Wszyscy UB-cy, łapówkarze, aferzyśc i, więźniowie powinni zostać zagonieni do odśnieżania wsi i miast!

Data: 2010-02-14 19:58:32
Autor: Jadrys
Wszyscy UB-cy, łapówkarze, aferzyśc i, więźniowie powinni zostać zagonieni do odśnieżania wsi i miast!
W dniu 2010-02-14 14:28, Antenka pisze:
Dodatkowo każdy UB-ek powinien mieć zawieszoną na czas "wielkiego
odśnieżania" ubecką emeryturkę i oodśnieżać o chlebie i wodzie od
świtu do nocy, w ramach pokuty i zadośćuczynienia krzywd wyrządzonych
temu narodowi. Wykonać!!!

Antenka

"Każdy UB-ek szuflę do łapy i do roboty, darmozjady!"

Każdy? Nawet ten nic niewinien? Ej tak to się chyba nie godzi :-\

Data: 2010-02-14 11:32:24
Autor: Antenka
On 14 Lut, 19:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> "Każdy UB-ek szuflę do łapy i do roboty, darmozjady!"

Każdy? Nawet ten nic niewinien? Ej tak to się chyba nie godzi :-\

Tak, każdy do szufli! Nie broń ich Jadrysiu. Każdy miał coś na
sumieniu.  Sam fakt, że się do ubecji zaciągnął już go dyskwalifikuje.
Dlaczego ich tak gorąco bronisz? Mam niedobre skojarzenia  :-((.

Antenka

Data: 2010-02-14 21:12:40
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-14 20:32, Antenka pisze:
[...]

Wcale ich nie bronię, ale nie wszyscy SB-cy się wysługiwali sowietom.  Większość z nich stała na straży zdobyczy socjalizmu. Broniła tego żeby nie powrócili do kraju ci "bankruci" polityczni Polski przedwojennej i chwała im za to.

Data: 2010-02-15 07:51:01
Autor: awe

--
W te brednie to juz nawet kawecki nie wierzy
awe

Data: 2010-02-15 17:35:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-15 07:51, awe pisze:
[...]

Kawecki to może i nie wierzy. Ale cała masa ludzi to _wie_..

Data: 2010-02-15 20:14:38
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlbt4c$n23$3news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Masz w tym duzo racje, ale zapomniales zaznaczyc ze jest to CIEMNA MASA
awe

Data: 2010-02-14 21:08:20
Autor: matusm

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl9h4l$sgr$2news.onet.pl...
[...]

Jak to pod przymusem  brali ????
 A dodatkowo   to musiales  sie przeciez  wykazac  swiatopogladem marksistowsko-leninowskim .Skad  sie brala nienawisc  do KrK albo do kazdego bezpartyjnego  oszoloma????

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-14 21:38:29
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-14 21:08, matusm pisze:
[...]

Póki co UB/SB nie są uznawane za służby przestępcze. A więc można sadzić tylko pojedyńczych  funkcjonariuszy, tych którzy złamali prawo.

Wszyscy UB-cy, łapówkarze, aferzyśc i, więźniowie powinni zostać zagonieni do odśnieżania wsi i miast!