Wszędzie agenci Kremla

Data: 2014-11-25 15:32:20
Autor: Mark Woydak
Wszędzie agenci Kremla
W każdej komisji wyborczej PiS miał swoich obserwatorów. Czujnych jak Dzierżyński. W takim razie gdzie doszło do sfałszowania wyborów? Ktoś kręcił lody w samej urnie? Może jakiś PiS-owski oszołom wyjasnie tą dziwaczną układankę? Na jakim etapie wybory zostały sfałszowane, przez kogo i w jakim celu?

MW

Data: 2014-11-25 16:29:58
Autor: Budzik
Wszędzie agenci Kremla
Użytkownik Mark Woydak marek.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

Wychodzi na to, ze obserwator PiS wychodził do toalety razem z obserwatorem SLD a wtedy obserwator PO krecił lody razem z obserwatorem PSL.
Mam tylko nadzieje, ze obserwator PiS z obserwatorem SLD tez chodzili do toalety na lody. Zeby cos z tych wyborów mieli :)

Chociaz dziwne, ze zaden nie skonczył przed czasem i nie wrocił w nieodpowiednim momencie na sale akurat w czasie fałszerstwa...

Data: 2014-11-25 18:26:18
Autor: silvio balconetti
Wszędzie agenci Kremla
Am 25.11.2014 um 17:29 schrieb Budzik:
[...]

Pan Jaroslaw nastepnym razem zafunduje swoim obserwatorom cewniki i zabroni jesc i pic, zeby nie musieli wychodzic na siusiu i kaku. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-11-25 18:34:17
Autor: Budzik
Wszędzie agenci Kremla
Użytkownik Michał Szatański micsz@outlook.com ...

Pan Jaroslaw nastepnym razem zafunduje swoim obserwatorom cewniki i
zabroni jesc i pic, zeby nie musieli wychodzic na siusiu i kaku. ;-)

  Sraku.

Poczułes sie personalnie dotkniety? Zartujemy - spokojnie bedziesz mógł chodzic na sraku. Raczej...

Data: 2014-11-25 19:40:12
Autor: Michał Szatański
Wszędzie agenci Kremla
W dniu 2014-11-25 o 19:34, Budzik pisze:
[...]

  Nie poczułem, tylko pedałów nie lubię.

Data: 2014-11-25 21:57:21
Autor: Budzik
Wszędzie agenci Kremla
[...]

Wow... Chcesz o tym porozmawiać?

http://natemat.pl/9727,obrazaja-bo-sami-sa-homoseksualistami-naukowcy-
demaskuja-homofobie

Data: 2014-11-25 23:47:44
Autor: u2
Wszędzie agenci Kremla
W dniu 2014-11-25 o 22:57, Bucek pisze:
Wow... Chcesz o tym porozmawiać?

http://natemat.pl/9727,obrazaja-bo-sami-sa-homoseksualistami

a co tutaj z bucusiem rozmawiac ?;)

http://niezalezna.pl/61768-wyborcza-homoporazka-polacy-nie-glosuja-na-homoseksualistow

Wyborcza homoporażka. Polacy nie głosują na homoseksualistów

Niedługo przed wyborami samorządowymi w sumie dwadzieścia pięć osób z całej Polski – kandydatów do sejmików, rad miasta i powiatów – postanowiło upublicznić informacje o swoich homoseksualnych upodobaniach. Jeśli homokandydaci liczyli, że przysporzy im to głosów, to się zawiedli. Żaden nie otrzymał mandatu.

Zdeklarowani homoseksualiści wystartowali m.in. w Warszawie, Sopocie, Kędzierzynie-Koźlu, Czerwonce-Leszczynach na Śląsku oraz w Kielcach. W tym ostatnim mieście o miejsce w radzie starał się Eryk Reczyński (na zdjęciu), twórca – zdaję się jednoosobowej – „Tęczowej Armii”. Jednak ani Reczyński, ani reszta kandydatów, nie zdołała swoim homoseksualizmem wywalczyć miejsc w radach.

– Niestety. Żaden z naszych kandydatów nie otrzymał mandatu. Jedynie dwoje z „naszej” grupy wciąż walczy w II turze. Agnieszka Łuczak w Tomaszowie Mazowieckim i Robert Biedroń w Słupsku – przyznaje w rozmowie z TVN24 Mariusz Kurc, redaktor pisma środowisk homoseksualnych „Replika”, które zachęcało homokandydatów do ujawniania swoich upodobań.

Kurc próbuje też jakoś tłumaczyć ich porażkę. Według niego, stało się tak z czterech powodów: po pierwsze – w zasadzie wszyscy startujący homoseksualiści byli nieznani w swojej społeczności, po drugie – spora część kandydatów to bardzo młodzi ludzie, którzy dopiero zaczynają swoją historię z polityką, po trzecie – nikt nie startował z pierwszego miejsca na liście, po czwarte – żaden z kandydatów nie jest członkiem dużej partii politycznej.

Jednocześnie Kurc zapowiada, że homoseksualiści zawojują samorządy w przyszłych wyborach. – Nie wyobrażam sobie, żeby za cztery lata po wyborach w radach nie było radnych – jawnych gejów, lesbijek – z mandatami w miastach, powiatach, sejmikach – oświadczył w rozmowie z TVN24.

Sądząc po ostatnich „sukcesach” Twojego Ruchu – który m.in. na wspieraniu tzw. środowisk LGBT próbował budować swoją pozycję – Kurc i jego kandydaci mogą się podczas kolejnych wyborów srodze rozczarować

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-25 23:44:52
Autor: Budzik
Wszędzie agenci Kremla
UĹźytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Swiat stanąl na głowie.
To teraz tolerancję rozumiesz w tn sposób, ze ludzie mieliby głosowac na kandydatów dlatego, ze sa gejami?

Cos ci się pomieszało...

Data: 2014-11-25 18:23:22
Autor: Stachu Chebel
Wszędzie agenci Kremla
W dniu środa, 26 listopada 2014 00:45:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

> [...]

Swiat stanąl na głowie.
To teraz tolerancję rozumiesz w tn sposób, ze ludzie mieliby głosowac na kandydatów dlatego, ze sa gejami?

Pani u-dwa to lesba. Myśli inaczej..

Data: 2014-11-26 08:24:39
Autor: Michał Szatański
Wszędzie agenci Kremla
W dniu 2014-11-25 o 22:57, Budzik pisze:
[...]

  Nie, tylko nie chciałem, żebyś później płakał jakby Cię walił w tyłek, dociera?

Data: 2014-11-26 11:59:34
Autor: Budzik
Wszędzie agenci Kremla
Użytkownik Michał Szatański micsz@outlook.com ...

  Nie, tylko nie chciałem, żebyś później płakał jakby Cię walił w tyłek, dociera?

Ze względu na sposób wypowiadania, brak umiejetnosci formułowania zdań i mysli, cały czas się zastanawiam, czytając Twoje posty, czy jestes młodym, niedojrzałym czlowiek czy raczej osoba niepełnosprawną.
Niestety jakość tej risporty sugeruje to drugie. Ale jeżeli tak jest to oczywiście wezmę do pod uwagę i bede miał duzo wiecej cierplwiości dla ciebie.
Moze sie jendak myle? Moze po prostu rodzicom nie udał się proces wychowawczy - moze zgłosisz się do nich z reklamacjami, wydrukujesz sobie powyzszego posta i pokazesz im jako dowód?

PW.

Data: 2014-11-26 14:56:31
Autor: Michał Szatański
Wszędzie agenci Kremla
W dniu 2014-11-26 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

  Nie krępuj się, zrób to sam.

Data: 2014-11-26 15:59:27
Autor: Budzik
Wszędzie agenci Kremla
Użytkownik Michał Szatański micsz@outlook.com ...

  Nie krępuj się, zrób to sam.

Ale ja nie znam Twoich rodziców, wiesz o tym?

Data: 2014-11-26 17:56:26
Autor: Michał Szatański
Wszędzie agenci Kremla
W dniu 2014-11-26 o 16:59, Budzik pisze:
Użytkownik Michał Szatański micsz@outlook.com ...

   Nie krępuj się, zrób to sam.

Ale ja nie znam Twoich rodziców, wiesz o tym?

  Samemu na siebie nie chce mi się kablować.

Data: 2014-11-26 17:59:33
Autor: Budzik
Wszędzie agenci Kremla
Użytkownik Michał Szatański micsz@outlook.com ...

   Nie krępuj się, zrób to sam.

Ale ja nie znam Twoich rodziców, wiesz o tym?

  Samemu na siebie nie chce mi się kablować.

Kablować? :))) To nie podstawówka.
Chodzi o to aby postawić diagnozę. Bez tego nie ma mowy o leczeniu...

Data: 2014-11-26 19:26:02
Autor: Michał Szatański
Wszędzie agenci Kremla
W dniu 2014-11-26 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

  Leczyć to się chłopcze idź sam, ode mnie się odwal.

Data: 2014-11-27 11:46:20
Autor: Michał Szatański
Wszędzie agenci Kremla
[...]

  Ja wiem co mi dolega.

[...]