Wszyscy UB-cy, łapówkarze, aferzyści, więźniowi e powinni zostać zagonieni do odśnieżania wsi i miast!

Data: 2010-02-14 05:28:50
Autor: Antenka
Wszyscy UB-cy, łapówkarze, aferzyści, więźniowi e powinni zostać zagonieni do odśnieżania wsi i miast!
Dodatkowo każdy UB-ek powinien mieć zawieszoną na czas "wielkiego
odśnieżania" ubecką emeryturkę i oodśnieżać o chlebie i wodzie od
świtu do nocy, w ramach pokuty i zadośćuczynienia krzywd wyrządzonych
temu narodowi. Wykonać!!!

Antenka

"Każdy UB-ek szuflę do łapy i do roboty, darmozjady!"

Data: 2010-02-14 15:38:00
Autor: Kenwood

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a4aff773-fc01-46c4-8d8d-190d2a4c8233l19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

A potem sie obudzilam.

Data: 2010-02-14 15:40:29
Autor: Wiesiaczek
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

A czym oni się różnią od Twoich rodziców?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-02-14 08:04:56
Autor: Antenka
On 14 Lut, 15:40, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:a4aff773-fc01-46c4-8d8d-190d2a4c8233l19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Przede wszystkim tym, że nie są wyżej wymienionymi i  na tych
darmazjadów ciężko całe życie  pracowali. Nie pij tyle, bo dostaniesz
omamów hehe

Antenka

Do szufli ubecy i do roboty"

Data: 2010-02-14 18:47:13
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:697bad9f-4953-49c8-9cf6-5aa75a54a086e1g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A chuj tam ich wie?
Może podpierdalali współpracowników i wynosili śrubki z zakładu a SB-ecy ciężko pracowali by ten proceder ukrócić?

A co do mnie, to za swoje piję:)

Data: 2010-02-14 18:57:49
Autor: cyc
[...]

Kto by Cie spowiadal ?

cyc

Data: 2010-02-14 10:59:28
Autor: Antenka
On 14 Lut, 18:57, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

Kto by Cie spowiadal ?

cyc

Pomyśl o sobie, cycu , zatwardziałe żmijowe plemię! Do szufli, an co
czekasz ?!

Antenka

Data: 2010-02-15 07:16:32
Autor: Wiesiaczek
[...]

Jakoś nie zauważasz, że każde państwo utrzymuje aparat bezpieczeństwa po to między innymi, żeby inni mogli spokojnie pracować.
Nasza RP (Twój idol USA także) utrzymuje chyba kilkanaście takich organizacji "przestępczych".
Jeśli więc piszesz, że Twoi rodzice ciężko pracowali to własnie dzieki SB między innymi mogli pracować spokojnie i za to jej powinnaś dziękować.
Natomiast co do przestępców, to są oni zarówno w SB jak i w KK, ale jakoś nie wrzeszczysz, żeby wszystkich klechów zagonić do łopaty?
No, ale czego można wymagać od blondynki z klapkami na oczach?

Data: 2010-02-14 16:34:19
Autor: awe
[...]

-- -- -- --
bardzo slusznie prawisz
awe

Data: 2010-02-14 08:05:52
Autor: Antenka
Wszyscy UB-cy, łapówkarze, aferzyści, więźn iowie powinni zostać zagonieni do odśnieżania wsi i miast !

"Ka dy UB-ek szufl do apy i do roboty, darmozjady!"
-- -- -- --
bardzo slusznie prawisz

Wiem :-D

Antenka

Data: 2010-02-14 19:58:32
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-14 14:28, Antenka pisze:
[...]

Każdy? Nawet ten nic niewinien? Ej tak to się chyba nie godzi :-\

Data: 2010-02-14 11:32:24
Autor: Antenka
On 14 Lut, 19:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> "Każdy UB-ek szuflę do łapy i do roboty, darmozjady!"

Każdy? Nawet ten nic niewinien? Ej tak to się chyba nie godzi :-\

Tak, każdy do szufli! Nie broń ich Jadrysiu. Każdy miał coś na
sumieniu.  Sam fakt, że się do ubecji zaciągnął już go dyskwalifikuje.
Dlaczego ich tak gorąco bronisz? Mam niedobre skojarzenia  :-((.

Antenka

Data: 2010-02-14 21:12:40
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-14 20:32, Antenka pisze:
[...]

Wcale ich nie bronię, ale nie wszyscy SB-cy się wysługiwali sowietom.  Większość z nich stała na straży zdobyczy socjalizmu. Broniła tego żeby nie powrócili do kraju ci "bankruci" polityczni Polski przedwojennej i chwała im za to.

Data: 2010-02-15 07:51:01
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl9lg6$amd$1news.onet.pl...
[...]

W te brednie to juz nawet kawecki nie wierzy
awe

Data: 2010-02-15 17:35:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-15 07:51, awe pisze:
[...]

Kawecki to może i nie wierzy. Ale cała masa ludzi to _wie_..

Data: 2010-02-15 20:14:38
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlbt4c$n23$3news.onet.pl...
[...]

Masz w tym duzo racje, ale zapomniales zaznaczyc ze jest to CIEMNA MASA
awe

Data: 2010-02-14 21:08:20
Autor: matusm

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl9h4l$sgr$2news.onet.pl...
[...]

Jak to pod przymusem  brali ????
 A dodatkowo   to musiales  sie przeciez  wykazac  swiatopogladem marksistowsko-leninowskim .Skad  sie brala nienawisc  do KrK albo do kazdego bezpartyjnego  oszoloma????

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-14 21:38:29
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-14 21:08, matusm pisze:
[...]

Póki co UB/SB nie są uznawane za służby przestępcze. A więc można sadzić tylko pojedyńczych  funkcjonariuszy, tych którzy złamali prawo.

Data: 2010-02-15 17:45:09
Autor: u2
[...]

Wolę nie dawać satysfakcji pracy fizycznej ubekom, niech gniją w mękach
psychicznych, a ja odśnieżam sam :)

Wszyscy UB-cy, łapówkarze, aferzyści, więźniowi e powinni zostać zagonieni do odśnieżania wsi i miast!