Wszechstronność crossa z piastą wielobiegową

Data: 2009-06-09 05:31:51
Autor: Saurus
Wszechstronność crossa z piastą wielobiegową
Zadaj sobie pytanie ilu biegów używasz w standardowym systemie 3x8/9.
8 biegowa piasta da ci taką rozpiętość przełożeń jak kaseta o szerokim
zakresie (11-30, 11-32) i jedna tarcza z przodu. A jeśli chodzi o same
piasty, to bardzo je lubię i polecam, używałem wcześniej 7 biegowej
Sram, teraz mam rower z 3 biegową Sram i szykuję jeden z 8 biegową
piastą Shimano i nie czuję potrzeby powrotu do zwykłego napędu
(chociaż w tym rowerze gdzie będę miał 8 biegów zakładam korbę z 2
tarczami z przodu, ale tam muszę poszerzyć zakres przełożeń).
Tylko do jazdy w lesie itp. nie bierz czasem wersji z hamulcem torpedo
- fajny jest, ale w niektórych sytuacjach brak możliwości ustawienia
pedałów przez kręcenie do tyłu może być denerwujący.

Wszechstronność crossa z piastą wielobiegową