Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Data: 2009-10-19 09:03:32
Autor: Hans Kloss
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Jest to czyn karalny conajmniej z kilku akrtykulow

Jakich? Paragrafy, numery itp, albo grupowicze powinni przyjać że po prostu
łżesz jak pies.

i nie bede wahal sie oddac sprawe w rece odpowiednich instancji , ktore ukaraja winnego .

Postukaj sie w łeb. "Odpowiednie instancje" nie potrafia nawet zabezpieczyć
swoich maszyn przed hackiemm

Panstwo policyjne jakie stworzylo PiS jest nie do utrzymania i obowiazkiem wszystkich jest zadbac o to aby ukrecic leb tej hydrze .

Halo, Ziemia do cycka,  od 2ch lat w Polsce rządzi rządzi PEŁO , powtarzam, od 2ch lat w Polsce rządzi rządzi PEŁO

Preferencje ideowe grupowiczow ktorych posty sa kasowe odbiegaja od pisowskich,

Taaa, np. najczęściej kasowanego grupowicza o nicku abc.......

Nie daruje ,

Sprawdzam ;).  To ja kasuje twoje posty i co mi zrobisz pederasto? ZA GŁUPI
JESTEŚ nawet na to żeby mnie namierzyć, ot co. Nie mówiąc już o tym żeby
udowodnić mi owo kasowanie....
J-23

Data: 2009-10-19 11:09:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:03:32 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

Sprawdzam ;).  To ja kasuje twoje posty i co mi zrobisz pederasto? ZA GŁUPI
JESTE¦ nawet na to żeby mnie namierzyć, ot co. Nie mówi±c już o tym żeby
udowodnić mi owo kasowanie....

Praktycznie co dzień o 6 rano paru takich jak ty przekonuje się jak bardzo
trudno było ich "namierzyć" owym nieudolnym "instancjom".

Data: 2009-10-19 09:56:22
Autor: Hans Kloss
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Praktycznie co dzien o 6 rano paru takich jak ty przekonuje sie jak bardzo
trudno bylo ich "namierzyc" owym nieudolnym "instancjom".

Nie "takich jak ja" tylko jakichś żałosnych lamerów niedojdo. Koszty
namierzenia kogoś kto ma chociaż blade pojęcie o tym co robi są takie że
odpowiednie procedury wdraża się jedynie wtedy gdy sprawa idzie o co najmniej
setki tysięcy złociszy.
J-23

Data: 2009-10-19 12:06:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:56:22 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Rozumiem. Ty jesteś l33tem którego nigdy nie namierzą. Życzę "wysokich transferów".

Data: 2009-10-19 10:19:53
Autor: Hans Kloss
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Rozumiem. Ty jesteś l33tem którego nigdy nie namierzą.

Nic nie rozumiesz nieszczęśniku. Powtarzam: koszty namierzenia mnie i
udowodnienia że to ja kasuję posty tego bęcwała byłyby tak wysokie że nikt nie
wdroży odpowiedniego postępowania w tak błahej sprawie. J-23

Data: 2009-10-19 12:27:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 10:19:53 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Poza tym "wszyscy przecież kasują".

Data: 2009-10-19 11:16:14
Autor: raff
[...]

Niektorzy nawet strzelaja do siebie zeby uciec przed sprawiedliwoscia...

R.

Data: 2009-10-19 11:20:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:16:14 +0200, raff napisał(a):

[...]

Jasne. Sami do siebie. W jednym sraczu z policjantem.

Data: 2009-10-19 11:49:42
Autor: raff
[...]

A bron pewnie im ktos przyniosl, hyhy.

R.

Data: 2009-10-19 12:07:56
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:49:42 +0200, raff napisał(a):

[...]

Szkoda Ĺźe jej jeszcze powielacza nie podrzucili, tak jak Jerzemu P. hyhy

Data: 2009-10-19 12:14:32
Autor: raff
[...]

A wszystko po to zeby uwalic biedna Blide, straszne, hyhy.

R.

Data: 2009-10-19 12:44:04
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Jasne. Sami do siebie. W jednym sraczu z policjantem.

Głuchym policjantem, który nie słyszy strzału oddanego przez siebie.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-19 13:59:56
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

i krasnoludkami, ktore przeniosly bron z pokoiku na pietrze.

Broń, na której nie było odcisków palców "samobójczyni", ani żadnych innych. Tak dokładnie ją krasnoludki wypucowały.

Data: 2009-10-19 14:49:21
Autor: raff
[...]

No i ? Ktos by chcial zabic pistoletem gazowym ?

Dobrze sie czujesz Jacek ?

R.

Data: 2009-10-19 15:13:43
Autor: Roger Perejro
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w

No i ? Ktos by chcial zabic pistoletem gazowym ?

Dobrze sie czujesz Jacek ?

Gdyby to było faktycznie samobójstwo, to po co by wycierali odciski palców?

Przemek
P.S.
Czuje się ok.

Data: 2009-10-19 15:28:30
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w

No i ? Ktos by chcial zabic pistoletem gazowym ?

Dobrze sie czujesz Jacek ?

Gdyby to było faktycznie samobójstwo, to po co by wycierali odciski palców?

Z broni gazowej ? Buehehehe.

R.

Data: 2009-10-19 15:32:47
Autor: Roger Perejro

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbhpi9$d4o$1news.onet.pl...
Roger Perejro pisze:
[...]

No teraz się skup i powiedz co stało się z odciskami palców na broni, z której zginęła Blida.
Zapewne się zastrzeliła, tylko jej nie dotykała...

Data: 2009-10-19 15:44:05
Autor: raff
[...]

No Jacek, swietny plan. Zastrzelmy ja z broni gazowej! :)

Agatha Christie by tego nie wymyslila.

R.

Data: 2009-10-19 17:39:59
Autor: CYC

Użytkownik "Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:hbhkbv$t7m$1news.onet.pl...

[...]

a nie wiesz , ze krasnoludki to porzadni faceci i za soba porzadek zostawiaja ?
to i wypucowaly co trzeba .

cyc

Data: 2009-10-19 20:51:39
Autor: raff
[...]

Cycu, ty lepiej "wszcznij procedurę"

R.

Data: 2009-10-19 11:49:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:09:10 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Praktycznie co dzień o 6 rano paru takich jak ty przekonuje się jak bardzo
trudno było ich "namierzyć" owym nieudolnym "instancjom".

Mówisz zgrzesiu, że z powodu kasowania postów temu warzywnemu
głupkowi, policja by się zerwała o piątej rano? He, he, he, czegóż to
na tej grupie nie można przeczytać?
Piotr

Data: 2009-10-19 12:08:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:49:05 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nie, tego nie "powiedziałem".

Chodziło o to jacy to oni są "nieudolni" jeśli chodzi o "namierzanie".

Data: 2009-10-19 12:21:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:08:38 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Nie, tego nie "powiedziałem".

Chodziło o to jacy to oni są "nieudolni" jeśli chodzi o "namierzanie".

Heh, już po raz kolejny wspomnę, że chyba nie zdajesz sobie sprawy z
sensu swoich słów. Ale, smolić to...
Prawda jest taka, że są nieudolni i bez trudu namierzą tylko takich,
jak ja, czyli tych co się nie ukrywają.
Piotr

Data: 2009-10-19 12:27:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:21:42 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Chyba...

Prawda jest taka, że są nieudolni i bez trudu namierzą tylko takich,
jak ja, czyli tych co się nie ukrywają.

Zapomniałeś jeszcze dodać że koniecznie muszą mieć nakaz.

Data: 2009-10-19 12:28:46
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:27:05 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Prawda jest taka, że są nieudolni i bez trudu namierzą tylko takich,
jak ja, czyli tych co się nie ukrywają.

Zapomniałeś jeszcze dodać że koniecznie muszą mieć nakaz.

No tak... He, he, najlepiej taki szukający nakaz.
Piotr

Data: 2009-10-19 12:29:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:28:46 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

i że "przecież wszystkich nie zamkną".

Data: 2009-10-19 11:42:16
Autor: CYC

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbha14

[...]

Ja nie musze sprawdza bo rzeczywoiscie nie znam sie na tym . Do tego sa inni , ktorzy za to biora pieniadze i na wniosek maja obowiazek podjac stosowne dzialania .
To zas , ze nie znam sie na problemach zwiazanych z informatyka w szerokim znaczeniu tego slowa , nie znaczy , ze jestem glupi . Takim jestes Ty sadzac , ze madrosc polega na tym aby znac sie na komputerze !.
Ani mi sie nie chcialo bawic w poznawanie tajnikow komputera , ani nigdy nie mialem  czasu na takie bzdety , do tego sa stosowni rzemieslnicy .

cyc

Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .