj chammek, że jak chcesz kłamac, to musisz pamiętac co mówiłeś poprzednio.

Przedtem się tłumaczyłeś, że myślałem, iż jestem z Warszawy dlatego chciałeś przyjechac. Prawda jest taka, że kawał posranego tchórza z ciebie i to do tego stopnia, że uciekłeś wtedy z grupy na kika miesięcy. Pamiętam te twoje "zrozumcie mnie..."

Przemek

Data: 2009-10-20 08:45:17
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

:))
Zbyt wiele sobie przypisujesz durniu sadzac, ze ktokolwiek
przed toba by uciekal!!:))
Nawet nie pomyslalem, ze mozesz do takich wnioskow wtedy dojsc!
Glupiec z zasady ma tak wielkie o sobie mniemanie, ze calkiem
nie zwiazane z nim zdarzenia, laczy z wlasna osoba przydajac
sobie powagi i znaczenia! Nie bede sie durniu przed toba tlumaczyl,
bo wszystko co sie z toba laczy, to dla mnie margines marginesow,
tak bylo i tak juz zostanie, a tekst jaki napisalem wtedy do
'niektorych grupowiczow' zostal przez nich doskonale zrozumiany
i zapewniam cie, ze w nawet najmniejszym stopniu nie laczyl sie
z toba! No coz napisalem wtedy do ludzi inteligentnych, ktorzu moja
motywacje rezygnacji z psp zrozumieli w lot! Ty tez ja 'zrozumiales'
po swojemu, prostacko, smiesznie i po megalomansku:)
A to, ze faktycznie sadzilem ze mieszkasz w wWie bylo powodem, ze gotow bylem
'ruszyc dupsko' by ci zostawic cos na ryju, ale z chwila, kiedy ty
'odwaznie' zaproponowales mi zebym cie lapal gdzies na poludniu Polski,
a potem przelotem w Poznaniu na dworcu, by nastepnie 'dac mi szanse'
gdzies na Pomorzu.., nie pomne juz gdzie! Jak ci wspomnialem, jestes zerem
i wyzej sobie cenie, od oplucia ciebie, komfort 'nieruszenia doopy'.
Nie masz zdolnosci honorowej, jak kazdy propagandowy ciec, wiec mi mojego
honoru nic a nic nie ubylo!
Zrozumial cwok? I nie staraj sie na sile zrobic z siebie bohatera, bo
jesli masz ochote nim byc, to wiesz gdzie mieszkam OD SAMEGO POCZATKU
i daj mi znac bys mogl na to bohaterstwo zapracowac naprawde, tchorzu!

Data: 2009-10-20 08:48:26
Autor: Piotr
Dnia Tue, 20 Oct 2009 08:45:17 +0200, HaMMeR napisał(a):

Zbyt wiele sobie przypisujesz durniu sadzac, ze ktokolwiek
przed toba by uciekal!!:))

Patrzę pełen podziwu, ty tak gadasz do tego pasa transmisyjnego, i
gadasz, i gadasz...
Toto ci odpowiada?
Piotr

Data: 2009-10-20 09:00:40
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

No widzisz Piotrze, kazdego czepnie sie jakas wsza i usiluje gryzc.
Tez to doswiadczyles z autopsji niedawno, wiec wiesz, ze czasami
trudno nie odpowiedziec na klamliwe, prowokacyjne zarzuty...
Ale juz z nim skonczylem, bo mi sie mleko w lodowce warzy i gnija
kartofle w piwnicy z oburzenia, ze pozwalam sobie na dysputy z kalecka gnida!
:)

Data: 2009-10-20 09:06:14
Autor: Piotr
Dnia Tue, 20 Oct 2009 09:00:40 +0200, HaMMeR napisał(a):

[...]

Mówisz o Wycieruchowskim? Fakt strasznie przylepny śmierdziel. Ale jest pożyteczny, można na żywca poobserwować lokajską naturę,
która każe mu się przymilnie wypinać jednym i jednocześnie wściekle
ujadać na innych.
Piotr

Data: 2009-10-20 09:50:14
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

I jak tu zmilczec i nie przywalic w te sprzedajne ryla..?

Data: 2009-10-20 10:11:06
Autor: Piotr
Dnia Tue, 20 Oct 2009 09:50:14 +0200, HaMMeR napisał(a):

I jak tu zmilczec i nie przywalic w te sprzedajne ryla..?

W większości to jednak tylko pożyteczni idioci.
Piotr

Data: 2009-10-20 08:52:33
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

A to, ze faktycznie sadzilem ze mieszkasz w wWie.....

No to jeszcze napisz posrany tchórzu na jakiej podstawie tak sądziłeś. Chyba na takiej, że nie spodziewałeś się, że się zgodzę spotkac. He, he, he!

Przemek

Data: 2009-10-20 11:16:08
Autor: jadrys
HaMMeR pisze:
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --    :))
[...]

Hammer, jak możesz, przecież wszyscy pamiętają jak było..  To jednak Ty wykazałeś się rozbudowanym instynktem samozachowawczym i nie dosyć że zabrakło ci odwagi żeby spotkać się z Jackiem, to jeszcze zaszyłeś się w jakiejś mysiej dziurze na dłuższy okres.

Data: 2009-10-20 14:05:31
Autor: HaMMeR
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
Roger Perejro wrote:
[...]

Gratuluje awansu na podpaske Kaleckiego!
A teraz wyjasnij mi, dlaczego to niby mialbym sie chowac przed kaleckim, skoro
to NIE ON mnie szukal tylko JA?! Potrafisz wyjasnic te logiczna sprzecznosc,
czy bezmyslnie nadal bedziesz pierdzial mozgiem aby mi 'przywalic', bo wyrazilem
o tobie takie samo zdanie jak o tym fiucie?! I wyjasnij mi ciulu usluzny,
dlaczego to ja TERAZ 'przestalem sie raptem bac' tego strasznego pasciarza, ktory
zupelnie nie kwapi sie by 'mnie ukarac', pomimo moich slownych zachet?
Mowie o nim ze jest debilem takim samym jak ty, a on nic! Zmuscie mnie zatem, zgodnie z
wazszymi klamstwami, do 'ucieczki z netu'..!:)))
Debile jestescie, bo gdybyscie mieli przynajmniej odrobine inteligencji,
i zmyslu obserwacji, ze o wyciaganiu wnioskow ze slowa pisanego nie wspomne,
to nie forsowalibyscie takich niekonsekwencji!
A w jakiej mysiej dziurze sie zaszylem i z jakich powodow, to juz nie wasza zas...na sprawa glupki.
Pa pa wymozdzone ciulki:))

Data: 2009-10-20 18:47:30
Autor: jadrys
HaMMeR pisze:

[...]

Żadna tam podpaska! Jestem tylko krzewicielem prawdy.  A prawda wygląda tak jak napisałem powyżej..
Skąd ten przypływ odwagi TERAZ?Nie mam pojęcia - może jesteś po paru "głębszych" i znowu Ci się zebrało na odwagę jak kiedyś.. Martwię się jednak że podobnie jak ongiś, znów wytrzeźwiejesz  to w wielkim popłochu uciekniesz z grupy.. a jakby nie było jesteś jej cennym użytkownikiem.

Data: 2009-10-20 18:53:02
Autor: HaMMeR
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:

[...]

Tak tak.., pierdu pierdu.., gaworzysz chlopczyno!

Data: 2009-10-20 19:38:11
Autor: jadrys
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:

[...]

Tak właśnie często wygląda prawda i gole fakty..

Data: 2009-10-20 19:05:05
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hbkpj0$tcm$1news.onet.pl...

[...]

On jest cpunem a nie alkoholikiem , choc kto wie moze i jednym i drugim ?

cyc

Data: 2009-10-20 19:42:07
Autor: jadrys
CYC pisze:
[...]

E, chyba nie.. Hammer nie wygląda mi na jakiegoś nałogowca.. Mnie tylko niepokoją te jego napady panicznego strachu.

Data: 2009-10-20 09:19:14
Autor: CYC

Użytkownik "Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:hbjj1f$bm8$1news.onet.pl...

[...]

Po co sobie zawracasz glowe tym chamskim przymulem ? przeciez nikt go tu powaznie nie traktuje , poza podobnymi mu antenkami . Ta sama wywodzaca sie z rynsztoka flozofia .
Zignoruj to , to a i tak powinien byc zadowolony bo przeciez nie dostal po pysku !.

cyc

Data: 2009-10-20 09:48:10
Autor: HaMMeR
CYC wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Tobie tez natarlem uszu ? :))
Milo mi!:)
Czerwone bydlo!

Data: 2009-10-20 09:59:49
Autor: CYC

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hbjpvt$2bdu$1newsread2.aster.pl...
CYC wrote:
[...]

Nie pochlebiaj sobie .
Ty mnie mozesz co najwyzej ......... buty wypucowac .

cyc

Data: 2009-10-20 14:06:26
Autor: HaMMeR
CYC wrote:
[...]

Najpierw sobie je kup...prymitywie!

Data: 2009-10-20 00:34:22
Autor: Antenka
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Cycu nie rób szumu wokół swojej osoby . Ciekawe dlaczego ten wątek nie
zniknął. Słusznieś napisał - twoje posty są bezwartościowe, ale jeżeli
rzeczywiście jest tak jak tutaj nabazgrałeś, to prawdopodobnie
doprowadziłeś kogoś do ostateczności i powiedział on sobie :"Basta!,
dłużej nie będę tolerować karalnej działalności p. Cyca"! ha ha
Czy nie zauważyłeś, że twoje posty to książkowa "mowa nienawiści"?

Antenka

P.s. Mimo wszystko nie wierzę w to, aby ktoś się akurat z tobą bawił w
kotka i myszkę. Wymyśliłeś to, aby znaleźć posłuch. To klasyczny temat
zastępczy.

Data: 2009-10-20 13:10:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 20 Oct 2009 00:34:22 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

P.s. Mimo wszystko nie wierzę w to, aby ktoś się akurat z tobą bawił w
kotka i myszkę. Wymyśliłeś to, aby znaleźć posłuch. To klasyczny temat
zastępczy.

Jak może kiedyś więcej "nauczysz się o komputerach" to może nie tylko
zaczniesz kasować sygnaturki przy odpowiadaniu ale i dowiesz się że każdy
"cancel" jest odnotowywany na serwerze newsowym w specjalnej "grupie".
Nawet jeżeli samozwańczy "cenzor" stara się maskować to ustalenie jego
tożsamości zazwyczaj jest bardzo łatwe.

Data: 2009-10-20 10:32:42
Autor: Antenka
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Nie wcinaj się ze swoimi glupotami malutki - nudny jesteś i tyle. Nie
interesują mnie twoje sygnaturki.

"NIE PYTANY GŁUPKIEM  ZWANY"

Antenka

P.s. Ileż mądrości jest w polskich porzekadłach....:D

Data: 2009-10-20 20:13:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 20 Oct 2009 10:32:42 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Nie wcinaj się ze swoimi glupotami malutki - nudny jesteś i tyle. Nie
interesują mnie twoje sygnaturki.

Słodki jesteś, wiesz? :)))

Data: 2009-10-20 21:22:50
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

"NIE PYTANY GŁUPKIEM  ZWANY"

niepytany

Przemek

Data: 2009-10-20 14:04:35
Autor: Antenka
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
"NIE PYTANY GŁUPKIEM  ZWANY"

niepytany

????????

"nie pytany" :

Słownik Ortograficzny Języka Polskiego, PWN, s. 520

Antenka

P.s. Kawsiur nie kompromituj się.

Data: 2009-10-20 18:52:51
Autor: jadrys
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Jak łatwe to podaj dane "kasownika"!! Dla policji na pewno łatwe,tylko policja ma takie grupy jak ta  gdzieś..  o ile nie jest tu łamane prawo, bo chyba nie sądzisz ze kasowanie czyichś postów ktoś poważny nazwie łamaniem prawa?

Data: 2009-10-20 19:15:28
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hbkpt2$ub2$1news.onet.pl...

[...]

Owszem jest lamaniem prawa !!.
Przestepstwo to nie bedzie scigane z urzedu ale na wniosek osoby pokrzywdzonej moze byc jak najbardziej !!.

cyc

Data: 2009-10-20 10:27:45
Autor: Antenka
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Czy mógłbyś zdradzić mi tę słodką tajemnicę, jakież to "cycowe
mądrości" ktoś się ośmielił wykasować? :D

Antenka

P.s. Pewnie bluzgi na moją osobę, z tego przecież słynie. : - /

Data: 2009-10-20 19:28:18
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8d1e8c26-9c33-46c2-bd4b-6318a992d985j19g2000vbp.googlegroups.com...
Czy mógłbyś zdradzić mi tę słodką tajemnicę, jakież to "cycowe
mądrości" ktoś się ośmielił wykasować? :D

Antenka

P.s. Pewnie bluzgi na moją osobę, z tego przecież słynie. : - /

Jestes nie tylo chamowata ale bezczelna !

cyc

Data: 2009-10-20 10:50:58
Autor: Antenka
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
On 20 Paź, 19:28, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w > Jestes nie tylo chamowata ale bezczelna !

cyc

Wzór wszelkich cnót chrześcijańskich się odezwał  :D

Antenka

P.s. Ciesz się, że potraktowałam ciebie wyjątkowo łagodnie...

Data: 2009-10-20 23:41:21
Autor: jadrys
CYC pisze:
[...]

Wniosek na policję o to że czyjś pies  "narobił" na trawnik tez można złożyć.. Tylko po co? W żadnej z tych spraw policja nie ruszy palcem.

Data: 2009-10-20 20:12:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 20 Oct 2009 18:52:51 +0200, jadrys napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Owszem. Podchodzi pod "zakłócanie działania systemów informatycznych". W
reszcie pomogą Ci Google.

Data: 2009-10-20 23:44:54
Autor: jadrys

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Ojejku.. Od kiedy usenet jest "systemem informatycznym"? PSP to jest nic nie znacząca grupa dyskusyjna...

Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .