Wszyscy Polacy to Żydzi i świnie

Data: 2011-08-21 14:59:50
Autor: boukun
Wszyscy Polacy to Żydzi i świnie
To dzisiaj usłyszałem od mojego synka Dawidka. Ciągnie go do Niemiec, marzy o
karierze bankiera albo polityka. Nie będę go zatrzymywał w Judeopolonii na siłę.

boukun

Data: 2011-08-21 18:14:36
Autor: Marek Czaplicki
Wszyscy Polacy to Żydzi i świnie
boukun pisze w wiadomości j2r6h6$17s$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 21 sierpień 2011 16:59:

[...]

Proponuję usiąść z nim i poważnie porozmawiać o tym skąd się biorą dzieci. Rozumiem, że Twój synek jest ciężko przestraszony osiągnięciami genetyki i wprowadzaniem GMO w Polsce. :)

Wszyscy Polacy to Żydzi i świnie