Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Data: 2009-10-19 09:27:54
Autor: iaforek
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
nie dlatego  zeby moje posty mialy jakas wartosc ale dlatego ,

Przynajmniej z czymś mogę się zgodzić ;) Całkowicie bezwartościowe posty.

zeby przypomniec temu idiocie , ze komuna skonczyla sie 20 lat temu o czym raczy on zapominac .

Pamiętam, jak podczas studiów, profesor psychologii podał przykład kogo studenci obwiniają za niezaliczone egzaminy. Odpowiedzi studentów: bo egzaminator był surowy, bo test za trudny, bo za mało czasu, bo za dużo materiału do przyswojenia, bo coś tam. Nigdy nie padła odpowiedź: ja nie nauczyłem się, jestem za głupi. Tak jak w przypadku obwiniania innych za niezdanie egzaminu, tak w tym przypadku proponuję zacząć tropienie "znikających" postów od samego siebie!

Sugeruje aby to samo zrobily wszystkie osoby , ktorych posty sa kasowane , chyba , ze chcecie powrotu do bolszewii .

Jak wyżej, sugeruję zmianę serwera news, sprawdzenie konfiguracji czytnika. Pomyślałeś, że może Ci Twoi "ocenzurowani" grupowicze __sami__ __kasują__ swoje __bezwartościowe__ posty.

BTW Jak to jest, że nawet tutaj ufoludki, yeti i kaczki są "odpowiedzialne" za "znikające" posty? W jakim Ty świecie żyjesz! No i ta schizofreniczna pewność siebie, że znikają _tylko_ posty określonych osób. Policzyłeś je? Masz jakieś statystyki? No cóż _na_ _pewno_ to robota ufoludków! LMAO

--
iaforek

Data: 2009-10-19 11:32:47
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbhbeq$i7n$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

  dobrze, iaforek!

  schizie mowimy nie.

  ar

Data: 2009-10-19 11:50:26
Autor: CYC

Użytkownik "iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbhbeq$i7n$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Pomine typowe pisowskie chamstwo udajace blyskotliwosc i swiadczaca ponoc o intekligenbcji zlosliwosc , kiedy mowisz o bwezwartoasciowosci moich postow , skupie sie tylko na tym , ze sugerujesz jakobym ja sam sobie swoje posty kasowal .
No dobra . Przyjmijmy , ze masz racje a co z pozostalymi , ktorych jest jak napisal Andrzej Filip dosc sporo ?

[...]

To nie schizeofrenia , tylko zwyczajna pomylka i pobieznosc w ocene faktow , jako ze nie sledzilem dotad zjawiska , ktore okazalo sie szersze .
Skoro ustalilismy , ze w moim przypadku nie mozna mowic o schizofrenii , to wychodzi na to , ze Ty jestes chamem . To staje sie oczywiste .

iaforek

cyc

Data: 2009-10-19 10:27:37
Autor: iaforek
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
> [...]

Pomine typowe pisowskie chamstwo udajace blyskotliwosc i swiadczaca ponoc o

Za to ja nie pominę Twojego chamstwa, insynuacji, "oczywistych" i "typowych" porównań.
"Typowe" to gdzie ono jest? W Twojej chorej głowie! Bolszewickie to są __Twoje__ metody! Bezpodstawne oskarżenia, wyrwane z kontekstu zdania, obrażanie dyskutantów, brak merytorycznych treści...

intekligenbcji zlosliwosc , kiedy mowisz o bwezwartoasciowosci moich postow

Ja się po prostu zgodziłem z Twoją własną opiną na temat Twoich postów ;)

, skupie sie tylko na tym , ze sugerujesz jakobym ja sam sobie swoje posty kasowal .
No dobra . Przyjmijmy , ze masz racje a co z pozostalymi , ktorych jest jak napisal Andrzej Filip dosc sporo ?

Nie wiem czy sporo. Może dużo, może mało. Musiałbym porównać ze statystykami kasowania postów na innych grupach. Poza tym, jakoś reszta osób z tej listy nie płacze, że im ufoludki kasują posty. __Może__ oni sami to robią. Spytaj się ich! Tak jak napisałem Ci wcześniej, __zacznij__ __od__ __siebie__, od osób z "znikającymi" postami, a nie od razu oskarżenia, inwektywy, bolszewickie porównania, "skazani" i "winni" bez procesu  - przecież Ty już doskonale wiesz kto kasuje! Typwe "cycowe chamstwo".

> [...]

Skoro ustalilismy , ze w moim przypadku nie mozna mowic o schizofrenii , to wychodzi na to , ze Ty jestes chamem . To staje sie oczywiste .

Oczywista, oczywistość(!) dla każdego wykształciucha przesiąkniętego jadem nienawiści i głupoty: Skoro sam, w swoim schizofrenicznym umyśle, udowodniłem, że nie jestem schizofrenikiem to kontrdyskutant to cham! To staje się oczywiste! Tak ;) W chorym umyśle to wszystko jest "oczywiste".

--
iaforek

Data: 2009-10-19 12:48:55
Autor: CYC
Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .

Użytkownik "iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbheup$1n0> Ja się po prostu

......<

zgodziłem z Twoją własną opiną na temat Twoich postów ;)

i wlasnie na takiej postawie zasadza sie Twoje chamstwo . Czlowiek , ktory ma w glowie nie tylko to , co krowie trzeba dac jesc , doskonale sobie zdaje sprawe z tego niuansu .

[...]

To nie sa ufoludki , tylko zwyczajni bolszewicy , ktorym wydaje sie ze maja prawo zamykac ludziom usta tylko dlatego , ze maja inna ocene zdarzen .

> [...]

kontrdyskutant to cham! To staje się oczywiste! Tak ;) W chorym umyśle to wszystko jest "oczywiste".

No przecxiez Twoje chamstwo nie podlega dyskusji !. To widac , slychac i czuc ! a insynuacje jakie wywodzisz wobec mojem skromnej osoby tego dowodza.
Okreslilem swoje stanowisko wobec osoby kasujacej na grupie posty i nic wiecej . Nie wyrwalem sie z obszczaniem kogokolwiek z "imienia i nazwiska " piszac o problemie ogolnie .
Twoj atak na moja osobe po moim poscie  wykazal , ze nie tylko nie rozumiesz sedna problemu ale dowodzisz kierowana ku konkretnej osobie , czyli mnie , zajadloscia wspomnianego wlasnego chamstwa .
Czy mozna cos do tego jeszcze dodac ? .
Chyba nie w zwiazku z czym skoncze z Toba ta jalowa dyskusje , jako ,ze jak cham , chamem , ten nigdy nie dal sie jeszcze przekonac do swojego chamstwa ..

iaforek

cyc

Data: 2009-10-19 13:17:39
Autor: iaforek
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
To nie sa ufoludki , tylko zwyczajni bolszewicy , ktorym wydaje sie ze maja prawo zamykac ludziom usta tylko dlatego , ze maja inna ocene zdarzen .

Tak, tak ;) Ty już wiesz, że są to "bolszewicy". Może to jednak Twój serwer news robi Ci figle? Może ludzie sami kasują swoje posty? Innej "oceny zdarzeń" nie przyjmujesz!? Ach, tak już rozumiem - Ty jesteś zwyczajnym bolszewikiem co to ludziom chcę zamykać usta (ewentualnie wyzywasz od bolszewików i chamów) bo innej opini nie możesz zaakceptować! Gratulacje!

No przecxiez Twoje chamstwo nie podlega dyskusji !. To widac , slychac i czuc ! a insynuacje jakie wywodzisz wobec mojem skromnej osoby tego dowodza.

Pewnie, że nie podlega dyskusji ;) Tak samo jak oczywista oczywistość istnieją bolszewicy, ufoludki, yeti i kaczki, które kasują posty na tej grupie ;)

Okreslilem swoje stanowisko wobec osoby kasujacej na grupie posty i nic wiecej . Nie wyrwalem sie z obszczaniem kogokolwiek z "imienia i nazwiska " piszac o problemie ogolnie .

Zacząłeś obrzucać wyzwiskami ludzi (czy może dla Ciebie bolszewik to komplement???), oskarżać ufoludki i inne stworki, które mieszkają w Twoim móżdżku o całe zło świata...

[...]

I te, powyższe słowa skieruj sam do siebie.

EOT

--
iaforek

--

Wszczynam procedure ustalania kto kasuje posty .